Gå til innhold

Insta Heidi...


galmamma

Anbefalte innlegg

Saywhat skrev (7 timer siden):

Han har nok fått arv når moren solgte huset. Siden det har de ligget mer på hotell enn hjemme. Ferien de allerede har vært på er liks glemt, nå er det ny ferie. Og hun som bare går i gamle klær, eller kjøper på salg, handler nå full pris hos Nelly. 

Har moren solgt huset? Nå nylig? Har lurt på at det er veldig lenge siden hun har vært hos moren, men kan jo være noe jeg ikke har fått med meg. Trodde de var uvenner igjen, jeg 🤣

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Saywhat skrev (9 timer siden):

Han har nok fått arv når moren solgte huset. Siden det har de ligget mer på hotell enn hjemme. Ferien de allerede har vært på er liks glemt, nå er det ny ferie. Og hun som bare går i gamle klær, eller kjøper på salg, handler nå full pris hos Nelly. 

 

Pusemusen skrev (2 timer siden):

Har moren solgt huset? Nå nylig? Har lurt på at det er veldig lenge siden hun har vært hos moren, men kan jo være noe jeg ikke har fått med meg. Trodde de var uvenner igjen, jeg 🤣

Det står at Han har nok fått arv når moren solgte huset. Ikke moren til Heidi. Aner ikke noe om dette jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hesya skrev (1 time siden):

Les en gang til... Moren hans, ikke hennes.

Å ja, ser det nå 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusemusen skrev (4 timer siden):

Har moren solgt huset? Nå nylig? Har lurt på at det er veldig lenge siden hun har vært hos moren, men kan jo være noe jeg ikke har fått med meg. Trodde de var uvenner igjen, jeg 🤣

Moren hans solgte for noen mnd siden, og leide seg da leilighet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saywhat skrev (Akkurat nå):

Moren hans solgte for noen mnd siden, og leide seg da leilighet. 

Ja, det er de sikkert ettersom hun ikke vil besøke henne

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pusemusen skrev (10 minutter siden):

Har hun gjort seg uvenner med kollegaen til T, tro. Lunsj for bare 2 i dag 😉

Like sikkert som bensinprisen er høy😅

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusemusen skrev (1 time siden):

Har hun gjort seg uvenner med kollegaen til T, tro. Lunsj for bare 2 i dag 😉

Var kun dekket på for 2 første dagen hun var der også så jeg, enda hun i klippet før prata om at Tom og kollegaen blir kjempeglad for hjemmelaga mat i lunsjen sin. 

Skjønner han godt. Jeg hadde ikke orket, hadde nok bestilt meg en stor Dominos pizza og låst meg inne på rommet mitt .

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dem ikke en opphetet diskusjon for noen dager siden? 

Hehehehe.. HEHEHEHEHEE..

Er det nødvendig å HEHEHEHEHEE nesten etter hver setning??

 

Hilsen værsjuk 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusemusen skrev (2 timer siden):

Har hun gjort seg uvenner med kollegaen til T, tro. Lunsj for bare 2 i dag 😉

Tom virker ikke akkurat blid og fornøyd han heller 😛

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istinde skrev (4 timer siden):

Hadde dem ikke en opphetet diskusjon for noen dager siden? 

Hehehehe.. HEHEHEHEHEE..

Er det nødvendig å HEHEHEHEHEE nesten etter hver setning??

 

Hilsen værsjuk 

Det var nettopp det. Han fikk nok nok, han kollegaen. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (5 timer siden):

Var kun dekket på for 2 første dagen hun var der også så jeg, enda hun i klippet før prata om at Tom og kollegaen blir kjempeglad for hjemmelaga mat i lunsjen sin. 

Skjønner han godt. Jeg hadde ikke orket, hadde nok bestilt meg en stor Dominos pizza og låst meg inne på rommet mitt .

Var på onsdag kveld det ble «krangel» dansker er frittalende og flinke til å ytre meningene sine, vanligvis

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snowflakes skrev (7 minutter siden):

Var på onsdag kveld det ble «krangel» dansker er frittalende og flinke til å ytre meningene sine, vanligvis

Krangel mellom hvem? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Axa skrev (14 minutter siden):

Krangel mellom hvem? 

Mellom kollega til T og Heidi, eller kollega, Tom og Heidi 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snowflakes skrev (24 minutter siden):

Var på onsdag kveld det ble «krangel» dansker er frittalende og flinke til å ytre meningene sine, vanligvis

Så tom er ikke venn med kollegaen sin mer? Trist da, virker som de hadde et godt kameratskap. Og trist det skulle skje akkurat når trønderdama kom på besøk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

non_stop skrev (55 minutter siden):

Så tom er ikke venn med kollegaen sin mer? Trist da, virker som de hadde et godt kameratskap. Og trist det skulle skje akkurat når trønderdama kom på besøk. 

Det er usikkert. Kan jo hende de er venner. Nå er det jo henne det ble krangel med da

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snowflakes skrev (2 timer siden):

Var på onsdag kveld det ble «krangel» dansker er frittalende og flinke til å ytre meningene sine, vanligvis

Er vel mer frittalende ho anleggssjuska som er på besøk 😁

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istinde skrev (8 minutter siden):

Er vel mer frittalende ho anleggssjuska som er på besøk 😁

Ja😅

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun der (på jobben til Tom) rett og slett fordi hun ikke takler å  være alene hjemme? Stakkars, han slipper ikke unna på jobb engang. Garantert at kollegaene til Tom har sagt et eller annet. Han ser forresten mer og mer både oppgitt og kuet ut.

Med tanke på sirkuset forringe gang det ble slutt, så er det vel ikke bare-bare å bryte ut heller.

Så materialistisk som hun er, og med tanke på at det er ham som sitter på «pengesekken» så burde det i teorien ikke være altfor vanskelig å få henne til og oppføre seg. Typ «skjerp deg eller så blir det ikke verken extensions eller fillers mer». Kan ikke huske å ha sett snurten av den flett nye sykkelen med utstyr i sommer som hun fikk av ham (men jeg følger ikke med hver dag så det kan godt være jeg tar feil der).

Gudene vite hvorfor han gikk tilbake til henne etter å ha blitt trashet og hengt ut på snap i ukesvis og mer enn det. Og så plutselig er alt «gulle godt» og de har begge to blitt enige om å gjøre nødvendige endringer som skulle føre til et bedre forhold. Skulle gjerne visst hva som stod på hennes liste

Syns det bikker over til psykisk mishandling fra hennes side innimellom og det er trist å se et så (muligens) giftig forhold utspille seg offentlig.

Beklager evt skrivefeil - det er fordi klokken er midt på natten og gamle damer som meg burde vært i seng for lenge siden i stedet for å gå «nett innom kg» før jeg sovner..

  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...