Gå til innhold

Insta Heidi...


galmamma

Anbefalte innlegg

Tippsi skrev (8 minutter siden):

Herremin for en triade..på inn og ut pust😅

Tror du må lese deg opp på hva "tirade" betyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tippsi skrev (12 minutter siden):

Herremin for en triade..på inn og ut pust😅

Hva nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (Akkurat nå):

Hva nå?

Hun pratet bare om ferie, hverdag etter ferie, og om potensiell ny ferietur.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir rent utslitt av å se på henne. Det eneste som gjør henne lykkelig er å reise rundt på hotell og ferier. Allerede vært i syden en gang i sommer pluss denne ferien de kom fra nå, og enda har de tenkt seg på ny sydentur i slutten av mnd? Det er sykt i seg selv men legg til coronaregler som hun har blåst en lang marsj i på reisene sine, samt at veldig mange ikke har råd til EN ferie engang i år grunnet en tung vinter med høye strømutgifter, matutgifter and so on. Bortskjemt til tusen, sitter å griner når Toms far går bort, ikke fordi hun synes det er trist men fordi ferien hennes holdt på å gå i vasken pga dødsfallet.  Lykke for denne dama er kun det som kan kjøpes for penger. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (42 minutter siden):

 Lykke for denne dama er kun det som kan kjøpes for penger. 

Det har vi konkludert med for leeenge siden 💖

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

non_stop skrev (1 time siden):

Blir rent utslitt av å se på henne. Det eneste som gjør henne lykkelig er å reise rundt på hotell og ferier. Allerede vært i syden en gang i sommer pluss denne ferien de kom fra nå, og enda har de tenkt seg på ny sydentur i slutten av mnd? Det er sykt i seg selv men legg til coronaregler som hun har blåst en lang marsj i på reisene sine, samt at veldig mange ikke har råd til EN ferie engang i år grunnet en tung vinter med høye strømutgifter, matutgifter and so on. Bortskjemt til tusen, sitter å griner når Toms far går bort, ikke fordi hun synes det er trist men fordi ferien hennes holdt på å gå i vasken pga dødsfallet.  Lykke for denne dama er kun det som kan kjøpes for penger. 

De hadde også en ferietur til Østersund imellom der, og før Tyrkia var de på ferie i Danmark. Så det blir 5. ferietur iløpet av vår/sommer

Endret av Saywhat
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippsi skrev (På 7.8.2022 den 7.01):

Stille før stormen?...merkelig stille, har vell vært uenigheter.,de vi ikke får høre om.

Endret av Shila90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saywhat skrev (11 timer siden):

De hadde også en ferietur til Østersund imellom der, og før Tyrkia var de på ferie i Danmark. Så det blir 5. ferietur iløpet av vår/sommer

Bra at hun, eller skal vi si han, har penger nok til å betale kalaset 😎🌞💖

Misunnelig? Jeg? Kan ikke falle meg inn i halvsøvne! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istinde skrev (3 minutter siden):

Bra at hun, eller skal vi si han, har penger nok til å betale kalaset 😎🌞💖

Misunnelig? Jeg? Kan ikke falle meg inn i halvsøvne! 

Det er ikke noe å være misunnelig på. Hadde jeg fått 1 mill i forskuddsarv hadde jeg forvaltet de annerledes bare. -Og ved bruk av 70-80’ på ferier iløpet av sommeren måtte jeg minst hatt 100’ i mnd i lønn.  Men han lever mens han har de, og Heidi blir fornøyd. Hun sparer sine penger. Grei løsning! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saywhat skrev (2 minutter siden):

Det er ikke noe å være misunnelig på. Hadde jeg fått 1 mill i forskuddsarv hadde jeg forvaltet de annerledes bare. -Og ved bruk av 70-80’ på ferier iløpet av sommeren måtte jeg minst hatt 100’ i mnd i lønn.  Men han lever mens han har de, og Heidi blir fornøyd. Hun sparer sine penger. Grei løsning! 

Hun virker veldig økonomisk når hun  snakker om ferier da. Det er dyrt og det er dyrt. Kanskje bare ett skuespill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Axa skrev (7 minutter siden):

Hun virker veldig økonomisk når hun  snakker om ferier da. Det er dyrt og det er dyrt. Kanskje bare ett skuespill

Hun trenger de til injeksjoner og dyrt hår

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Axa skrev (7 minutter siden):

Hun virker veldig økonomisk når hun  snakker om ferier da. Det er dyrt og det er dyrt. Kanskje bare ett skuespill

Som om at hun betaler noe.. Hun sa jo selv at det var Tom som betalte. Og da dem var på shopping, så sa hun til Tom at han måtte betale. Jadda, jeg tror jeg hørte riktig, for jeg reagerte på at hun ikke skulle betale selv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saywhat skrev (2 minutter siden):

Hun trenger de til injeksjoner og dyrt hår

Burde brukt penger på fotpleie og gode sko.

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Istinde skrev (19 minutter siden):

Som om at hun betaler noe.. Hun sa jo selv at det var Tom som betalte. Og da dem var på shopping, så sa hun til Tom at han måtte betale. Jadda, jeg tror jeg hørte riktig, for jeg reagerte på at hun ikke skulle betale selv.

Tror hun bare kan spare sine penger ettersom hun hadde tilogm kortet til T når det var slutt.  Han sa det selv på det det tidspunktet. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jeg reist og feriert så mye som henne, hadde jeg blitt stresset og lei. Alltid nye plasser man må til i stedet for å ta det litt med ro hjemme.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (På 10.8.2022 den 16.00):

Skulle jeg reist og feriert så mye som henne, hadde jeg blitt stresset og lei. Alltid nye plasser man må til i stedet for å ta det litt med ro hjemme.

Se der ja, no er hun stresset, alt for mye forandringer, for mye planer osv...ho er altså aldri fornøyd 🙄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippsi skrev (30 minutter siden):

Se der ja, no er hun stresset, alt for mye forandringer, for mye planer osv...ho er altså aldri fornøyd 🙄

Eller er det så enkelt som at Tom skal få besøk av sønnen sin...

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...