Gå til innhold

Januar-februar 2020


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

På 21.8.2019 den 23.19, Hønselouisa skrev:

Jeg er 20 kilo lettere! Jordmoren var så flink, hun pekte og forklarte og var bare helt fabelaktig. Jeg lærte masse om ting de ser etter, og fikk, ikke minst, se et friskt lite foster😁

Jeg ble satt frem tre dager, ny termin er da 26.januar. Og vi venter enda en liten gutt😊

Gratulerer med en liten gutt til❤️ høres ut som en bra OUL. Spent på min:) en uke til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 26.8.2019 den 23.56, Nate90 skrev:

Slenger meg inn her jeg! Lillesøster ventes 8. Februar 🥰 

Velkommen:) termin nesten samtidig, 10.feb her! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.8.2019 den 13.11, Anonym8696 skrev:

Hei! Liten oppdatering fra meg. 

Vi har vert på ultralyd siden sist og fikk se en frisk liten baby, som både vinket og suttet på tommelen💛 jeg ble justert noen dager frem og termin er nå 8.februar! Vi fikk også vite at vi venter en liten gutt💙

Så herlig! Gratulerer med liten gutt❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, non-stop skrev:

Gratulerer med en liten gutt til❤️ høres ut som en bra OUL. Spent på min:) en uke til. 

Så spennende! Det blir gøy😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
9 timer siden, non-stop skrev:

Hvordan går det med dere?🤗

 

Jeg sliter litt med bekkenet og er en del trøtt, men kjenner kjenner liv hver dag, og den siste uka har jeg også kunnet kjenne han utenpå magen😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blitt justert frem enda engang og har nå termin 4.februar og er nå i uke 20. Jordmor tror at jeg vil kunne kjenne spark i løpet av denne eller neste uke med tanke på hvordan han ligger, så gleder meg veldig til det☺️ Har hatt en del smerter i ryggen denne uka, men bortsett fra det er formen fin! Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Hønselouisa skrev:

Jeg sliter litt med bekkenet og er en del trøtt, men kjenner kjenner liv hver dag, og den siste uka har jeg også kunnet kjenne han utenpå magen😊

Kjedelig å slite med bekkenet! Så koselig at du kjenner han på utsiden også🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.9.2019 den 8.27, non-stop skrev:

Hvordan går det med dere?🤗

 

 

På 15.9.2019 den 18.25, Hønselouisa skrev:

Jeg sliter litt med bekkenet og er en del trøtt, men kjenner kjenner liv hver dag, og den siste uka har jeg også kunnet kjenne han utenpå magen😊

Samme her, veldig likt faktisk 😁 Jeg sliter litt med bekkenet og er en del trøtt, og jeg mener selv at man kan kjenne liv utenpå magen, men pappan kjenner ikke noe når han prøver 😜 Mulig det bare virker slik for meg siden jeg kjenner det inni også 😅 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/15/2019 at 8:27 AM, non-stop said:

Hvordan går det med dere?🤗

 

Jeg er i god form, og har fått vite at det gjemmer seg en jente i magen 🤗 18 uker på vei nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.9.2019 den 17.01, Lyd skrev:

Jeg er i god form, og har fått vite at det gjemmer seg en jente i magen 🤗 18 uker på vei nå.

Åh, så herlig! Jeg venter min andre jente (har en gutt også). Jeg er straks i uke 26 og kjenner at bekkenet blir vondere og vondere 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen flere her som har begynt å se på babyutstyr? Som førstegangs har jeg funnet ut det er en hel jungel der ute🤪 Ørten ting å velge i av vogn, klær og møbler😅 Er det noe spesielt dere andre har sett etter i utstyr og klær med tanke på at vi får midtvinterbabyer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hyggelig med en tråd for oss med termin på nyåret! Jeg har termin i januar, og lillemor har lagt seg ned med hodet. Veldig spent på om hun kommer før, eller om hun lar vente på seg:) Storebror kom på termindato, så kanskje hun kommer litt før:) Har dere kjøpt alt som trengs? Kjenner jeg ikke har alt under kontroll, som jeg hadde med første:) Men vogna er heldigvis i boks:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ikke kjøpt en eneste ting...nå har vi jo mye etter storebror, men med sesongforskjellen må vi ha enkelte andre ting. Jeg kommer bare ikke i gang😒

Jeg skal kjøpe litt ulltøy, men tenkte å vente til black friday eller julesalg🤑

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg også inn her. Termin 31.01 og en gutt på 2 år fra før av. Vi venter en lillebror. Har det meste etter storebror trenger bare litt ulltøy siden storebror ble født i Juli.

 

Flere som merker at de har fått plettfri hud? Jeg har plutselig fått helt kvisefri og nydelig hud,noe jeg ikke hadde med førstemann da var det tørr og kvisete. 
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Curlyme said:

Jeg melder meg også inn her. Termin 31.01 og en gutt på 2 år fra før av. Vi venter en lillebror. Har det meste etter storebror trenger bare litt ulltøy siden storebror ble født i Juli.

 

Flere som merker at de har fått plettfri hud? Jeg har plutselig fått helt kvisefri og nydelig hud,noe jeg ikke hadde med førstemann da var det tørr og kvisete. 
 

 

Velkommen!


Her er det omvendt, jeg hadde nesten aldri kviser før, mens nå har ansiktet vært full av dem siden jeg ble gravid 😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lyd skrev:

Velkommen!


Her er det omvendt, jeg hadde nesten aldri kviser før, mens nå har ansiktet vært full av dem siden jeg ble gravid 😥

Det er rart det der. Jeg har aldri hatt så fin hud,men det varer vel ikke så lenge. Når han kommer ut så blir det gamle boller igjen😂😂😂.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...