Gå til innhold

Insta Heidi...


galmamma

Anbefalte innlegg

Gud bedre! Tenk å være på bilferie med det "spetakkelet" der 😵💫

Blir sliten i hue bare av en liten snap, jeg 🤣🤣

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

loffen skrev (11 timer siden):

Uff.. tenk at hun både trener og ler.  

Og er «fruusstrrert» over den minste dagligdagse ting. Har du opplevd sykdom i varierende grad vet de fleste å sette pris på livet, uansett om solen skinner og det er 25 gr, eller regner. Energinivå overgår den friskeste av de friske. Hvem orker å krangle sånn, og mase. Men ikke lage en liten rask varmrett.  Hadde jeg vært dansken idag, hadde hun fått valget mellom å holde kjeft eller gå ut av bilen. 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusemusen skrev (2 timer siden):

Gud bedre! Tenk å være på bilferie med det "spetakkelet" der 😵💫

Blir sliten i hue bare av en liten snap, jeg 🤣🤣

 

Saywhat skrev (2 timer siden):

Og er «fruusstrrert» over den minste dagligdagse ting. Har du opplevd sykdom i varierende grad vet de fleste å sette pris på livet, uansett om solen skinner og det er 25 gr, eller regner. Energinivå overgår den friskeste av de friske. Hvem orker å krangle sånn, og mase. Men ikke lage en liten rask varmrett.  Hadde jeg vært dansken idag, hadde hun fått valget mellom å holde kjeft eller gå ut av bilen. 

..første stopp var systembolaget, just saying 😂

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Despicable Me skrev (9 timer siden):

 

..første stopp var systembolaget, just saying 😂

Og da ble det stille å🍻

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Oi, oi, oi. Sjekke her, da. Sååååå koselig. Sjekke, da. Oi,oi,oi." 🤣🤣🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (På 28.7.2022 den 19.06):

Vi vet ikke noe om hennes helse og hva hun klarer i det daglige og en som er kronisk syk bruker opp batteriene sine mye fortere enn en som ikke er kronisk syk med fysike/psykiske plager. Jeg vet hvordan det er og slike med helsa og jeg brenner meg ut etter jeg har laget middag i 2 dager. Da må min kjære overta matlagingen et par dager. 

Jeg vet en hel masse om hennes helse. Hun er ufør på grunn ab psyken/angst. Hun trener opptil 5 dager i uken, hun hadde helt fint klart å legen middag 🙄

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Umami skrev (6 timer siden):

Jeg vet en hel masse om hennes helse. Hun er ufør på grunn ab psyken/angst. Hun trener opptil 5 dager i uken, hun hadde helt fint klart å legen middag 🙄

Samtidig som hun jo eeeeeeeelsker å lage mat 😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umami skrev (8 timer siden):

Jeg vet en hel masse om hennes helse. Hun er ufør på grunn ab psyken/angst. Hun trener opptil 5 dager i uken, hun hadde helt fint klart å legen middag 🙄

Er det virkelig så lett å bli uføretrygdet? Nok å si til legen; at jeg har angst. Hun har null sperrer, går å filmer seg selv overalt. Gir helt f i andre, hva de sier og etc, det har hun selv uttalt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snowflakes skrev (32 minutter siden):

Er det virkelig så lett å bli uføretrygdet? Nok å si til legen; at jeg har angst. Hun har null sperrer, går å filmer seg selv overalt. Gir helt f i andre, hva de sier og etc, det har hun selv uttalt. 

Jeg synes det er veldig ufint å spekulere i hvordan fremmede mennesker som man bare ser omtalt på et forum, har det mentalt.

Og til spørsmålet ditt: NEI, det er det ikke. Det retoriske spørsmålet ditt her er helt koko. Ha litt respekt for andre mennesker.

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lafamiglia skrev (16 timer siden):

Jeg synes det er veldig ufint å spekulere i hvordan fremmede mennesker som man bare ser omtalt på et forum, har det mentalt.

Og til spørsmålet ditt: NEI, det er det ikke. Det retoriske spørsmålet ditt her er helt koko. Ha litt respekt for andre mennesker.

 

Det synes jeg også. Jeg er ikke begeistret for denne insta-heidi selv men jeg orker ikke og følge henne. Sitter offentlig på et forum og spekulerer om andres psyke. 

Jeg forstår at det er en måte og uttrykke seg på men jeg mener vi skal være forsiktige og omtale andre mennesker vi ikke kjenner hvordan de har det mentalt uansett om influenseren har vært åpen om helsa si. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snowflakes skrev (17 timer siden):

Er det virkelig så lett å bli uføretrygdet? Nok å si til legen; at jeg har angst. Hun har null sperrer, går å filmer seg selv overalt. Gir helt f i andre, hva de sier og etc, det har hun selv uttalt. 

Jeg er ikke begeistret for insta-heidi selv. Følger henne ikke og kommer aldri til og følge henne.  

At du setter spørsmålstegn til hennes uføretrygd er ufint gjort av deg. Du vet ikke hvordan hun har det og hvordan hennes helseplager er.  Håper virkelig ikke du kritiserer dine venner hvis de er uføretrygdet. 

En person som sliter med fysiske/psykiske helseplager har nok med seg selv dagliglivet. 

Jeg er 50% ufør på grunn av helseplager. Heldigvis er det ingen som kritiserer meg.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg blir så trist over at det er så mange ondsinnede personer som følger med Heidi på SOME. Så blir eg trist av å tenke på at det mest sannsynlig er disse menneskene som prater skit, synser og mener om naboen, lærer og andre folk som krysser dems vei, mens barna sitter rundt middagsbordet å hører på og får opplæring i hvordan enn snakker om å til andre. Når hobbyen er å kritisere InstaHeidi, med begrunnelse av at "hun er ein offentlig person så hun må bare tåle" det så blir eg oppriktig bekymret for omgivelsene til disse personene, mer enn eg bekymrer meg for Heidi eller Tom.

Tips, prøv å ta en mnd fri fra alle dere hater, å se om ikkje verden din blir mer positivt og du kan lettere finne det gode i andre mennesker rundt deg.

Ha ein ellers god dag videre!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjerringrokk skrev (3 timer siden):

Eg blir så trist over at det er så mange ondsinnede personer som følger med Heidi på SOME. Så blir eg trist av å tenke på at det mest sannsynlig er disse menneskene som prater skit, synser og mener om naboen, lærer og andre folk som krysser dems vei, mens barna sitter rundt middagsbordet å hører på og får opplæring i hvordan enn snakker om å til andre. Når hobbyen er å kritisere InstaHeidi, med begrunnelse av at "hun er ein offentlig person så hun må bare tåle" det så blir eg oppriktig bekymret for omgivelsene til disse personene, mer enn eg bekymrer meg for Heidi eller Tom.

Tips, prøv å ta en mnd fri fra alle dere hater, å se om ikkje verden din blir mer positivt og du kan lettere finne det gode i andre mennesker rundt deg.

Ha ein ellers god dag videre!

Jeg følger ikke inta-Heidi fordi jeg ikke har sansen for henne men jeg er hjertens enig med deg. 

Unnskyldningen til de aller fleste som sitter og skriver negative ting om en eller annen influenser her inne er at de er offentlige personer og det må de tåle. Det er den dummeste unnskyldningen jeg hører og det virker som om det er en rett noen har her inne på kg at de kan sitte og synse om ting kun ut av det de ser på en instagram eller snap chat. 

Jeg forstår at dette er et offentlig forum som handler om de ulke influenserne men det handler om å bruke tankene litt når vi skriver på et forum. Vi kjenner ikke influenserne personlig. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følger henne på snap,og jeg blir oppriktig flau på hennes vegne. Nå er de i Sverige og hun snapper omgivelsene,og svitsjer om til den mest irriterende baby stemmen jeg har hørt!! Var like før hun knakk fullstendig sammen da d ikke gikk an å åpne vinduet på hotellrommet… enda godt hun fikk varme egg til frokost!!

tragisk kvinnemenneske! 🥵

avfølger nuh! 🤌🏼

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenzen skrev (25 minutter siden):

Følger henne på snap,og jeg blir oppriktig flau på hennes vegne. Nå er de i Sverige og hun snapper omgivelsene,og svitsjer om til den mest irriterende baby stemmen jeg har hørt!! Var like før hun knakk fullstendig sammen da d ikke gikk an å åpne vinduet på hotellrommet… enda godt hun fikk varme egg til frokost!!

tragisk kvinnemenneske! 🥵

avfølger nuh! 🤌🏼

Vet du, jeg er uenig. Ja, hun kan ha en "skjærende" stemme og hun kan være for ærlig. 

Men, hun er flinkere enn de fleste andre på SoMe til å formidle turene de er på. 

Jeg har aldri hatt lyst å dra til Tyrkias før jeg så videoene hennes tidligere i sommer. Hun formidlet så ærlig det de så og opplevde. 

Samme nå når de er i Stockholm. Jeg "overser" klagingen hennes over hotellrom og frokoster, og så følger jeg paret på besøk til diverse slott og andre steder. De er så flinke til å stå opp tidlig og utnytte dagen. Hun får meg til å få lyst å reise. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager skjer med de føttene hennes?? Har hun tatt sånn baby foot behandling og ikke giddet å file av dauhuden før hun dro på ferie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

non_stop skrev (6 minutter siden):

Hva i alle dager skjer med de føttene hennes?? Har hun tatt sånn baby foot behandling og ikke giddet å file av dauhuden før hun dro på ferie?

De der har nok aldri opplevd baby foot behandling, dette er typisk foter som aldri blir tatt vare på. I tillegg går hun mye i sandaler. 

Føttene mine blir også slik hvis jeg ikke tar vare på de. Derfor filer jeg de ofter, smører de med fotkrem hver dag og gir den fotmaske/baby foot behandling minst 2 ganger i mnd. Det er rett å slett smertefult om jeg ikke tar vare på de.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippsi skrev (18 minutter siden):

Men negler ,hår og sminke opptar henne, har visst glemt føttern tydeligvis 

Alt som vises opptar henne, sjelden noen ser under føttene hennes..... like så greit i grunn 🙈

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er midt i 50-årene og har aldri gjort annet enn å vaske føttene mine og klippe neglene. Mine føtter har aldri sett slik ut.

Hun må ha en sykdom. Friske føtter blir ikke slik "av seg selv". 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...