Gjest Olava Skrevet 4. september 2005 #161 Del Skrevet 4. september 2005 Hahaha, og jeg ligger og surrer med invitasjonskortproblematikk (fint og langt ord..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. september 2005 #162 Del Skrevet 4. september 2005 Invitasjonskortproblematikk er gøy!!!! Du må legge ut bilete av resultata!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 4. september 2005 #163 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg skal gifte meg i september neste år, men skal ha minibryllup,og har allveeerdens med tid .Men jeg kommer nok til å bli ganske opphengt i kjolen allikevel.Jeg LIIIKER kjoler Står til der nede i tyll-land, H? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 4. september 2005 Forfatter #164 Del Skrevet 4. september 2005 Alt vel i tyll-land. Skal ned til sivilisasjonen i morgen og vindushoppe slør. I dag har jeg prøvd sandalen til en av legene, jeg vil også sånne sandaler! Han var meget fornøyd med dem ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 5. september 2005 #165 Del Skrevet 5. september 2005 Prøvd en legesandal....??? Kult!!! Det var vel ikke tåfis i den, da? Håper ikke du skal gifte deg i sandalene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 5. september 2005 Forfatter #166 Del Skrevet 5. september 2005 Mulig det var litt tåfis der, men siden det er en veldig grei lege så gjør det ikke noe. Skal ikke gifte meg i sandaler nei, blir nok noe mer elegant enn det (selv om sandalene var gode da) . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 5. september 2005 #167 Del Skrevet 5. september 2005 hallooo!!! Du driver vel ikke og tåfis-flørter med leger, gjør du vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 5. september 2005 Forfatter #168 Del Skrevet 5. september 2005 Neida, det hele var svært verdig og høvisk. Det var en seriøs diskusjon om MTB-sandalens fortreffelighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 5. september 2005 #169 Del Skrevet 5. september 2005 Godt å høre at sandalprøvingen foregikk på en verdig måte. Har aldri hørt om noen som har prøvd sandaler på en høvisk og verdig måte, skal prøve det neste gang. Litt kongelig, på en måte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2005 #170 Del Skrevet 5. september 2005 Sandalprøving er gøy! Hehe.... Blir det noko bryllupsplanlegging for tida då, forresten?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 5. september 2005 #171 Del Skrevet 5. september 2005 Jepp.Hun er flink. Og JEG skal snart begynne å skrive på den "rooosa sangen" som skal framføres i bryllupet hennes...*knegg,knegg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 5. september 2005 Forfatter #172 Del Skrevet 5. september 2005 Huhuuu! Her planlegges det! Venter på lønningen slik at jeg kan løpe til nærmeste hobbybutikk for å kjøpe masse stæsj. Må prøve ut litt invitasjonsideer, begynner å vakle litt der. Lurer på om jeg skal ha et enkelt slør uten kantbånd istedet. Var nede og så på et med tre supersmale striper på. Tror det var hvitt, og har hengt i butikkvinduet så lenge jeg har bodd her ihvertfall. Fint, men kanskje det blir for mye jalla? I dag sprakk slankekuren også, momset i meg x antall after eigther .... Rompe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 5. september 2005 #173 Del Skrevet 5. september 2005 -Og jeg spiser nattmat, ikke så jævlig lurt! Det fine er at vi har en ny sjanse i morgen, hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Karbojunkie Skrevet 6. september 2005 #174 Del Skrevet 6. september 2005 Hei ville bare legge inn en hilsen til deg, da vi skal gifte oss samme dag!!!! Men jeg har på feelingen at du er en mil foran meg i planleggingen Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 6. september 2005 Forfatter #175 Del Skrevet 6. september 2005 Takk for det ! Bridezillaen har tatt styringen her, så jeg er ram på planleggingen ...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 6. september 2005 #176 Del Skrevet 6. september 2005 Ja,du er frekk som smør (du også)! :-D :-D Bridezilla i sikte *løp,løøøøp* Funnet ut hvilke krystall-lysestaker du skal ønske dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 6. september 2005 Forfatter #177 Del Skrevet 6. september 2005 Nei, men de må være digre.... :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 7. september 2005 #178 Del Skrevet 7. september 2005 JAAAA! Jeg vil også ønske oss kjempedigre krystallysestaker. Si fra hvis du finner noen! Trodde dette var en spionsmiley, men det var visst en coolsmiley. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. september 2005 #179 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg ønsker oss store,enkle lysestaker i tinn, og spisestuestoler fra Stokke møbler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. september 2005 #180 Del Skrevet 7. september 2005 Svigermor selges til høystbydende Lettere innpåsliten, beslutningsvegrende svigermor som duller for mye med gutten sin, selges til høstbydende over kr 0,50. Er liten,og kan lett oppbevares i bøttekott o.l. Kommer godt over ens med dyr,og lager de kjedeligste formkaker.Slå til nå! Hun har omnestemt seg...nå er Toyota Corolla for kjedelig.I morra bærer det ut på biltesting igjen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg