Hildegard Skrevet 7. september 2005 Forfatter #181 Del Skrevet 7. september 2005 Siden økonomien brått ble rævkjørt da bilen sa takk for seg, blir bryllup og planlegging lagt på hylla inntil videre. Eneste som kan redde bryllupsfesten nå er en snarlig død av en rik onkel i Amerika, eller om jeg får solgt en nyre på ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. september 2005 #182 Del Skrevet 7. september 2005 NEI!!!!! :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 7. september 2005 #183 Del Skrevet 7. september 2005 Lillelou: Jeg har kjempemye tinn på loftet, alt mulig lekkert i boller, vaser, fat og staker (!) På enkelte artikler er det sogar inngravert koselige ting... Takk for tipset, nå vet jeg hva jeg skal glede deg med på Dagen din! Hildegard: Unnskyld at jeg misbruker dagboka di. Her får du en som kompensasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 7. september 2005 Forfatter #184 Del Skrevet 7. september 2005 "Pent brukt nyre selges til høystbydende. Filtrerer godt og steinfri. Kun seriøse henvendelser." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. september 2005 #185 Del Skrevet 7. september 2005 Skal høre med sviger om hun har lyst på den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 9. september 2005 #186 Del Skrevet 9. september 2005 Her kommer jeg og nyser: i dagboka di! Du er vår nye sølvsmed! Nå forventer jeg at du skal begynne å gå med busserull og snakke merkelige telemarksdialekter og spytte skrå. GJØR DET! Hehe,kan se for meg gamle snurte Tante Sinna. Er vel ikke mye nøgd med å måtte være på diett,tenker jeg, og den lille frakkasen som får godfòr i tillegg-Livet er hardt når man er en litt skrudd pus. :blaaveis: Håper dere får en oppbyggelig helg!Snakkes sikkert på msn eller noe! :kissfan: ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 9. september 2005 #187 Del Skrevet 9. september 2005 Tittei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 9. september 2005 Forfatter #188 Del Skrevet 9. september 2005 Aaaah, dette har vært en vidunderlig uke! Begynner med å bli utskjelt foran ca 20 stk av anestesilege, mens legen som var årsaken til bråket later som ingenting og lar meg ta støyten. Fortsettes med at bilen tar kvelden og koster oss ca 10 000 kr mer enn vi har. Da gikk bryllupsplanleggingen i vasken inntil videre, siden vi rett og slett ikke har sjanse til å spare mer og attpåtil må bruke den lille slanten vi hadde spart. Det hele toppes med en ny utskjelling av faren til han som skulle holde timer i munnharpespill siden jeg hadde vært så uhorvelig frekk å avlyse timen tre timer før vi skulle begynne (fordi jeg var kjempelei meg for at bryllupet er utsatt et år eller to og ikke orket å se folk og for at vi nå knapt har penger til de vanlige utgiftene og jobben er dass og alt suger, men bare ville være hjemme og gråte en skvett). Herlig, herlig....kan det bli bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. september 2005 #189 Del Skrevet 9. september 2005 *trøste* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 10. september 2005 #190 Del Skrevet 10. september 2005 Må si som i eventyret, det var da troll det, da!!!!!!! Spesielt det med den sinte munnharpelærerfaren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 10. september 2005 Forfatter #191 Del Skrevet 10. september 2005 Takk for trøst og omtanke alle sammen, det varmer ! Tar en pause her en stund, ser om jeg kan fortsette planleggingen etter regningene er betalt. Kommer nok til å sniklese i dagbøkene deres likevel da ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 11. september 2005 #192 Del Skrevet 11. september 2005 Føler med deg, ja! Snufs. Fint at du likevel titter innom oss av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2005 #193 Del Skrevet 11. september 2005 Åh, kjem til å sakne deg............... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. september 2005 #194 Del Skrevet 13. september 2005 Psssst... Koss går det med deg søta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 21. september 2005 #195 Del Skrevet 21. september 2005 Nååå pusher jeg dagboka di tilbake til side 1 igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 21. september 2005 #196 Del Skrevet 21. september 2005 Jeg vil være medpusher!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 21. september 2005 Forfatter #197 Del Skrevet 21. september 2005 Aaaaaaaand Im Back!!!! Med litt sparing her og der og litt sjonglering, så får vi spart litt likevel . Jeg trekkes ekstra i skatt, slik at jeg ihvertfall ikke får baksmell. har også tatt noen ekstravakter som også hjelper på. Kommer ikke til å kjøpe noe stæsj før i november/desember, men i det minste kan jeg planlegge aktivt igjen! Siste nye: -Slør er kjøpt, kommer i posten om noen uker. -Underskjørt er i boks, hele to stykker! -musikalsk innslag under middag er i boks, den spillejobben gikk til en annen enn sønnen til den uhøflige faren, for å si det mildt -solistinnslag i kirken er i boks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 21. september 2005 #198 Del Skrevet 21. september 2005 Hei Hildegard! Jeg er ganske ny her på forumet, og ble litt trist når jeg nå leste historien om legen, bilen og faren. Veldig glad på deres vegne for at dere likevel får til bryllup :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 21. september 2005 Forfatter #199 Del Skrevet 21. september 2005 Ja, det var en skikkelig shitty uke...men nå er det ok Takk for du kom innom dagboken min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 21. september 2005 Forfatter #200 Del Skrevet 21. september 2005 Og nyrene er fortsatt intakt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg