Gå til innhold

Januar-februar 2020


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Patriotpaula skrev:

Åh, morsomt at begge er fra Trh og vi er nesten likt 😄 Hvor gammel er du? Barn fra før? 😊

Ja det er jo litt gøy ☺️ 35, første barn. Du da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Boogie Woogie skrev:

Ja det er jo litt gøy ☺️ 35, første barn. Du da? 

26, første barn :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Patriotpaula skrev:

26, første barn :) 

Bra det er noen flere her som er på første barn også, jeg så det var noen flere i tråden også. Vi får støtte oss på erfaringen til @non-stop underveis ☺️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille spire var ikke ment for denne verden 😭💔 Fortsatt «gravid» i skrivende stund, men skal abortere hjemme på søndag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Patriotpaula said:

Lille spire var ikke ment for denne verden 😭💔 Fortsatt «gravid» i skrivende stund, men skal abortere hjemme på søndag...

Ånei 💔 Så utrolig trist 😞 Nå fikk jeg vondt av deg. Du som har hatt en så lang vei også. Verden er ikke rettferdig 💔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lyd skrev:

Ånei 💔 Så utrolig trist 😞 Nå fikk jeg vondt av deg. Du som har hatt en så lang vei også. Verden er ikke rettferdig 💔

Veldig trist 💔😢 Veien har vært så lang for å komme hit vi er i dag. Vi fikk heller ingen på frys, så må begynne heeelt på nytt igjen.  Det er kanskje det aller tyngste oppi alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Patriotpaula said:

Veldig trist 💔😢 Veien har vært så lang for å komme hit vi er i dag. Vi fikk heller ingen på frys, så må begynne heeelt på nytt igjen.  Det er kanskje det aller tyngste oppi alt...

Det er så urettferdig 😥 Kan ikke forstå hvordan dere må ha det nå. Sender deg klem og varme tanker ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Lyd skrev:

Det er så urettferdig 😥 Kan ikke forstå hvordan dere må ha det nå. Sender deg klem og varme tanker ❤️

Takk ❤️ Jeg er ikke troende, men akkurat nå forbanner jeg han der oppe 😼 Lurer på hva jeg har gjort for å først slite sånn med i det hele tatt bli gravid, for så å miste spireliten 😣☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

Jeg er 34 år, bor i Vestfold og nå 7+5 med barn nr to. Fra før har jeg en gutt som blir tre i september. Jeg hadde en MA i oktober, og den gjør at jeg ikke klarer å se for meg at det noen gang skal gå bra igjen... 

Jeg har kjempeømme pupper, er uvel og sliten, men har så langt ikke kastet opp. Jeg prøver å tenke at alt er bra så lenge jeg har symptomer og ikke blør, men det funka jo ikke sånn sist. Kroppen er så slem som lurer oss på den måten😟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Hønselouisa said:

Hei dere!

Jeg er 34 år, bor i Vestfold og nå 7+5 med barn nr to. Fra før har jeg en gutt som blir tre i september. Jeg hadde en MA i oktober, og den gjør at jeg ikke klarer å se for meg at det noen gang skal gå bra igjen... 

Jeg har kjempeømme pupper, er uvel og sliten, men har så langt ikke kastet opp. Jeg prøver å tenke at alt er bra så lenge jeg har symptomer og ikke blør, men det funka jo ikke sånn sist. Kroppen er så slem som lurer oss på den måten😟

Velkommen! Så trist at du har opplevd MA. Det må være helt grusomt. Håper denne spiren klamrer seg fast 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.6.2019 den 12.14, Patriotpaula skrev:

Lille spire var ikke ment for denne verden 😭💔 Fortsatt «gravid» i skrivende stund, men skal abortere hjemme på søndag...

Å nei, så trist 💔 sender deg gode tanker og en klem. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.6.2019 den 15.30, Hønselouisa skrev:

Hei dere!

Jeg er 34 år, bor i Vestfold og nå 7+5 med barn nr to. Fra før har jeg en gutt som blir tre i september. Jeg hadde en MA i oktober, og den gjør at jeg ikke klarer å se for meg at det noen gang skal gå bra igjen... 

Jeg har kjempeømme pupper, er uvel og sliten, men har så langt ikke kastet opp. Jeg prøver å tenke at alt er bra så lenge jeg har symptomer og ikke blør, men det funka jo ikke sånn sist. Kroppen er så slem som lurer oss på den måten😟

Trist å lese at du har gjennomgått en MA, krysser fingrene for at det får bra denne gangen🤞

 

Når er termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, non-stop skrev:

Trist å lese at du har gjennomgått en MA, krysser fingrene for at det får bra denne gangen🤞

 

Når er termin?

Takk for det. Termin er 29.januar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Hønselouisa skrev:

Takk for det. Termin er 29.januar. 

Du hadde en fra før? Kom han før el etter termin forrige gang? Hos meg er begge kommet over termin, 10 og 7 dager 😅 har fulgt i min mors fotspor helt der😅 husker jeg var glad jeg fikk en ekstra tacofredag uten barn/ med kun ett barn osv 😂😂 alt som motiverer oss😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, non-stop skrev:

Du hadde en fra før? Kom han før el etter termin forrige gang? Hos meg er begge kommet over termin, 10 og 7 dager 😅 har fulgt i min mors fotspor helt der😅 husker jeg var glad jeg fikk en ekstra tacofredag uten barn/ med kun ett barn osv 😂😂 alt som motiverer oss😂

Han kom tre dager over termin, men de første riene kom to dager før termin, så jeg føler i grunnen han var spot on😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Hønselouisa skrev:

Han kom tre dager over termin, men de første riene kom to dager før termin, så jeg føler i grunnen han var spot on😋

Ja, det var han da 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei! Melder meg inn her, selv om det er litt tidlig. Er såvidt jeg sålangt vet i uke 10 imorgen, med termin satt ut fra tidlig ultralyd 15. Januar hvis alt går som det skal. Dette blir mitt tredje barn, vært gravid 5 ganger, krysser fingre! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Elis2019 skrev:

Hei! Melder meg inn her, selv om det er litt tidlig. Er såvidt jeg sålangt vet i uke 10 imorgen, med termin satt ut fra tidlig ultralyd 15. Januar hvis alt går som det skal. Dette blir mitt tredje barn, vært gravid 5 ganger, krysser fingre! 

Velkommen og gratulerer:)

spennende! Har du gutt el jente fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

23 timer siden, non-stop skrev:

Velkommen og gratulerer:)

spennende! Har du gutt el jente fra før?

Takk:) Jeg har to gutter fra før av. Hva med deg? Vært plaget med blødning nesten en uke ca da jeg skulle hatt mensen og småblødninger jevnlig siden da. Tok tidlig ultralyd i uke 6, vurderer en i uke 12/13 også, er så stresset etter både SA og MA at tror ikke jeg klarer å vente til uke 18. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Elis2019 skrev:

 

Takk:) Jeg har to gutter fra før av. Hva med deg? Vært plaget med blødning nesten en uke ca da jeg skulle hatt mensen og småblødninger jevnlig siden da. Tok tidlig ultralyd i uke 6, vurderer en i uke 12/13 også, er så stresset etter både SA og MA at tror ikke jeg klarer å vente til uke 18. 

En gutt og en jente her🤗

skjønner godt det plager deg og at du vil sjekke opp i det en gang til❤️ Hvor langt var du på vei når du fikk sa og ma? Jeg er veldig redd for det selv. Jeg har selv fått litt blødning i en uke og stresset for det. Skal på tidlig ul neste uke. Da er jeg litt over 8 uker på vei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...