Gå til innhold

Januar-februar 2020


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

Nå begynner vi vel å bli noen som kan melde oss inn her 🙏👏

Selv har jeg termin 22/1. Første IVF-forsøk, så vet nøyaktig hvor gammelt embryoet er 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Slenger meg på her, selv om jeg bare er 11 dpo 😅 Men har bestemt meg for at så lenge jeg har positiv test så er jeg gravid. Gidder ikke ta sorgene på forskudd 😊 

Ifølge preglife har jeg termin 23.02. Håper spiren sitter til termin!

 

Endret av Lyd
Feil dato
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Lyd skrev:

Hei! Slenger meg på her, selv om jeg bare er 11 dpo 😅 Men har bestemt meg for at så lenge jeg har positiv test så er jeg gravid. Gidder ikke ta sorgene på forskudd 😊 

Ifølge preglife har jeg termin 21.02, men har hatt ganske lange og ustabile sykluser, så vet ikke om det stemmer. Håper spiren sitter til termin!

 

Du har i det minste en positiv test, det er en god start 🙏👏 Enig med deg, ikke noe poeng å bruke masse tid og energi på å ta sorgene på forskudd, kan fort bli mye skuffelser i en prøveprosess hvis den blir langvarig (snakker av egen erfaring).

Håper med deg at spiren sitter til termin 🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Patriotpaula said:

Du har i det minste en positiv test, det er en god start 🙏👏 Enig med deg, ikke noe poeng å bruke masse tid og energi på å ta sorgene på forskudd, kan fort bli mye skuffelser i en prøveprosess hvis den blir langvarig (snakker av egen erfaring).

Håper med deg at spiren sitter til termin 🤞🏻

Håper det samme for deg! 🤞Hvilke symptomer har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Lyd skrev:

Håper det samme for deg! 🤞Hvilke symptomer har du?

8+3 i dag, så teller ned til jeg er 12+0 🤞🏻🙏 

Hatt litt mensmurringer hele veien i grunn, også i dagene før lille spire ble satt tilbake. Rett før jeg gikk inn i uke 6+x, da kom symptomene kastet på meg. Jeg er sykemeldt fordi jeg er så utrolig sliten. Matlysten er dårlig (spesielt vanskelig å få i seg middag), litt kvalme innimellom, oppkast noen få ganger bare. Vært både forstoppet og det stikk motsatte, så hormonene har virkelig tatt over det meste 😬 Og må tisse oftere, til tross for at jeg ikke har drukket så mye som som urinblæren later som jeg har 😅 Puppene har blitt betydelig større enn hva de egentlig er og er så ømme som det er nesten vondt. Men det som plager meg aller mest nå om dagen er manglende overskudd, får ikke gjort det som burde vært gjort her hjemme heller. Noen dager ligger jeg mer eller mindre hele dagen 🙄😴 

Hva med deg, kjenner du på noe? 😊

Endret av Patriotpaula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig en tråd for oss❤️ Termin 06.02, veldig spent og håper kneipen sitter:) hatt bittelitt blødning i en uke, men stoppet nå. Vært veldig stresset for det og kommer til å bestille en tidlig UL. Noen som har opplevd noe slikt?

Formen er veldig fin, litt sliten, men ikke noe mer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 hours ago, Patriotpaula said:

8+3 i dag, så teller ned til jeg er 12+0 🤞🏻🙏 

Hatt litt mensmurringer hele veien i grunn, også i dagene før lille spire ble satt tilbake. Rett før jeg gikk inn i uke 6+x, da kom symptomene kastet på meg. Jeg er sykemeldt fordi jeg er så utrolig sliten. Matlysten er dårlig (spesielt vanskelig å få i seg middag), litt kvalme innimellom, oppkast noen få ganger bare. Vært både forstoppet og det stikk motsatte, så hormonene har virkelig tatt over det meste 😬 Og må tisse oftere, til tross for at jeg ikke har drukket så mye som som urinblæren later som jeg har 😅 Puppene har blitt betydelig større enn hva de egentlig er og er så ømme som det er nesten vondt. Men det som plager meg aller mest nå om dagen er manglende overskudd, får ikke gjort det som burde vært gjort her hjemme heller. Noen dager ligger jeg mer eller mindre hele dagen 🙄😴 

Hva med deg, kjenner du på noe? 😊

Uff da, det hørtes tungt ut. Får håpe de verste symptomene dine går over snart 😊 Her har det kjent ut som om mensen er på vei i 4 dager, med murringer og stikking i brystene. Spotter også brunt, men bare én gang om dagen 🤔 Er ikke så veldig bekymret for det. I går var det IKM, og ingen mensen i sikte 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, non-stop said:

Endelig en tråd for oss❤️ Termin 06.02, veldig spent og håper kneipen sitter:) hatt bittelitt blødning i en uke, men stoppet nå. Vært veldig stresset for det og kommer til å bestille en tidlig UL. Noen som har opplevd noe slikt?

Formen er veldig fin, litt sliten, men ikke noe mer:)

Tror det er veldig vanlig å få noen små blødninger, det går sikkert helt fint 😊 Men skjønner trangen til å sjekke det ut! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir med her!😀 Termin 7/2-20 og er 6+2 idag, vet også akkurat hvor gammelt embryoet er, første IVF forsøk☺️ Håper spira klyper seg fast til februar 2020!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med her! 😄 Jeg er i dag 10+1 uker på vei og har foreløpig termin 10. januar 2020 🤰🏼 Endelig er lille nurket i magen et foster! Jeg har ikke så sterke symptomer, og de få jeg har kommer og går som de selv vil. Hyppig dobesøk, mye trøtt og sliten, murringer, hodepine, føler meg uggen / uvell, ømme bryster. Har ikke hatt noe tegn til blødning, og satser på at det holder seg slik. Har sett hjerte slå to ganger, første gang 6+5 og 8+5. Håper det går veien nå, gleder meg til jeg blir 12 uker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, non-stop skrev:

Endelig en tråd for oss❤️ Termin 06.02, veldig spent og håper kneipen sitter:) hatt bittelitt blødning i en uke, men stoppet nå. Vært veldig stresset for det og kommer til å bestille en tidlig UL. Noen som har opplevd noe slikt?

Jeg har hatt styrtblødninger 5+2, 5+5 og 6+6, ble superstresset spesielt første gangen det skjedde, var sikker på at jeg spontanaborterte... På UL 6+3 så gyn at det var et hematom utenfor livmoren. Skjønner godt at du ikke synes blødning er noe særlig... Men, det er jo ganske vanlig å blø litt i første svangerskap, stort sett er det heldigvis ufarlig :) men skjønner at du vil bestille tidlig UL. 

5 timer siden, Lyd skrev:

Uff da, det hørtes tungt ut. Får håpe de verste symptomene dine går over snart 😊 Her har det kjent ut som om mensen er på vei i 4 dager, med murringer og stikking i brystene. Spotter også brunt, men bare én gang om dagen 🤔 Er ikke så veldig bekymret for det. I går var det IKM, og ingen mensen i sikte 😄

Jeg har også hatt den følelsen av at mensen er på vei mange ganger. Det er håp så lenge mensen ikke kommer 👏😊 

4 timer siden, Kristina00 skrev:

Blir med her!😀 Termin 7/2-20 og er 6+2 idag, vet også akkurat hvor gammelt embryoet er, første IVF forsøk☺️ Håper spira klyper seg fast til februar 2020!

👏😊

1 time siden, hotfudge skrev:

Jeg blir med her! 😄 Jeg er i dag 10+1 uker på vei og har foreløpig termin 10. januar 2020 🤰🏼 Endelig er lille nurket i magen et foster! Jeg har ikke så sterke symptomer, og de få jeg har kommer og går som de selv vil. Hyppig dobesøk, mye trøtt og sliten, murringer, hodepine, føler meg uggen / uvell, ømme bryster. Har ikke hatt noe tegn til blødning, og satser på at det holder seg slik. Har sett hjerte slå to ganger, første gang 6+5 og 8+5. Håper det går veien nå, gleder meg til jeg blir 12 uker. 

Hurra for at lille nå kan kalles et foster 👏😊 Skjønner godt at du gleder deg til 12 uker! Jeg teller ikke bare ned til 12 uker, men også 10 uker, for da kan jeg slutte med støttebehandling 🙏😬 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det deres barn når 1.,2.,3. Osv?:)

kneipen her er min tredje❤️ 

 

Gratulerer med graviditet alle sammen❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, non-stop skrev:

Er det deres barn når 1.,2.,3. Osv?:)

kneipen her er min tredje❤️ 

 

Gratulerer med graviditet alle sammen❤️

Første barn her :) 26 år

Endret av Patriotpaula
Tilleggsopplysning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, non-stop said:

Er det deres barn når 1.,2.,3. Osv?:)

kneipen her er min tredje❤️ 

 

Gratulerer med graviditet alle sammen❤️

Første 😊 Hvor gamle er dere? Jeg er 29.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3. barn. Har en gutt på 5,5 og en jente på snart 3:) er 33, blir 34 iår. «Gamlemor»😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Patriotpaula skrev:

@non-stop Du er nå langt i fra «gamlemor» 😂 Trondheim her 👌🏼

Trondheim her også 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Boogie Woogie skrev:

Trondheim her også 🙂

Åh, morsomt at begge er fra Trh og vi er nesten likt 😄 Hvor gammel er du? Barn fra før? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...