Gå til innhold

Insta Heidi...


galmamma

Anbefalte innlegg

Tippsi skrev (23 timer siden):

Kan tenke meg at hun ikke er helt blid, no når han har vært ute på byen med sin sønn uten henne, at hun ikke var tilstede å kunne kontrollere alt han sier og gjør.  😅

Vel, hun sa jo selv at hun ble igjen hos mammaen sin slik at Tom og sønnen skulle få kose seg sammen et døgn før hu kom heim. Ååååå nei, det var ikkje bitterhet i stemmen hennes då hu sa det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Shila90 skrev (22 timer siden):

Du synes sønnen ser komfortabel ut foran kamera? Så unnvikende som man får det. 

 

Snowflakes skrev (7 timer siden):

Det å legge seg over sønn med 2 oppblåste ballonger for en 56 åring er vel ikke akkurat greit? Syns ikke jeg ihvertfall. 

Så det var det du fikk ut av den snappen, jaja me e forskjellige. Han hadde ikkje kommet for å bo i Heidi sin leilighet om han følte så strekt ubehag ovenfor henne. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Despicable Me skrev (På 14.8.2022 den 18.13):

Hvis Tom ikke ville være ilag med hennes familie hadde det nok blitt bråk 🙄

Hva baserer du den antagelsen på? 

Heidi e kanskje litt kvass i kjeften, men hu seie det som det e, å ingen trenger å lure på hva hu egentlig meine. Det kan være positivt det. Syns dei he ein dynamikk mellom seg der han svare igjen, ler og kjefter tilbake.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shila90 skrev (På 20.8.2022 den 19.05):

Nå får det ikke blitt kleinere 😭 Hvorfor må alt publiseres? Ref; siste på snap! 

Nesten litt lei meg for at jeg er blokkert. Hun var god underholdning! 😂

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonyma123 skrev (16 timer siden):

Nesten litt lei meg for at jeg er blokkert. Hun var god underholdning! 😂

Gikk glipp av den jeg, hva skjedde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me for life skrev (4 timer siden):

Gikk glipp av den jeg, hva skjedde?

Næg næg næg Freya næg næg næg Zalando næg næg næg næg frustrerrt næg næg -handlet nye charms endelig fornøyd

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når hun igår raljerte og gikk i fistel over at privatpersoner betaler for en statue, og ikke til noe annet? Hva har hun å bry seg om det, i tillegg var folk enig med henne.  Jeg kan ikke begynne å skrike opp på snap at Instaheidi bruker altfor mye penger på kosmetiske injeksjoner, løshår, hotellopphold, ferier etc og at hun heller kunne brukt de pengene på dyrebeskyttelsen. Må bare iaktta og godta!

 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saywhat skrev (1 time siden):

Når hun igår raljerte og gikk i fistel over at privatpersoner betaler for en statue, og ikke til noe annet? Hva har hun å bry seg om det, i tillegg var folk enig med henne.  Jeg kan ikke begynne å skrike opp på snap at Instaheidi bruker altfor mye penger på kosmetiske injeksjoner, løshår, hotellopphold, ferier etc og at hun heller kunne brukt de pengene på dyrebeskyttelsen. Må bare iaktta og godta!

 

Hun burde vise meldingene hun mener hun får, hvis såå mange er enig med henne. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saywhat skrev (7 timer siden):

Når hun igår raljerte og gikk i fistel over at privatpersoner betaler for en statue, og ikke til noe annet? Hva har hun å bry seg om det, i tillegg var folk enig med henne.  Jeg kan ikke begynne å skrike opp på snap at Instaheidi bruker altfor mye penger på kosmetiske injeksjoner, løshår, hotellopphold, ferier etc og at hun heller kunne brukt de pengene på dyrebeskyttelsen. Må bare iaktta og godta!

 

E du seriøse nå? Selvfølgelig skal vi ikkje lage ein statue av Frøya, Fjas! Gi pengene til WWF om en må minne noe som helst! 

 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Despicable Me skrev (5 timer siden):

Hun burde vise meldingene hun mener hun får, hvis såå mange er enig med henne. 

Eg e enige! Men sende ikkje melding om det då..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjerringrokk skrev (5 minutter siden):

E du seriøse nå? Selvfølgelig skal vi ikkje lage ein statue av Frøya, Fjas! Gi pengene til WWF om en må minne noe som helst! 

 

Nå var akkurat poenget at som privatperson så bruker du dine egne penger på det du vil. Akkurat som Instaheidi injiserer så mye Restylane at hun lesper. Men selvfølgelig hadde det vært bedre om hun ga de pengene til WWF

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saywhat skrev (4 minutter siden):

Nå var akkurat poenget at som privatperson så bruker du dine egne penger på det du vil. Akkurat som Instaheidi injiserer så mye Restylane at hun lesper. Men selvfølgelig hadde det vært bedre om hun ga de pengene til WWF

 Hun kan jo meine og sei kæ hu vil, på sine platformer, akkurat som du gjer her. Eg kan lett sei høyt at ting e heilt idiotisk å bruke penger på, som statue av ein emo hvalross, restylane, silikon i tittsa,  motorsykkel, 2 kg smågodt, influenser bikini, livets badesko eller sandaler.... Men tipper at eg heilt sikkert bruke penger på ting andre aldri ville gjort. Heidi e sjelden det e sikkert, å det er bra at hu tørr, eg hadde ikkje våga å vist meg fram t heile kvinneguiden, og i tillegg visst at så mange haters følge med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida Heidi, vi kjenner deg ikke personlig, men du er både veldig personlig og ikke minst deler private detaljer på din offentlige snap, og da er det veldig lett å se hvordan du er som menneske, hva som er viktige for deg og hvilke verdier du har og står for. Ref din snap i morges.

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fader som hun styra på i dag! Jadda, vi skjønner at det er din snap/insta/what ever... Og du må skjønne at mange som følger deg har gjort det i maange år, og da har vi fått med oss litt forskjellig. 

Og at noen av dine følgere ikke  kjenner deg, det skal du ikke si for sikkert. Trondheim er heller ikke så stort, ikke Ørlandet heller, og det er alltids noen som kjenner noen.

Og en ting til, InstaHeidi.. Du fører ikke private samtaler på Snap, heelt greit det, MEN SLÅ FOR FADER AV MULIGHETEN TIL AT FOLK FÅR KOMMENTERT DA!!!!

 

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istinde skrev (17 timer siden):

Fader som hun styra på i dag! Jadda, vi skjønner at det er din snap/insta/what ever... Og du må skjønne at mange som følger deg har gjort det i maange år, og da har vi fått med oss litt forskjellig. 

Og at noen av dine følgere ikke  kjenner deg, det skal du ikke si for sikkert. Trondheim er heller ikke så stort, ikke Ørlandet heller, og det er alltids noen som kjenner noen.

Og en ting til, InstaHeidi.. Du fører ikke private samtaler på Snap, heelt greit det, MEN SLÅ FOR FADER AV MULIGHETEN TIL AT FOLK FÅR KOMMENTERT DA!!!!

 

Godt å få rope litt?

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjerringrokk skrev (2 timer siden):

Godt å få rope litt?

Føltes deilig å legge meg på InstaHeidis nivå 😘😘

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

fitby skrev (4 timer siden):

Usedvanlig stille før tur. Blir den ikke noe av?

Tenkte det samme, uvanelig stille til hun å være

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippsi skrev (3 minutter siden):

Tenkte det samme, uvanelig stille til hun å være

Hun er nok opptatt med selfies. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...