Gå til innhold

Januar-februar 2020


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Snuppelupp23 skrev:

Jeg melder meg inn her jeg også, 25 år og første barnet 🙂

Er 17+1, og har termin 11. januar. Men har ikke klart å glede meg på ordentlig enda, da de fant litt fortykket nakkefold på tidlig ultralyd. Heldigvis så alt fint ut da vi tok KUB-test (kombinert ultralyd og blodprøve) på sykehuset, men vi avventer fortsatt litt da vi skal ha en ekstra ultralydsjekk av hjertet etter OUL. Tror alt dette har gjort at jeg gruer meg mer enn jeg gleder meg til OUL neste uke, da man aldri vet hva de kan finne. Men det er heldigvis størst sannsynlighet for at det går bra ☺️ 

 

Velkommen hit! Uff, det hørtes skummelt og slitsomt ut, jeg skjønner godt at det er vanskelig å glede seg ubetinget da. Krysser fingrene for at alt ser bra ut både på OUL og ekstrasjekk🤗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Boogie Woogie skrev:

Velkommen hit! Uff, det hørtes skummelt og slitsomt ut, jeg skjønner godt at det er vanskelig å glede seg ubetinget da. Krysser fingrene for at alt ser bra ut både på OUL og ekstrasjekk🤗

Tusen takk ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her jeg også 😊

28 år gift og venter nå barn nr 2. Har vært på tidlig UL og fått sett hjerte slå. Onsdag skal vi til privat UL og er da ca 12+6. Termin midt i februar 😊

Hvilke ullklær er og foretrekke for en sånn liten en?😊 Første født midt på sommeren så dette blir noe annet😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Skyler. skrev:

Melder meg inn her jeg også 😊

28 år gift og venter nå barn nr 2. Har vært på tidlig UL og fått sett hjerte slå. Onsdag skal vi til privat UL og er da ca 12+6. Termin midt i februar 😊

Hvilke ullklær er og foretrekke for en sånn liten en?😊 Første født midt på sommeren så dette blir noe annet😁

Velkommen! 🤗 Moro med ny ultralyd snart☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Skyler. skrev:

Melder meg inn her jeg også 😊

28 år gift og venter nå barn nr 2. Har vært på tidlig UL og fått sett hjerte slå. Onsdag skal vi til privat UL og er da ca 12+6. Termin midt i februar 😊

Hvilke ullklær er og foretrekke for en sånn liten en?😊 Første født midt på sommeren så dette blir noe annet😁

Vi har også snakka om dette med ulltøy. Jeg tenker at det kanskje ikke er så veldig nødvendig? Skal vi ut og trille, så ligger ungen i tykk vognpose, og skal vi i bil så blir det vel bilstolpose. 

Men om jeg finner ut at jeg skal kjøpe noe, så blir det sannsynligvis Hust&Claire. De er kjempefine og myke, lagd i merinoull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 

Jeg er 23 år og venter mitt første barn! Er nå 13+4 og har foreløpig termin 9.februar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym8696 skrev:

Hei! 

Jeg er 23 år og venter mitt første barn! Er nå 13+4 og har foreløpig termin 9.februar!

Jeg kan forresten også legge til at jeg de siste dagene har hatt en god del rygg smerter. Av og til murrer det en liten stund, andre ganger kommer det akutt og voldsomt men varer bare i et minutt ca. Andre som har opplevd noe liknende? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.7.2019 den 17.40, Visla skrev:

Melder meg inn her jeg også.

Er 29 år og venter nr4 med termin 25.februar.

skal på tidlig ultralyd 15.august, og fikk innkalling til ordinær ultralyd i dag 30.september. Så glad vi skal på en tidlig, viss ikke hadde det blitt lenge å vente! Har opplevd både MA og SA tidligere, så vil ikke fortelle det til så mange før vi er sikre på at det er liv. 

Gleder oss til å fortelle det til søskene😄

Velkommen:)

skjønner godt du vil vente til du vet, sånn er det her og:) hvilken alder er de andre barna?  Snart tidlig ul på deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.8.2019 den 13.10, Snuppelupp23 skrev:

Jeg melder meg inn her jeg også, 25 år og første barnet 🙂

Er 17+1, og har termin 11. januar. Men har ikke klart å glede meg på ordentlig enda, da de fant litt fortykket nakkefold på tidlig ultralyd. Heldigvis så alt fint ut da vi tok KUB-test (kombinert ultralyd og blodprøve) på sykehuset, men vi avventer fortsatt litt da vi skal ha en ekstra ultralydsjekk av hjertet etter OUL. Tror alt dette har gjort at jeg gruer meg mer enn jeg gleder meg til OUL neste uke, da man aldri vet hva de kan finne. Men det er heldigvis størst sannsynlighet for at det går bra ☺️ 

 

Velkommen :) 

hvordan gikk OUL?<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.8.2019 den 17.47, Skyler. skrev:

Melder meg inn her jeg også 😊

28 år gift og venter nå barn nr 2. Har vært på tidlig UL og fått sett hjerte slå. Onsdag skal vi til privat UL og er da ca 12+6. Termin midt i februar 😊

Hvilke ullklær er og foretrekke for en sånn liten en?😊 Første født midt på sommeren så dette blir noe annet😁

Velkommen til deg og:) 

hvordan gikk ul?

av ullklær er vi glad i joha, nøstebarn, Hust and claire, janus (ofte på tilbud) og reflex (såfremt det ikke er stramme bånd på de, type rundt magen. Lillelam har gode  ulldresser:) har et vinterbarn fra før, vi brukte mye ull:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.8.2019 den 12.39, Anonym8696 skrev:

Hei! 

Jeg er 23 år og venter mitt første barn! Er nå 13+4 og har foreløpig termin 9.februar!

Velkommen:) 

termin omtrent samtidig vi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, non-stop skrev:

Velkommen:) 

termin omtrent samtidig vi:)

Takk for det! :) 

Spennende! Jeg skal på privat ul i uke 16, spent på om de kan se kjønnet da. Viss ikke blir det på oul i begynnelsen av september! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, non-stop skrev:

Til alle dere nye; hvor i landet befinner dere dere?:)

Jeg befinner meg på vestlandet. Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, non-stop skrev:

Velkommen:)

skjønner godt du vil vente til du vet, sånn er det her og:) hvilken alder er de andre barna?  Snart tidlig ul på deg:)

Takk!:) de er 3,5 og snart 9 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, non-stop skrev:

Velkommen til deg og:) 

hvordan gikk ul?

av ullklær er vi glad i joha, nøstebarn, Hust and claire, janus (ofte på tilbud) og reflex (såfremt det ikke er stramme bånd på de, type rundt magen. Lillelam har gode  ulldresser:) har et vinterbarn fra før, vi brukte mye ull:)

Tusen takk 😊

Ul gikk bra, hun så alt av organer og de var inntakt og så ut til å fungere bra😊 var ingenting som var noe å bekymre seg for mente hun 😊

Okei, har brukt reflex sine på storebror men føler de blir ødelagt så raskt 🙈 må sjekke opp lillelam og hust and claire 😊 takk for innspill 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, non-stop skrev:

Til alle dere nye; hvor i landet befinner dere dere?:)

Befinner meg i Trøndelag 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Visla skrev:

Takk!:) de er 3,5 og snart 9 år

3 år og 6 år her🤗 gleder meg til å si det til de! I går fikk familie vite det, 14 uker på vei:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Skyler. skrev:

Tusen takk 😊

Ul gikk bra, hun så alt av organer og de var inntakt og så ut til å fungere bra😊 var ingenting som var noe å bekymre seg for mente hun 😊

Okei, har brukt reflex sine på storebror men føler de blir ødelagt så raskt 🙈 må sjekke opp lillelam og hust and claire 😊 takk for innspill 😊

Så bra, kunne ikke vært en bedre beskjed:) var på ul selv igår og fikk samme beskjed!:) så nå venter vi på OUL!😄 

 

hvor gammel er storebror?:) 

 

vært fornøyd med reflex, eneste er st de kan ha dette stramme båndet rundt magen. Lillelam og Hust and claire er ganske dyrt, men barnas hus har nå av og til tilbud:)

 

mange fra Trøndelag her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...