Gå til innhold

Januar-februar 2020


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

9 timer siden, non-stop skrev:

En gutt og en jente her🤗

skjønner godt det plager deg og at du vil sjekke opp i det en gang til❤️ Hvor langt var du på vei når du fikk sa og ma? Jeg er veldig redd for det selv. Jeg har selv fått litt blødning i en uke og stresset for det. Skal på tidlig ul neste uke. Da er jeg litt over 8 uker på vei:)

Uke 7 og uke 13. Krysser bare fingre! Lykke til med ul😊 Blødninger behøver jo ikke bety noe negativt, men kjenner meg igjen i stress rundt det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Melder meg inn her jeg og 🙂

Har 7 fullgåtte uker i morgen, førstegangsgravid og 28 år. Termin 10.02.20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Elis2019 skrev:

Uke 7 og uke 13. Krysser bare fingre! Lykke til med ul😊 Blødninger behøver jo ikke bety noe negativt, men kjenner meg igjen i stress rundt det! 

Krysser fingre 🤞🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, jordbærterte skrev:

Melder meg inn her jeg og 🙂

Har 7 fullgåtte uker i morgen, førstegangsgravid og 28 år. Termin 10.02.20

Velkommen:)

 

hvor i landet er du fra?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, non-stop skrev:

Velkommen:)

 

hvor i landet er du fra?:)

Takk! 🙂 

Jeg bor i Trondheim jeg og, så det blir en god gjeng med trønder-bebiser fra KG i januar/februar 😄 

Endret av jordbærterte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, jordbærterte skrev:

Takk! 🙂 

Jeg bor i Trondheim jeg og, så det blir en god gjeng med trønder-bebiser fra KG i januar/februar 😄 

Vittig! Ja, det blir mange trønder-bebiser ja😅 

hvordan er formen din?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, non-stop skrev:

Vittig! Ja, det blir mange trønder-bebiser ja😅 

hvordan er formen din?:)

Dette er jo første gang jeg er gravid så har lite å sammenligne med, men jeg kan nok ikke klage egentlig. Jeg er ikke direkte kvalm, men sånn småuggen gjennom hele dagen. Får i meg nok mat, klarer å være ganske aktiv og gjøre det jeg skal på jobb. Jeg har nesten helt fra start hatt ilinger i korsryggen. Ikke vært plaget med det tidligere før/under menstruasjon eller ellers, og synes det er litt tidlig for bekkensmerter? Men altså, det hjelper når mannen masserer, så da er det jo ikke så ille 😅 

Hvordan er formen din? og dere andre? Tenker dere ta tidlig UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.6.2019 den 12.14, Patriotpaula skrev:

Lille spire var ikke ment for denne verden 😭💔 Fortsatt «gravid» i skrivende stund, men skal abortere hjemme på søndag...

Nei, så ufattelig trist😢 Klem til deg❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, jordbærterte skrev:

Dette er jo første gang jeg er gravid så har lite å sammenligne med, men jeg kan nok ikke klage egentlig. Jeg er ikke direkte kvalm, men sånn småuggen gjennom hele dagen. Får i meg nok mat, klarer å være ganske aktiv og gjøre det jeg skal på jobb. Jeg har nesten helt fra start hatt ilinger i korsryggen. Ikke vært plaget med det tidligere før/under menstruasjon eller ellers, og synes det er litt tidlig for bekkensmerter? Men altså, det hjelper når mannen masserer, så da er det jo ikke så ille 😅 

Hvordan er formen din? og dere andre? Tenker dere ta tidlig UL?

Velkommen! 

Så bra at massasje hjelper 🙂 Jeg har nokså milde symptomer, noen ganger småkvalm, har hatt litt ligamentsmerter av og på, litt ekstra trøtt og så ømme pupper. 

Her blir det en tidlig ultralyd i uke 10. Jeg har ikke hatt noen blødninger, men bekymrer meg for MA, da. Man vet jo aldri. 

Hvor lenge venter dere andre før dere forteller at dere er gravide?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Boogie Woogie skrev:

Nei, så ufattelig trist😢 Klem til deg❤️

Ja, det er veldig trist 😢 Får jo tidlig et forhold til det lille i magen 😕 Håper jeg aldri noensinne må gå igjennom en abort igjen, det var i grunn en ganske traumatisk og meget smertefull opplevelse... 😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Patriotpaula skrev:

Ja, det er veldig trist 😢 Får jo tidlig et forhold til det lille i magen 😕 Håper jeg aldri noensinne må gå igjennom en abort igjen, det var i grunn en ganske traumatisk og meget smertefull opplevelse... 😣

Sender deg en klem. Håper du har noen sammen med deg i disse tøffe dagene. <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Boogie Woogie skrev:

Velkommen! 

Så bra at massasje hjelper 🙂 Jeg har nokså milde symptomer, noen ganger småkvalm, har hatt litt ligamentsmerter av og på, litt ekstra trøtt og så ømme pupper. 

Her blir det en tidlig ultralyd i uke 10. Jeg har ikke hatt noen blødninger, men bekymrer meg for MA, da. Man vet jo aldri. 

Hvor lenge venter dere andre før dere forteller at dere er gravide?

Ja, puppene mine er også veldig ømme. Har til vanlig en b-cup, men nå er det meste blitt for lite. På joggetur i går måtte jeg holde på puppene i nedoverbakke :P godt det var i skogen og ingen andre så meg. Må skaffe sports-bh med litt mer støtte😅 

 

Jeg tror alle bekymrer seg for MA. Ekkelt at det kan gå galt uten at kroppen får det med seg. Hvor langt er du på vei nå? Vi tenker UL i uke 12, men de siste dagene har jeg vurdert å dra en gang til før det også...Vi har fortalt det til søsken og foreldre. Alle andre venter vi med til uke 12. Jeg kjenner på mer glede enn bekymring foreløpig, og tenker at det er fint å ha flere å glede seg sammen med. Men jeg har kun fortalt det til mennesker det også er naturlig å fortelle om en evt SA/MA. Har dere fortalt det til noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, jordbærterte skrev:

Sender deg en klem. Håper du har noen sammen med deg i disse tøffe dagene. ❤️

Takk ❤️ Jeg har jo samboeren min, og masse venninner som tenker på meg og har tilbudt å stille opp hvis det skulle være noe ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Ja, det er veldig trist 😢 Får jo tidlig et forhold til det lille i magen 😕 Håper jeg aldri noensinne må gå igjennom en abort igjen, det var i grunn en ganske traumatisk og meget smertefull opplevelse... 😣

Uff ja, man får veldig fort et forhold til spiren. Så fælt det må være😔 Håper det går bra neste gang!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, jordbærterte skrev:

Ja, puppene mine er også veldig ømme. Har til vanlig en b-cup, men nå er det meste blitt for lite. På joggetur i går måtte jeg holde på puppene i nedoverbakke :P godt det var i skogen og ingen andre så meg. Må skaffe sports-bh med litt mer støtte😅 

 

Jeg tror alle bekymrer seg for MA. Ekkelt at det kan gå galt uten at kroppen får det med seg. Hvor langt er du på vei nå? Vi tenker UL i uke 12, men de siste dagene har jeg vurdert å dra en gang til før det også...Vi har fortalt det til søsken og foreldre. Alle andre venter vi med til uke 12. Jeg kjenner på mer glede enn bekymring foreløpig, og tenker at det er fint å ha flere å glede seg sammen med. Men jeg har kun fortalt det til mennesker det også er naturlig å fortelle om en evt SA/MA. Har dere fortalt det til noen?

Haha, ser det for meg! Jeg har kjøpt en cup større nå, så det skjer fort endringer ja. 

Jeg er 8+6 i dag, allerede 9 uker i morgen gitt. Jeg har fortalt det til et par gode venninner, som jeg også kan snakke med en eventuell SA/MA om. Vi tenker også å vente med flere til rundt uke 12. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Boogie Woogie skrev:

Haha, ser det for meg! Jeg har kjøpt en cup større nå, så det skjer fort endringer ja. 

Jeg er 8+6 i dag, allerede 9 uker i morgen gitt. Jeg har fortalt det til et par gode venninner, som jeg også kan snakke med en eventuell SA/MA om. Vi tenker også å vente med flere til rundt uke 12. 

Å, spennende! Da er du akkurat 2 uker foran meg. Jeg er 7 uker i morgen. Håper formen holder seg for oss begge 🙂 🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Formen min gikk fra å være rimelig bra, kun sliten, til å dale noe voldsomt! En ekstrem kvalme ble kastet over meg, og jeg hsr problemer med å få i meg både mat og drikke. Blitt sykemeldt en uke for jeg har fått steng beskjed om å hvile. Et supernederlag😞 jeg er jo aldri vekke fra jobb! jeg sammenligner med de to forrige svangerskapene hvor jeg såvidt merket at jeg var gravid i starten. Håper kvalmen går like fort over som det kom. 

Jeg har en tidlig ultralyd neste onsdag, er da 8 +2 (i følge lege 8 +6). Valgt å ha en så tidlig pga blødninger som stresser meg. 

 

Kun sagt det til min mor, far og sjef:) ved forrige graviditet venter vi til uke 14 (våre søsken og hans foreldre) og uke 19 (jobb, venner). 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Patriotpaula skrev:

Ja, det er veldig trist 😢 Får jo tidlig et forhold til det lille i magen 😕 Håper jeg aldri noensinne må gå igjennom en abort igjen, det var i grunn en ganske traumatisk og meget smertefull opplevelse... 😣

Veldig trist😢 krysser fingrene for at det går bra neste gang ❤️ 

Endret av non-stop
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, non-stop skrev:

Veldig trist😢 krysser fingrene for at det går bra neste gang ❤️ 

❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er formen grei, kun veldig trøtt. Men har ikke kommet til den beryktede uke 6 enda, så regner med at det blir verre!

Vi har ikke fortalt det til noen enda. Skal si det til foreldre når vi møter dem i sommer, vi bor et stykke unna hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...