Gå til innhold

Hildegards vaklende vei mot hustrutilværelsen


Hildegard

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veslo: Takker for det :) !

BecomingBride: Jeg var innom Auds brudesalong, ikke imponert. Amors brudesalong, også i Haugesund, god service der!

Lillelou: Kjolen var skikkelig sneisen! Synes du skal prøve den jeg! Jeg fikk jo to kjoler tilsendt, da tok hun den dyreste i depositum. Sendte den i oppkrav for kr 1500 ca. Så sender jeg tilbake den jeg ikke vil ha og kjoledamen setter inn mellomlegget på min konto. Enkelt og greit. Og kjempegreit å kunne prøve hjemme i fred og ro, sette på litt orgelmusikk og Kjenne På Følelsen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Korleis går det med deg vennen? Har du tenkt noko meir på om du kjem til å bruke den kjolen som brudekjole, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhuuu! Hjertets tvivl!!! Fikk tatt flere bilder, og ser i grunnen nå at det snittet på Alfred Angelo-kjolen ikke er det mest gunstige. Jeg blir noget massiv over bysten, det blir rett og slett alt for mye PATTER :tunge1: . Ellers er jo kjolen superfin da. Den andre, Dessy-kjolen, er veldig stor. Den har likevel et snitt som kler meg bedre.

Så ny plan: En tante er visstnok flink til å sy, mitt søskenbarn skal høre med henne om hun kunne tenke seg å sy en kjole, eller evt. se på Dessy-kjolen om den kan sys såpass mye inn at den fortsatt er brukendes.

Var på Kvadrat og kikket på sko. Fant noen på Din Sko som var fine, men de var helt hvite. Ellers er det mye sko med spisse snuter, liker dem ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg overdost på rabarbrasuppe og skal snart på jobb. Disse nattevaktene er det bare jeg som kan CT, det gjør meg litt stresset. Hvis det er standard prosedyrer som må til, går det helt fint. Men med en gang det skal være noe fancy, får jeg litt makk. Heller et traume enn en aortadisseksjon :-? ...

Jeg er superlei hele kjolestyret, etter tantemøtet i morgen tror jeg at jeg skal legge det litt til side for en stund. Har jo det ikke travelt akkurat. Jeg er nok litt utålmodig..... Fant en fin kjole på finn.no, en Benjamin Roberts-kjole. Den finnes på BR sin hjemmeside under destination gowns, den første av de tre. Den er faktisk mye finere på bildet av hun som skal selge den, enn på modellen på BR-siden. Den kommer mer til sin rett, for å si det sånn. Skader jo ikke så sende en mail, sa hun som skulle legge kjolemaset til side...... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske ok med tanter som kan sy :) . Jeg på med kjolen og tanten frem med knappenåler og hektet inn og opp på de rette plassene. Og vips: Kjole Som Passer :kul: . Nå er jo spørsmålet: Kjøpe denne og erklære meg ferdig med kjolejakten? Eller vente og se om det kommer en åpenbaring senere?

Var og prøvde menyen i dag, det var gøy! Ble ganske mett, tror nok det blir nok mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste gode ideer:

Bordkort -kjøpe små rammer og ha navnet inni, og pynte rammen med ett eller annet.

Slør og cape: Somaras

Tante syr inn kjolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Siste gode ideer:

Bordkort -kjøpe små rammer og ha navnet inni, og pynte rammen med ett eller annet.

Fin idè!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :kul: !

Spiser nå en Lacryl med lakris og vanilje -en selsom kombinasjon.

Ringdiskusjonen fortsetter. Jeg fant ut at flate ringer sitter ikke pent på fingeren min, og at det er vanskelig å oppdrive firkantede stener på buede ringer :grine: ! Jeg må visst bare kapitulere og forsone meg med at det blir noe rundt med rund stein *furteleppe*.

Min trolovede var med inn på en hobbybutikk og der fant vi masse gode ideer til invitasjoner og bordkort. Synes det er så fint at han bryr seg og engasjerer seg i dette. At han ikke er en av de som lar bruden planlegge alt alene. Kjenner at bridezillaen i meg faller mer til ro nå. Kjole og slør er unnagjort, mat og lokale er ordnet.

Nå venter jobbepizza! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en ekstra vakt for å være grei, og det måtte jo bli Vakten Fra Helvete. Passet jo glimrende siden jeg var generelt sur i dag også...... Trøster meg selv med å legge inn bud på Ebay. Lenge siden jeg ebayet nå! Herlig!! Har lagt inn bud på et par sko, men gidder ikke by så høyt. Er ikke alfa og omega å fa tak i de skoene i grunnen. Bare gøy å by og vente i spenning. Fordi jeg fortjener det!

Jobber med å overtale min trolovede til å synes at små rammer kjøpt på ebay som bordkort er supersmart. Men de var kanskje litt dyre da. Koster nesten 100 dollar i porto, og de koster 100 dollar i utgangspunket. Itillegg til dette blir det nok norsk toll&tull. Da er de ikke så rimelige likevel. Blir nok klippe-lime på bordkortene istedet for rammer. Men de var jo så søøøøøøøte!!!!

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaargh! Hater nattevakter :( ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Dei var litt dyre dei rammene ja... Hmmm... Du kan ikkje få tak i noko billigare i Norge då, trur du? Elles kan jo klipping og liming bli stilig også då!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veslo: Jo, klippe-lime blir fint det også. Rammene på ebay ble litt dyre og tungvint. Ikke fikk jeg de skoene jeg la inn bud på heller *furte*...

Til huskelisten: Sånne små lapper til å ha over nipplene, ikke aktuelt å ha noe stiff nipples-action på bryllupsbildene!

Og ringdiskusjonen fortsetter! På fredag er det gullsmedene på Haugalandet som skal sjekkes ut :)!

- eg er ikkje nokon rope tilbake-jente! Denne skiten er bananer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

"skrik, and ye shall recieve"! I'm here!

Kommer ilende for å motvirke oversett følelse. Står til? Jeg sliter med å komme meg gjennom drittværdagene og skriver skit og tull i dagboka.I går var vi på visning i en "herregård" fra 1761, men deggern, SÅ lyst har jeg ikke til å pusse opp, selv om resultatet sikkert ville blitt glimmers. Nevner luksusutstyr; Trippel utedo med utsikt til Munkholmen i 1700tallsfjøs, badekar med løveføtter i et lite knøttbad bak kjøkkenet, loft med ørten rom for tjenestepigerne, og ganske skummel og røten trapp. Jeg fikk noen fikse ideer av å gå rundt der, men ingen som skal nevnes høyt *wøhøhøhøøø*.

Håper dagen din tar seg opp, hvis ikke skal jeg komme innom og skape styr i dagboka di igjen!*kroms* :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk! Deilig med litt oppmersomhet på en dobbelvaktdag!! :)

Har lyst til å bestille slør og cape med det samme, men har lovet meg selv å holde meg til september. Men DA blir det kjøp av både det ene og det andre :kul: ...

Orkideer i håret er veldig fint. Kanskje det blir litt mye med både slør og blomster?

Aaaargh at det er så lenge til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Så flink du er å jobbe! Det er vel ikkje lenge til bryllupet vel? Hihi... Det går nok så fort så!!! ;) Vips, så er vi kjerringer alle mann her... Hihi... Har det blitt nokon fleire bryllupstankar hos deg i det siste då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...