Gå til innhold

Hildegards vaklende vei mot hustrutilværelsen


Hildegard

Anbefalte innlegg

Her er en oppdatert liste over ting som er i boks:

-lokale, ok

-transport for oss: ikke avklart, men vi noen har vel med en bil vi kan låne

-fotograf, han sjekker priser, mulig vi blir nødt til å kutte der og heller stole på en stødig hånd og digitalkamera(vi vurderer å prøve noen lokale fotografer)

-ringer, ok

-hans klær, han vet hva han vil ha

-mine klær, har det meste

-overnatting for oss, vi vet hvor.

-organist, følger med kirken

-kirke, foreløbig ok

-bukett, niks

-toastmaster, ok

-hans forlovere, ok

-mine forlover, ok

-invitasjoner, vet omtrent hvordan vi vil ha det

-bordkort, fremgangsmåte er bestemt

-solistinnslag i kirken, ok

-musikalsk innslag under middagen, ok

-DJ, ok

-lån av anlegg, ikke i boks foreløbig

Endret av Hildegard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg vært på bryllupsmesse! Ganske kjekt, så en kjole jeg gjerne kunne prøvd. Skal se om jeg kan finne ut hvilket merke det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmm..........kjoledilemma...... var en superfin kjole på messen, som jeg har fryktelig lyst på, som sikkert koster 12000 ++ og som ikke kler meg i det hele tatt. Tenk om den passer perfekt? Da sliter jeg skikkelig, for ikke har jeg råd til sånn kjole, og ikke kan jeg rettferdigjøre et sånt kjøp heller. Skal prøve den og få det ut av systemet. Å gå på brudesalonger gir meg akkurat ikke et boost av selvtillit, gruer meg til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg.

Det er ikke så kult å finne en kjole når man allerede HAR funnet en kjole.

:frustrert:

Likevel: Det blir som det skal bli!

:rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke blitt så mye skriving i det siste. Jeg har ferieuke nå, og på tirsdag var jeg på et foredrag i forbindelse med jobben. Kjempespennende, og etterpå fikk vi sponset pizza på Peppes :sjarmor: . Jeg tok toget hjem, og i et bosspann på stasjonen hørte jeg romstering og piping. Jeg tittet oppi og nedi alt bosset satt en bitteliten pusekatt. Jeg prøvde å få den opp, men den spyttet, frste og klorte. En annen togpassasjer kom til unnsetning og sammen fikk vi pusen opp.

Jeg tok den med hjem, for jeg hadde ALDRI fått sove hvis jeg hadde latt den være igjen der nede, i drittværet. Var til vetten med den på onsdag morgen og hun mente den hadde en sjane til å overleve, den var veldig krank. Jeg fikk antibiotika som den skal få til i morgen, da har vi ny time. Hvis han er bedre, blir halen amputert. Den er nemlig helt skrelt over flere ledd, ikke hud eller noe levende vev. Jeg kan faktisk telle hele tre knokler :overrasket: .

Så halen må av, og den er full av lus og mark. Fikk en god kur mot mark i går, ser frem til han skal drite ut alt faenskapet........urk. Imorgen blir det evt. amputasjon av ekkel hale, og lusekur.

I dag har han vært mye mer oppgående enn i går.I går lå han stort sett, og åt, og tisset i dokassen. I morges var det ut av kurven, mol og trippet rundt bena mine, før han spiste en skive fiskepudding. Håper bare han bæsjer snart, han har ikke bæsjet siden i går.

Han fikk forresten det beskrivende navnet Bosse, og han ser aldeles fryktelig ut. Jeg har klippet bort en del møkkete pels, og halen ser ut som den er tatt rett ut av en Tim Burton-film. Dakar lille Bosse :)

Derfor lite servietter og tyll i det siste!

Endret av Hildegard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Markblomsten

OFFAMEIEN!

Stakkars lille pusen Bosse :kose:

Så fint at en som dag fant han og tok var på han. Skjønner godt at du ikke klarte å gå fra den ja!!

God bedring til lille Bosse.

(skjønner godt det blir lite servietter og tyll da :ler2:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bosse er nå oppgradert til rasekatt. Vetten fjernet hele halen, har ikke en liten stump igjen engang! Han har bæsjet også :-D. Hørte gledesutropet fra veterinærassistenten helt ut i venterommet. Da vi kom hjem drakk han litt vann og slukte litt rekonvalesensfor. Han er gnidd inn med lusemiddel som luktet bellmann, det var ikke poppis i det hele tatt :) . Ser ut som det kan gå rette veien! han har også lagt på seg 200gr siden onsdag. Legger bilde av Bosse i albumet mitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...