Gå til innhold

Insta Heidi...


galmamma

Anbefalte innlegg

Minapålandet skrev (9 timer siden):

Ærlig sutring av en «dame på 56 år» latterlig! Våkn opp, det er krig i verden , folk sultet, mange klarer ikke å betale strømregningen sin. Hun klarer ikke å sitte på et fly alene i  4 timer!

Jeg er småengstelig på fly, og hadde sutret noe jævlig hvis jeg ikke fikk sitte ved siden av mannen min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Scan skrev (41 minutter siden):

Jeg er småengstelig på fly, og hadde sutret noe jævlig hvis jeg ikke fikk sitte ved siden av mannen min. 

Om så betaler man for å booke seter ved siden av hverandre 😊

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scan skrev (36 minutter siden):

Jeg er småengstelig på fly, og hadde sutret noe jævlig hvis jeg ikke fikk sitte ved siden av mannen min. 

Nå er vel Heidi litt mer varm i trøya når det gjelder å fly alene, feks tur/retur Trondheim Oslo. Og etter deres famøse Tyrkiatur, så kom det vel fram hva hun mente om hysterisk medpassasjer med redsel for å fly..

 

Gossip1 skrev (11 timer siden):

Jeg syns det er herlig at Instaheidi er bånn ærlig, sier det hun mener ufiltrert og er litt Harry til tider. Ei levende jente. Tror de to har det kjempefint.

 

Jodda, ærlig er hun, det skal hun ha. Hun har ikke filter og bare buser ut. Men hun tåler ikke at folk gir henne ærlige tilbakemeldinger. Da er dem frekk og hun blokkerer, for slike folk vil hun ikke ha på SIN Insta/Snap!!

Og den ærligheta hennes er mange ganger pinlig.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Despicable Me skrev (1 minutt siden):

Om så betaler man for å booke seter ved siden av hverandre 😊

Koster da ekstra det vel?? Som de luksussolsengene til €10-15. Det måtte da finnes noen som var billigere 😂😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istinde skrev (1 minutt siden):

Koster da ekstra det vel?? Som de luksussolsengene til €10-15. Det måtte da finnes noen som var billigere 😂😂

Djises, nåkka så gærli 😂😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Despicable Me skrev (9 minutter siden):

Om så betaler man for å booke seter ved siden av hverandre 😊

Ja, er man forutseende så gjør man det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bla,bla bla, vil at Tom skal delta..men når han skyter inn noen meninger blir han hysjet på...tunghørt er han visst også😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forstått at hun her gir ikke fem flate øre for å snappe offentlig med masse folk rundt. Men hun burde holde seg for god til at folk blir intetanende og ufrivillig med på snappen hennes, sånn som hun dama på Gardermoen i går som satt på andre siden av benken. Hodet hennes og halve ansiktet havnet midt mellom skvaldrehøna og Tom, tviler på at hun hadde satt seg der hadde hun visst at hun havnet på Snap. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scan skrev (3 timer siden):

Ja, er man forutseende så gjør man det. 

Hvis det er slik at man MÅ sitte med den man reiser med, så sørger man for at det er i orden før turen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøper aldri seteplass, og vi har aldri opplevd å ikke få sitte sammen, og jeg hadde blitt lei meg hvis det skjedde. Forskjellen er at jeg ikke hadde klint det utover nettet, men holdt det for meg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal sies at jeg har forsvart Dama i denne tråden ~ liker at hun viser opp og nedturer, at hun er åpen og ærlig om psykisk helse. Ja at hun rett og slett er litt harry. MEN ~ de siste mnd (året) har hun tapt seg på flere måter. Ikke bare med å se eldre ut enn sine år, men det klages på noe hver dag ~ i hver eneste snap. Når den stakkars mannen prøver å komme til ordet, blir han avfeid og hysjet på. Skal ikke han få ha en egen mening? Og hvorfor  alt vises på snap ~ har vi behov for å se at de kysser hverandre når de møtes? Hvordan hotellrommet på deres reiser ser ut?  Hver eneste frokostbuffet? Middag? Osv… At hun filmer fra forskjellige destinasjoner og reiser er fint det, men å stadig snakke ned mannen og klage på alt blir for mye for meg altså.

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hippyskippy skrev (På 2.9.2022 den 13.25):

En dame på nesten 60 år klarer ikke sitte alene på et fly noen timer? Veldig spesielt. 

Det er vel helt normalt at man vil sitte sammen med den man reiser med? Hadde blitt kjempeskuffet selv om jeg ikke fikk sitte sammen med reisefølget mitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spurven123 skrev (1 minutt siden):

Det er vel helt normalt at man vil sitte sammen med den man reiser med? Hadde blitt kjempeskuffet selv om jeg ikke fikk sitte sammen med reisefølget mitt.

Det hadde jeg også. Derfor betaler vi ekstra for billett med setevalg. Hvis ikke kunne jeg takket meg selv for å sitte alene.

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

spurven123 skrev (3 minutter siden):

Det er vel helt normalt at man vil sitte sammen med den man reiser med? Hadde blitt kjempeskuffet selv om jeg ikke fikk sitte sammen med reisefølget mitt.

Da er det vel bare å reservere plasser ved siden av hverandre 😘😘

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istinde skrev (Akkurat nå):

Da er det vel bare å reservere plasser ved siden av hverandre 😘😘

Det er overhode ikke normalt at man skal måtte gjøre det,når man bestiller en reise sammen er normalen at man får sitte sammen. Aldri trengt tanken på at man må reservere seg plasser for å få sitte sammen når man reiser på samme booking nr

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spurven123 skrev (5 timer siden):

Det er vel helt normalt at man vil sitte sammen med den man reiser med? Hadde blitt kjempeskuffet selv om jeg ikke fikk sitte sammen med reisefølget mitt.

Jeg hadde bare blitt glad for litt alenetid når man skal være oppå hverandre hele tiden på ferie. Men nok om det, ferdig med avsporinga. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Scan skrev (19 timer siden):

Vi kjøper aldri seteplass, og vi har aldri opplevd å ikke få sitte sammen, og jeg hadde blitt lei meg hvis det skjedde. Forskjellen er at jeg ikke hadde klint det utover nettet, men holdt det for meg selv. 

Vel kjøper man ikke seteplass får man skylde seg selv om man ender opp på forskjellige steder. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spurven123 skrev (10 timer siden):

Det er overhode ikke normalt at man skal måtte gjøre det,når man bestiller en reise sammen er normalen at man får sitte sammen. Aldri trengt tanken på at man må reservere seg plasser for å få sitte sammen når man reiser på samme booking nr

Det har vært sånn i mange år at om man ikke reserverer kan man bli splittet, tilogmed familier med barna. Derfor reserverer man

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (10 timer siden):

Det hadde jeg også. Derfor betaler vi ekstra for billett med setevalg. Hvis ikke kunne jeg takket meg selv for å sitte alene.

Nettop derfor vi betaler også for reserverte plasser

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...