Gå til innhold

Insta Heidi...


galmamma

Anbefalte innlegg

Jeg har en venninne med psoreasis, og hennes føtter ser slik ut. 
Det så fryktelig vondt ut i hvert fall. :( 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Linazer skrev (16 timer siden):

Vet du, jeg er uenig. Ja, hun kan ha en "skjærende" stemme og hun kan være for ærlig. 

Men, hun er flinkere enn de fleste andre på SoMe til å formidle turene de er på. 

Jeg har aldri hatt lyst å dra til Tyrkias før jeg så videoene hennes tidligere i sommer. Hun formidlet så ærlig det de så og opplevde. 

Samme nå når de er i Stockholm. Jeg "overser" klagingen hennes over hotellrom og frokoster, og så følger jeg paret på besøk til diverse slott og andre steder. De er så flinke til å stå opp tidlig og utnytte dagen. Hun får meg til å få lyst å reise. 

Bare det at hun reiser til Tyrkia (og dokumenterer det!) sier ganske mye. De aller fleste har for lengst fått med seg oppfordringen om å boikotte Tyrkia som reisemål fordi (kort fortalt) presidenten styrer landet med jernhånd, det er kontinuerlig brudd på menneskerettighetene, ikke ytringsfrihet (derimot er Tyrkia det landet i verden der flest journalister sitter i fengsel)

For ikke å snakke om undertrykkelse, mishandling og drap på kurdere. Dette støtter de økonomisk av å reise fordi Tyrkia er så avhengig av turisme.

Vil faktisk karakterisere Tyrkia som helt på høyde med Dubai som «alle» boikotter pga brudd på menneskerettighetene. Emiratene er om ikke annet i sakte fremgang når det gjelder homofiles rettigheter selv om torturmetodene og kvinneundertrykklelsen omtrent er like ille som før. Emiratene, inkl Dubai, er i alle fall ikke avhengig av turisme for å overleve, men det er Tyrkia og det kan vi faktisk påvirke. Ta et Googlesøk på «Erdogan regime» eller undertrykkelse og menneskerettigheter for å få litt sårt tiltrengt kunnskap om et land man ikke burde reist til for betaling en gang.

For meg gjelder boikotten også Thailand, fordi styresmaktene så til de grader ser gjennom fingrene mht seksuelle overgrep og utnyttelse av barn.

Det at IH snapper fra Tyrkia er helt hinsides og burde ikke vært lov 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er omtrent «krise» at hun ikke får åpnet vinduet på hotellrommet, men å bli forbanna fordi flyet fra Tyrkia ble forsinket den gangen fordi noen hadde flyskrekk. Hva er verst liksom? Å kjøre fly  eller sove ei natt eller to hvor du ikke får åpnet vinduet?? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare tenke meg all baluba ho lage på de hotellene hun er på...alt fra kalde egg til små rom og ikke minst vinduer som ikke kan åpnes..ho virke skjelden 100% fornøyd...alltid noe. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippsi skrev (4 timer siden):

Men negler ,hår og sminke opptar henne, har visst glemt føttern tydeligvis 

Mista nettopp matlysta av å se innom gårsdagens snap 😳 Auu au au....

Faste timer hos fotterapeut kommer til å gjøre føttene dine godt, Heidi! Dyrt er det, men det er dyrere å fylle opp lepper og rynker med diverse remedier kun for å se evig ung ut 😎

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linazer skrev (3 timer siden):

Jeg er midt i 50-årene og har aldri gjort annet enn å vaske føttene mine og klippe neglene. Mine føtter har aldri sett slik ut.

Hun må ha en sykdom. Friske føtter blir ikke slik "av seg selv". 

Faren min hadde slikt (i mye mindre grad da) når han var ung pga træler, nå går han regelmessig til fotterapeut, og føttene holder seg kjempefine. Så det er ikke sykdomsbetinget. Men har du træl må det stelles. Selv går jeg til fotterapeut, og syns det er helt nydelig. Føttene holder seg også veldig pene og delikate. Men med et så stort budsjett til kosmetiske injeksjoner og løshår blir det kanskje vanskelig å finne 100 lappene til føttene.  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg følger heller chester_the_toucan på instagram altså. Det er jo morsomt, i det minste.  

Chester er forøvrig en fugl, en tukan, og han er kjempekul! 😄 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istinde skrev (39 minutter siden):

Mista nettopp matlysta av å se innom gårsdagens snap 😳 Auu au au....

Faste timer hos fotterapeut kommer til å gjøre føttene dine godt, Heidi! Dyrt er det, men det er dyrere å fylle opp lepper og rynker med diverse remedier kun for å se evig ung ut 😎

 

Det hadde gjort susen, og etter bildene å dømme ser det ut som hun har tatt et lite trådløft ved kjeve og kinn, og det er dyrt. 

Endret av Saywhat
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heidi kan nok få fine føtter, hvis man bare  skipper et par hotel opphold...Tom betaler jo uansett hva det måtte være🙄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippsi skrev (3 timer siden):

Heidi kan nok få fine føtter, hvis man bare  skipper et par hotel opphold...Tom betaler jo uansett hva det måtte være🙄

Skipper nok ikke hotellrom så lenge det er penger igjen. Nå var det ikke rare ferien de var på nå, så det blir syden i høst. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor hun må filme hver en frokost...kamera oppi maten...æsj...skal vell få med seg om det er noe å klage på🙄

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istinde skrev (18 timer siden):

Mista nettopp matlysta av å se innom gårsdagens snap 😳 Auu au au....

Faste timer hos fotterapeut kommer til å gjøre føttene dine godt, Heidi! Dyrt er det, men det er dyrere å fylle opp lepper og rynker med diverse remedier kun for å se evig ung ut 😎

 

Synes du hun ser ung ut? Jeg er like gammel som Heidi og har aldri gjort noe for å se yngre ut. Men jeg vil påstå at hun ser minst 10 år eldre ut enn hun er. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusemusen skrev (57 minutter siden):

Synes du hun ser ung ut? Jeg er like gammel som Heidi og har aldri gjort noe for å se yngre ut. Men jeg vil påstå at hun ser minst 10 år eldre ut enn hun er. 

Om jeg synes det? Nææhh... Men hun selv synes hun ser ung og fresh ut..

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tippsi skrev (4 timer siden):

Skjønner ikke hvorfor hun må filme hver en frokost...kamera oppi maten...æsj...skal vell få med seg om det er noe å klage på🙄

I tillegg så ramler løshår av i større grad enn eget hår😑

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saywhat skrev (3 minutter siden):

I tillegg så ramler løshår av i større grad enn eget hår😑

Dama tente når Tom dro i løshåret a😅

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun påstår hun ikke trenger tips og svar på ting for hun er så gammel at hun vet "alt". Men du verden... Mer enn en gang har jeg lurt på om hun har bodd under en stein det meste av livet. Vi er som sagt like gamle og hun er jo så uvitende til så mange grunnleggende ting at jeg blir flau på hennes vegne. Men det blir kanskje sånn når man er mest opptatt av seg selv 😉

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snowflakes skrev (4 timer siden):

Dama tente når Tom dro i løshåret a😅

Fikk reprimande der😝 y y y y y y 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synst det ser ut som om de har det fint sammen de to. Det er bare sjargong dem imellom, det er ikke kjefting.  
Fint de har hverandre. Mange som er ensomme når barna har blitt voksne. 

  • Liker 6
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stille før stormen?...merkelig stille, har vell vært uenigheter.,de vi ikke får høre om.😵💫

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...