Gå til innhold

Hildegards vaklende vei mot hustrutilværelsen


Hildegard

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillelou

:sjenert: Neeei...jeg har et så grunt og meningsløst liv utenom bryllupsplanleggingen at jeg har allverdens tid til å skrive med rosa skrift....

Men,muhahahaha, nå klemmer jeg til med lilla!! :sjarmor:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har allerede begynt å bruke sløret, har det på meg hjemme når jeg sitter og leser i brudemagasinene mine :) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Ja, jeg har allerede begynt å bruke sløret, har det på meg hjemme når jeg sitter og leser i brudemagasinene mine :) !

Du skremmer meg..... :grine::sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

he is my maaaaaan!!!

aaaargh, jeg har celliulitter på størrelse med genmanipulerte appelsiner på lårene! Bittesmå alver kan flytte inn i gropene og danne strukturerte samfunn. Og så midt i marsipansesongen da :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Da er vi toooooo!!!!

:sprettoy: Kanskje noen av alvene fra mine lår kan flytte over til deg,og omvendt, sånn at de får litt nytt genetisk materiale?

Frekt at de flytter inn midt i marsipansesongen!

Jeg har nå kjøpt en "frasig organdiblus" som jeg skal frase rundt i på årets julebord. Den er rød,og skjørtet er rødt,så jeg blir Den Røde Mare på den festen. Bilde av skjørtet ligger i albumet mitt-min mooor ga meg skjørt i "grattis med veldig liten men forhåpentligvis oppbyggelig jobb"-førjulsgave. :sjarmor:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ihvertfall ikke unger før vi flytter fra denne ufne plassen....bare tanken på å være totalt isolert her oppe med småunger, uten bil, kun et kollektivtilud som går mer eller mindre på om bussjåførene gidder å fyre opp bussen....øøøørk! Det er ingenting som binder meg her, og hvis det ikke blir konkrete flytteplaner etter vi er gift, leier jeg en hybel i byen og blir ukependler. ikke fleip engang! øøøøøøørk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...