Gå til innhold

Hildegards vaklende vei mot hustrutilværelsen


Hildegard

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oh, yeah, Indeed I Do!!! :sjarmor: Sitter og mugner på nattevakt nå, og drømmer om øyenstikkerne mine. Håper de kommer snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Fant en morsom diskusjon i en dagbok hvor de mobber vordende bruder.Mange sannhetsord der,og riktig morsomt. :)

Bonk meg i hodet hvis jeg plutselig blir en sånn skrekkbrud som bare snakker om "min dag" og mener bryllupet kun er for å please brudeparet (bruden). :sjarmor:

God helg i tyll-land! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye. Er ikke så mye som må gjøres nå, det meste kan vente til utpå høsten.

Svigermor begynte å snakke i dag om noen hun hadde snakket med som hadde holdt drikkevarene selv og spart såååååååå mye penger, minst 100.000! Da blir jeg litt varm og lurer på hvor hun vil hen. Det er alltid en mulighet for at de vil begynne å blande seg inn i planleggingen, det er ikke så gøy. Men tror hun ble litt beroliget da vi forsikret henne om at vi har regnet nøye på dette her og at det ikke kommer opp i 100.000 i drikkevarer.... Fri bar er uaktuelt pga semi-alkoholiserte nære pårørende.

Fikk litt angsten da onkelbarna også kom, og eldstemann åpnet besøket med å hyle til sin far og ta "karatespark" på han....hvordan vil det gå i bryllupet? Han hisser opp sine yngre søsken også, og det er ikke noe tak i foreldrene...

Håper de holder seg rolige i kirken i hvertfall, så blir de hentet i løpet av foretten.

Ellers er det masse detaljer som svirrer rundt i hodet ang selve dagen, hvilken frisør, hvor make up, hvem blomsterdekorasjoner, hvem kjøre, hvem pakke opp gaver, kurv på toalettene, hvilke bilder osv...håper jeg får system på det etterhvert :) .

Venter i spenning på øyenstikkerne!

Bryllupsreisen blir stadig diskutert, nå er det Canada vi lurer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jooooooooo, men fant en side om rideferie i Canada, der vi bor på ranch, rir masse hest, er med å samle inn kveget og lærer å fange kyr med lasso. Min Trolovede er heeeelt klar for dette. Jeg har litt mer lyst på rideferie kombinert med spa og velvære. Fant en fin en i Estland, en i Danmark og en på Island. Den på Island utgår, for de hadde bare den turen i juni. Og jeg vil gjerne islandshest som kan tølte, for jeg hæler itte trav. Blir nok en diskusjon der..... Når skal du begynne på ny dagbok :) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:sjarmor: Høres ut som en deilig ferie! Får nok aldri O med på heste-bryllupsreise,nei, der er det Italia som lokker.Og Villa Teboldi-søk det gjerne opp....herlig sted ;) .

Foreløbig foregår den lille planleggingen min i den vanlige dagboka "babbel"i signaturen, men hvem vet, kanskje jeg starter en ny bryllupsdagbok når ting er litt mer i gang.Nå er det lallings-har vært på kinaresturant og spist for tre...minst.Det var buffet... :sjenert:

Kroms! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke: halla,servietthue! Hva passer egentlig best som mobbenavn på Kommende Bruder, servietthue eller tyllhue?

Sa hun som knapt kan VENTE med å komme seg til den salongen. :roll:

Tror du det finnes noe som jeg klarer å klemme meg inn i, eller blir jeg forvist til teltavdelingen? :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i slørtvil om dagen. Vingler mellom to typer, et som går ned til knærne omtrent, med en smal satengkant, og et langt som legger seg som et slep.

Ikke ille i pris noen av dem (Somaras og Ebay).

Har funnet underskjørt også, ebay ruler! Jeg blir en ebay-brud :overrasket: !

Men holder meg godt innenfor budsjettet ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:tronderbart: !

U crazy shopping girl,u! :sjokkert::sminkedokke:

Føler ansvar for å holde dagboka di hot og glødende aktuell.I dag er jeg supertrøtt og helt mør i hele kroppen.Se,det var dagens nyheter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er svært takknemmlig for det :), jeg er litt treig med å skrive i andres (men er innom og leser titt og ofte).

Etter jobb skal jeg hjem og sjekke stoffprøver på Slør *glede seg*!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*snufs* Satengbåndet passet ikke til kjolen :tristbla: ! Båndet er i en kald ivory, og kjolen er i en varm tone. Skal sjekke i daglys også, men tror ikke det passer så godt. Søren og! Det sløret var så flott!!

Endret av Hildegard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Ikke grååååt! Se her kommer jeg og raper pizzarap i dagboka di!

*raaaaaaap* :sjarmor:

Du finner garantert sløret og satengbåndet- hold on, do not despair! :klem:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er i fullstendig desperat søken etter Sløøøøøøøøøøøøøøøret!!!!!! Jeg må Slør NÅ! Jeg får ikke ro i sjelen før mine klamme brudehender knuger silketyll! Nå tar Bruden i meg fullstendig overhånd her, på tide med kalde bad og stille kontemplasjon. Hvis jeg fortsetter sånn, må noen ta en intervention på meg, snakke meg til rette :sjarmor: .

I dag er det hjem og lage pizza!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Jepp.Det blir intervensjon! Plutselig en dag,når du kommer fra jobb sitter det en alvorlig gjeng der som har kommet sammen for å snakke deg til rette.

Wøhøhøhøhø....

Neida, tror ikke det,men hvis Bruden i deg tar fullstendig overhånd og du blir umulig å få kontakt med, så kanskje de må riste deg litt?Littebittegrann?

Er garantrert meeetervis med slør i rett farge og kvalitet der ute, som venter på bare du! :sjarmor:

Nå skal jeg gå og tafse litt på noen som synger i stuen... :sjarmor:

Ha en velsignet lørdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei! Skriver en liten hilsen til deg. Er ofte innom deg og leser litt, du skriver morsomt!

Det går vel plutselig i orden med sløret, men jeg skjøner frustrasjonen. Og jeg skal IKKE si at du har god tid, det er det ikke-vordende-bruder som tror vi har, men vi har det jo kjempetravelt!!!! :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihi, ja vi har det jo supertravelt. Ligger våken om natten og vrir meg i svette ved tanken på sløret osv... Neida, det ordner seg etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...