Gå til innhold

Januar-februar 2020


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Ballongen skrev:

Da kom jenten min i rakettfart kl 01:44 i natt på termindato 😊 Vi dro hjem i formiddag og nå skal vi bare eksistere samme, alle 5 🍀

Gratulerer så mye🤩 Spennende ny tilværelse dere er i gang med nå😊

Hvor lang tid tok det fra du fik rier til hun var ute? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Elis2019 skrev:

Gratulerer så mye🤩 Spennende ny tilværelse dere er i gang med nå😊

Hvor lang tid tok det fra du fik rier til hun var ute? 

Tusen takk! Ja, foreløpig har den bestått av så godt som ingen søvn 😅

Riene begynte i det små i 20:30-tiden. Så ble hun født kl 01:44!  Etter vannet gikk, var det ikke mange riene før hun var ute 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, ja det er ganske raskt! 😅 Prøver å forberede meg på at det kan starte raskt her også, siden min forrige fødsel var fort gjort. 
Hvordan syns du det var å dra så tidlig hjem?😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.1.2020 den 11.25, Elis2019 skrev:

Oj, ja det er ganske raskt! 😅 Prøver å forberede meg på at det kan starte raskt her også, siden min forrige fødsel var fort gjort. 
Hvordan syns du det var å dra så tidlig hjem?😊

Jeg synes det gikk fort de andre gangene.. Men denne tok kaken 😅

Jeg dro relativt tidlig hjem forrige gang også, og synes det har vært fantastisk. Klarer liksom slappe bedre av blant «mitt», men hadde kanskje følt det annerledes dersom jeg følte mer behov for hjelp, feks med amming el.

Men hadde ungene hatt en uke fri nå, tror jeg at jeg hadde blitt værende på sykehuset 😅

Når har du termin??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener. Har vært litt betenkt ift at kan bli mer «stress» hjemme de første dagene med de to andre ungene, men føder jeg nå snart midt i uka, er det mulig vi gjør det samme, drar raskt hjem. Jeg har termin imorgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.1.2020 den 23.57, Elis2019 skrev:

Skjønner hva du mener. Har vært litt betenkt ift at kan bli mer «stress» hjemme de første dagene med de to andre ungene, men føder jeg nå snart midt i uka, er det mulig vi gjør det samme, drar raskt hjem. Jeg har termin imorgen:)

Åh, så spennende!!! Føler du noe er på gang??

Ja, ifht ungene her hjemme (spesielt den minste), var jeg veldig usikker på hvordan det ville bli... Men det har heldigvis gått over all forventning da, og det har hverken vært stress eller overveldende. Men det er nok takket være skole og bhg også 😅

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.1.2020 den 1.54, Ballongen skrev:

Åh, så spennende!!! Føler du noe er på gang??

Ja, ifht ungene her hjemme (spesielt den minste), var jeg veldig usikker på hvordan det ville bli... Men det har heldigvis gått over all forventning da, og det har hverken vært stress eller overveldende. Men det er nok takket være skole og bhg også 😅

 

Minibror kom på søndag, noen dager over termindato. Vi reiser hjem imorgen etter noen litt tøffe dager på sykehuset, spent på overgangen hjem. Godt å høre at det gikk så fint for deres del:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Elis2019 skrev:

Minibror kom på søndag, noen dager over termindato. Vi reiser hjem imorgen etter noen litt tøffe dager på sykehuset, spent på overgangen hjem. Godt å høre at det gikk så fint for deres del:)

Gratulerer så utrolig mye med lillebror 🤩 Godt jobbet 💪🏻💪🏻 Håper og krysser fingrene for at det går fint og komme hjem - og at dere får en rolig tid fremover ❤️🍀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lillebror møtte verden i går morges ved hjelp av katastrofesnitt. Vannet ble tatt etter indusering, og navlestrengen falt fram. Jeg har det ikke kjempebra, men gutten er perfekt 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hønselouisa skrev:

Lillebror møtte verden i går morges ved hjelp av katastrofesnitt. Vannet ble tatt etter indusering, og navlestrengen falt fram. Jeg har det ikke kjempebra, men gutten er perfekt 🤗

Gratulerer! Tenkte å ta en titt her inne for å se om det var noe action og jammen var det det 👏🏼

Hvordan går det med deg?

Katastrofesnitt er tungt. Håper de tar godt vare på deg så du føler deg bedre snart 😟
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Bærblå skrev:

Gratulerer! Tenkte å ta en titt her inne for å se om det var noe action og jammen var det det 👏🏼

Hvordan går det med deg?

Katastrofesnitt er tungt. Håper de tar godt vare på deg så du føler deg bedre snart 😟
 

Det går greit, men jeg har mye vondt. Jeg vet ikke om såret eller luftsmertene er verst, egentlig, men det er en hel jobb bare å komme meg til do🤕

Jeg får heldigvis god hjelp på barselavdelingen og får snakket om opplevelsen. I dag var kirurgen hos meg og gikk gjennom hele forløpet, det var veldig fint.

Jeg er så enormt glad jeg bor i Norge! Jeg betaler skatten min med glede, for å få den kompetansen og kunnskapen som vi faktisk har tilgjengelig på offentlige sykehus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 30.1.2020 den 22.16, Hønselouisa skrev:

Det går greit, men jeg har mye vondt. Jeg vet ikke om såret eller luftsmertene er verst, egentlig, men det er en hel jobb bare å komme meg til do🤕

Jeg får heldigvis god hjelp på barselavdelingen og får snakket om opplevelsen. I dag var kirurgen hos meg og gikk gjennom hele forløpet, det var veldig fint.

Jeg er så enormt glad jeg bor i Norge! Jeg betaler skatten min med glede, for å få den kompetansen og kunnskapen som vi faktisk har tilgjengelig på offentlige sykehus. 

Oi! Hjelpe meg. Hvordan har du det nå?? Er formen bedre?

Og gratulerer så mye såklart!!! ❤️❤️❤️

Så enig med deg! Vi er heldige som bor i Norge. Man trenger ikke reise mange timene med fly, for man hadde blitt ruinert av et sykehusopphold.. 

Endret av Ballongen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ballongen skrev:

Oi! Hjelpe meg. Hvordan har du det nå?? Er formen bedre?

Og gratulerer så mye såklart!!! ❤️❤️❤️

Så enig med deg! Vi er heldige som bor i Norge. Man trenger ikke reise mange timene med fly, for man hadde blitt ruinert av et sykehusopphold.. 

Tusen takk😊

Nå går det ganske fint. Jeg er forsiktig med hvordan og hvor mye jeg beveger meg, men har faktisk mye mindre vondt nå enn etter jeg ble klipt med førstemann. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Hønselouisa skrev:

Tusen takk😊

Nå går det ganske fint. Jeg er forsiktig med hvordan og hvor mye jeg beveger meg, men har faktisk mye mindre vondt nå enn etter jeg ble klipt med førstemann. 

Så bra! Håper du raskt føler deg bedre og mer mobil ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...