Gå til innhold

Januar-februar 2020


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

1 time siden, Skyler. skrev:

Tusen takk 😊

Ul gikk bra, hun så alt av organer og de var inntakt og så ut til å fungere bra😊 var ingenting som var noe å bekymre seg for mente hun 😊

Okei, har brukt reflex sine på storebror men føler de blir ødelagt så raskt 🙈 må sjekke opp lillelam og hust and claire 😊 takk for innspill 😊

Vi kjøpte 6 bodyer og 6 strømpebukser fra reflex i forfjor til 1 åring, måtte reklamere på ALLE fordi de bør hull i og raknet med en gang, men det samme skjedde med de nye. 

Storesøskene fikk stilongs og genser, de holdt bedre. 

Mye mer fornøyd med jotunheim, janus og piere rober. Usikker om de har til baby. 

Vi har pleid å ha bomull til baby, med hjemmestrikket dress utenpå og dunpose

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, non-stop skrev:

Velkommen :) 

hvordan gikk OUL?<3

Tusen takk :)

Det gikk veldig bra, aldri vært så lettet i hele mitt liv 🥰

Så fikk vi vite at vi venter en liten jente, så det var kjekt å komme litt nærmere lille 🙂

 

så kjekt at alt gikk bra på TUL for deg! Jeg er forresten også fra Bergen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Snuppelupp23 skrev:

Tusen takk :)

Det gikk veldig bra, aldri vært så lettet i hele mitt liv 🥰

Så fikk vi vite at vi venter en liten jente, så det var kjekt å komme litt nærmere lille 🙂

 

så kjekt at alt gikk bra på TUL for deg! Jeg er forresten også fra Bergen :) 

Så bra at alt gikk bra 🙂 Spennende med jente🌸 

 

Kjekt vi er flere bergensere her:) i dag kom høsten her😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så moro at det så bra ut på OUL! ☺️ Gøy å få vite kjønn, da😁 Er det noen her som ikke har lyst til å vite kjønn, eller vil alle vite det hvis de kan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg hiver med på med dere!

Termin 4. Januar, venter en liten jente ♥️ Er fra Bergen, 33 år og har to barn fra før 😊

Noen andre som fortsatt er dritkvalm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Ballongen skrev:

Hei! Jeg hiver med på med dere!

Termin 4. Januar, venter en liten jente ♥️ Er fra Bergen, 33 år og har to barn fra før 😊

Noen andre som fortsatt er dritkvalm?

Velkommen hit:)

her er kvalmen heldigvis over, men har helt sinnsykt ømme bryster enda🙈

jeg har termin en mnd etter deg, ellers er det likt med antall barn og Bergen 😅

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.8.2019 den 10.12, Ballongen skrev:

Hei! Jeg hiver med på med dere!

Termin 4. Januar, venter en liten jente ♥️ Er fra Bergen, 33 år og har to barn fra før 😊

Noen andre som fortsatt er dritkvalm?

Velkommen!

Kun sporadisk streif av kvalme nå, termin 22 januar så litt kortere enn deg. Så kjedelig å være kjempekvalm fortsatt! Har det vært slik helt siden du ble gravid? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen alle nye😃 Jeg har siden sist vært på OUL og fått endret termin med en uke til 7. Januar. Målet er å holde igjen til over nyttårsaften🙈 Babyen var frisk og kvikk og jeg kjenner bevegelse hver eneste dag, så nå kan jeg begynne å glede meg og planlegge litt etterhvert😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.8.2019 den 11.41, Boogie Woogie skrev:

Velkommen!

Kun sporadisk streif av kvalme nå, termin 22 januar så litt kortere enn deg. Så kjedelig å være kjempekvalm fortsatt! Har det vært slik helt siden du ble gravid? 

Takk!

Jeg har slitt mye med kvalme. Første termin var det så gale at jeg slet med selv å få i meg vann. Nå er det en smule bedre, men ikke all verden. Så hver dag på jobb er en kamp! Nå er jeg 20+5, så jeg har forberedt meg på at det kan være slik resten av svangerskapet 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.8.2019 den 20.58, non-stop skrev:

Velkommen hit:)

her er kvalmen heldigvis over, men har helt sinnsykt ømme bryster enda🙈

jeg har termin en mnd etter deg, ellers er det likt med antall barn og Bergen 😅

 

 

Hahah, det har jeg bare i perioder! Men det er slitsomt når toåringen skal klatre over meg, da kjenner jeg ekstra godt hvor ømt det er 😂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Ballongen skrev:

Takk!

Jeg har slitt mye med kvalme. Første termin var det så gale at jeg slet med selv å få i meg vann. Nå er det en smule bedre, men ikke all verden. Så hver dag på jobb er en kamp! Nå er jeg 20+5, så jeg har forberedt meg på at det kan være slik resten av svangerskapet 😅 

Uff, så slitsomt! Krysser fingrene for at det kan lette litt for deg, i hvert fall😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg på oul. Jeg hørte hjertelyd senest på mandag og kjenner bevegelse stort sett hver dag, så fallhøyden er så innmari stor. Enn om de finner noe galt? Noen må jo være de prosentene som får misdannede eller syke barn, så det kan like godt være meg. Jeg klarer liksom ikke se for meg at alt er bra inni der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Hønselouisa skrev:

I dag skal jeg på oul. Jeg hørte hjertelyd senest på mandag og kjenner bevegelse stort sett hver dag, så fallhøyden er så innmari stor. Enn om de finner noe galt? Noen må jo være de prosentene som får misdannede eller syke barn, så det kan like godt være meg. Jeg klarer liksom ikke se for meg at alt er bra inni der.

Hvordan har det gått?❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, non-stop skrev:

Hvordan har det gått?❤️

Jeg er 20 kilo lettere! Jordmoren var så flink, hun pekte og forklarte og var bare helt fabelaktig. Jeg lærte masse om ting de ser etter, og fikk, ikke minst, se et friskt lite foster😁

Jeg ble satt frem tre dager, ny termin er da 26.januar. Og vi venter enda en liten gutt😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.8.2019 den 23.19, Hønselouisa skrev:

Jeg er 20 kilo lettere! Jordmoren var så flink, hun pekte og forklarte og var bare helt fabelaktig. Jeg lærte masse om ting de ser etter, og fikk, ikke minst, se et friskt lite foster😁

Jeg ble satt frem tre dager, ny termin er da 26.januar. Og vi venter enda en liten gutt😊

Så herlig å høre! Gratulerer med gutt😍 Så bra at jordmor forklarte masse underveis, det er jeg veldig spent på når vi skal i veien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei! Liten oppdatering fra meg. 

Vi har vert på ultralyd siden sist og fikk se en frisk liten baby, som både vinket og suttet på tommelen💛 jeg ble justert noen dager frem og termin er nå 8.februar! Vi fikk også vite at vi venter en liten gutt💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.8.2019 den 23.56, Nate90 skrev:

Slenger meg inn her jeg! Lillesøster ventes 8. Februar 🥰 

Velkommen! Blir det nr. 2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym8696 skrev:

Hei! Liten oppdatering fra meg. 

Vi har vert på ultralyd siden sist og fikk se en frisk liten baby, som både vinket og suttet på tommelen💛 jeg ble justert noen dager frem og termin er nå 8.februar! Vi fikk også vite at vi venter en liten gutt💙

Gratulerer med frisk liten gutt! 💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...