Gå til innhold

Januar-februar 2020


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Hønselouisa skrev:

Det jeg trodde var samtale med jordmor, viste seg å være ultralyd hos lege, og den viste en sprellende liten greie med bankende hjerte! Og akkurat så stor som den skulle være 😁

Så fantastisk! 👏😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 timer siden, Lyd skrev:

Jeg skal ha om en uke 😊 Er veldig spent!

Det skjønner jeg godt ☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/4/2019 at 8:28 PM, non-stop said:

Det skjønner jeg 👏🏻 Hvor langt er du på vei da?

Da er jeg 7+4 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk også se et levende veldig aktivt lite menneske i uke 12 for nesten to uker siden:) En lettelse var det:) Har fått mage på størrelse med uke 20-25 i svangerskap en og to, selv om jeg bare er i uke 13.5. Syns magen blir større for hvert svangerskap! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Lyd skrev:

Jeg fikk se en liten bønne med bankende hjerte på tidlig ultralyd i går 🥰 

Gratulerer så mye! 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2019 den 9.55, Lyd skrev:

Jeg fikk se en liten bønne med bankende hjerte på tidlig ultralyd i går 🥰 

Fantastisk 😍 det er så godt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2019 den 13.18, Elis2019 skrev:

Fikk også se et levende veldig aktivt lite menneske i uke 12 for nesten to uker siden:) En lettelse var det:) Har fått mage på størrelse med uke 20-25 i svangerskap en og to, selv om jeg bare er i uke 13.5. Syns magen blir større for hvert svangerskap! 

Fantastisk!:) gratulerer:) ja, gjør den det? Jeg er veldig spent på nr 3 her, men føler allerede at magen har begynt litt, merker jeg synes det er mer behagelig med shorts og tights fremfor jeans allerede 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, non-stop skrev:

Fantastisk!:) gratulerer:) ja, gjør den det? Jeg er veldig spent på nr 3 her, men føler allerede at magen har begynt litt, merker jeg synes det er mer behagelig med shorts og tights fremfor jeans allerede 😂 

Sikkert individuelt det også, men jordmor mente at hun hadde lagt merke til at gravidmagen ofte var raskere synlig tidlig og større til godt ut i svangerskapet hos de som har hatt flere svangerskap:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 og førstegangsgravid - og dette er også en trønder baby😅 fikk time til OUL i posten idag 9/9. Det blir spennende☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar dere noe vitaminer? Jeg har gått på Lifeline gravid siden prøvinga, men er driiiitlei. Nå har jeg bare piller for to dager og har ingen planer om å kjøpe fler. Noen tips til hva annet, om noe, jeg burde ta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, Lyd skrev:

Jeg tar folat, jod og tran :)

Har du tenkt å ta det gjennom hele svangerskapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Hønselouisa said:

Har du tenkt å ta det gjennom hele svangerskapet?

Folat er det vel vanlig å slutte med i 2. trimester?🤔 Vet ikke med de andre, tenkte å høre med legen når jeg skal på kontroll 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 18.7.2019 den 18.25, Kristina00 skrev:

28 og førstegangsgravid - og dette er også en trønder baby😅 fikk time til OUL i posten idag 9/9. Det blir spennende☺️

Så gøy! Jeg skal på ordinær ultralyd i slutten av august. Hva med dere andre, har flere fått time til ordinær ultralyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker nycoplus sine gravidvitaminer, da er det multivitaminer (med det som trengs av folat) og omega 3. Det står på esken at de kan brukes hele graviditeten, så tror jeg går for det.

Man kan vel slutte med folaten etter uke 12 ifølge helsenorge, men multivitaminer kan være lurt generelt står det.

https://helsenorge.no/gravid/mat-og-drikke-nar-du-er-gravid 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til legen den 30., så jeg tror jeg spør hva hun tenker om vitaminer og sånt. 

Jeg har for øvrig OUL 21.august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ spennende med OUL:) jeg har ikke fått innkalling, men nå har ikke jeg vært på min første svangerskapskontroll heller, så:) skal bestille denne uken, på fredag er jeg endelig 12+0. Har dere hatt første svangerskapskontroll? Ringt jordmor?

 

Jeg går på forlat:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...