Gå til innhold

Hildegards vaklende vei mot hustrutilværelsen


Hildegard

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Korleis går det med deg for tida? Skjedd noko nytt? Eg er hektisk opptatt med eksamenar for tida, men om ei veke er eg tilbake for fullt, og skal kose meg med bryllupsplanlegging saman med mannen min i heile juleferien! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, ligger og spreller på side 2, ikke helt bra!

Vi har store planer om å flytte til neste år. Vi er veldig fornøyd med huset vi har, men det er beliggenheten som er problemet. Begge to jobber i byen og dette kombinert med turnus og et kollektivtilbud som fungerer etter eget forgodtbefinnende blir det veldig krøkkete. Skal snakke med banken over jul og se hva som kan la seg gjøre. Gleder meg!!!

Er fortsatt litt i kjoletåken :) , gleder meg til februar. Ellers har det ikke skjedd så mye nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Okei: For å få opp bryllupsstemningen her inne,har jeg nå laget en sang! Og den går på melodien til "Du grønne glitrende tre,goddag":

Å bruuude,bruuude på bruuuuuude du!

Du bruuuuder deg som du aldri har brudet!

Og bruuuuuder bruuuuuudeting og sko

og bruuuuuder blomster,og små,små poser!

Ja du skal bruuuuuude,og du skal bruuuuudes (x2)

Vår bruuuuuudeeeeeebruuuuuuud! Vår bruuuuuudeeeeebruuuud!

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Vakkert, hva? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søta!!! :kys_2: Lenge siden sist! Koss står det til med deg? Eg har endeleg fått juleferie (dvs. arbeid på matbutikken kvar dag), så eg skal nok få tid til litt meir KG og bryllupsplanlegging i løpet av jula tenker eg! Gledar meg! Har vore fælt med KG-nekt.. Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen tilbake :klem: ! i dag har vi kjøpt inn litt papir og stæsj til invitasjonene. Ganske stress, og vi begge kom ned på et nivå der vi vurderte å bare sende folk en sms istedet.......øøøørk! Men vi kom nå hjem litt greier, så får vi se :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Takk for det, Minnimy!

Ikke mye som har skjedd på bryllupsfronten i det siste. Vi har vært opptatt med å kjøpe nytt hus og få det vi allerede har klart til salg. Nå er det heldigvis ute på nettet og håper noen vil kjøpe det. De neste døgnene skal jeg spise, sove og jobbe. Ikke noe særlig med tre nattevakter i julehelgen :tristbla: ... i januar må jeg snakke med hotellet siden invitasjonene skal være ute i slutten av februar og vi skal pusse opp to bad og male et hus innvendig i løpet av februar. Kommer til å bli kjempetravelt, men tiden vil gå fort og vi kommer til å få et fint hus med knall beliggenhet i forhold til min jobb. Og ikke verst beliggenhet i forhold til hans heller... Guttepusen vår må til vetten også i løpet av januar, han har de største nøttene jeg har sett på lenge :icon_razz: ...

Nå bælmer jeg gløgg og overdoser på hjemmelagede sjokoladetrøfler; en verdig start på julen.

God jul alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huskeliste:

*Huske hvor vi pakker ned bryllupsstuffet og invitasjonsgreiene.

*Snakke med hotellet om antall utstikkere og blomsterdekorasjoner

*Høre med blomsterbutikkene hva det koster med bukett, dekorasjoner og lommeblomst

*Få i gang arbeidet med gifteringene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så meget! Var innom en brudesalong og prøvde sko, men de satt ikke så godt. Tror jeg venter til etter stoff til kjolen er valgt, så er jeg sikker på at skoene passer.

Ellers skjer det ikke så mye, kommer ikke til å gjøre noe mer med invitasjonene før etter vi har flyttet. Hvis jeg finner igjen esken da :) ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå har vi vært på PREP-kurset, modul 1 og 2, Kalt til kjærlighet og Kjærlighet på tvers av tro og kultur...

"hjemmeleksen" var "Hvilke fordommer har du om den andres tro?" og "Hvorfor gifter dere dere katolsk?"

jadda....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har vi vært på PREP-kurset, modul 1 og 2, Kalt til kjærlighet og Kjærlighet på tvers av tro og kultur...

"hjemmeleksen" var "Hvilke fordommer har du om den andres tro?" og "Hvorfor gifter dere dere katolsk?"

jadda....

!?!?!?!

Skal de gifte dykk katolsk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...