Gå til innhold

Insta Heidi...


galmamma

Anbefalte innlegg

Akinom70 skrev (46 minutter siden):

Beklager, inspektør Gadget, verken Monika eller Heidi her.  Ja viss er dama spesiell,  syns bare det er spesielt å gå så sterkt ut mot et menneske som er åpen om at ho sliter med mental helse? 

Jeg syns tvertimot at hun slipper unna med det meste. Spesielt de som har fulgt henne lenge og fått en viss innsikt i oppførselen hennes. Hvor mye hun sliter vet ikke jeg, men hun virker rimelig lykkelig så lenge hun får viljen sin. 
 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

O.G. skrev (4 timer siden):

Er mye godt i Heidi også altså. 

Hva da? Annet enn for seg selv? Aldri sett ett mer selvopptatt menneske. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LysOgVarme skrev (På 3.12.2020 den 8.02):

Merkelig at enkelte her inne, bare kritiserer og angriper brukere, istedenfor å delta i det tråden handler om. Aksepter at andre ser noe annet enn deg.

Bedre å forsvare folk enn å spre ut edder og galle om andre.  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillyann skrev (44 minutter siden):

Bedre å forsvare folk enn å spre ut edder og galle om andre.  

Slik som instaheidi gjør? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Idiotisk å legge ut bilde av at man er på julemarked i Trondheim hvor det er munnbindpåbud, med munnbindet på haka. Det er jo akkurat sånn man ikke skal bruke munnbind. Ta det på deg, drit i å røre ved det før du skal ta det av deg helt, kast det. Men skjønner jo at det kan være fryktelig vanskelig for enkelte.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke så overraskende. Godt under middels opptatt av samfunn og samfunnsansvar denne dama - og vel ikke spesielt intelligent 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponert over at hun tok på seg munnbind i det hele tatt. Hun virker jo ikke spesielt god til å ta ordre fra andre.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FotbaIlflua skrev (På 8.6.2019 den 22.41):

Utseendemessig kunne hun vært moren til Carina Dahl.

Ja de likner faktisk på hverandre 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babypus skrev (1 time siden):

Ja de likner faktisk på hverandre 

De har gjerne samme kosmetiske sykepleier🤭

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babypus skrev (1 time siden):

Ja de likner faktisk på hverandre 

Før eller etter alle operasjonene til CD? Kanskje før. Men IH har jo tonnevis av Restylane 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saywhat skrev (1 time siden):

Før eller etter alle operasjonene til CD? Kanskje før. Men IH har jo tonnevis av Restylane 

Jeg syns hun likner både før og etter i grunn 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Twistdott

I dag hørte jeg på snapen hennes, og jøje meg. Hva får et godt voksent menneske ut av denne utleveringen av seg og sitt, og for deretter å «kjefte» på følgerne som gir henne gode råd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Mjauern skrev (43 minutter siden):

Altså, sover ho, dusjer ho med 2kgs sminka på? Aldri sett ho uten. Må være slitsomt.

Ja

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En voksen dame som lufter bikkja på kirkegården å lar den pisse på gravdekorasjonene/grava til andre . Å skal være så voksen og følsom. Utrolig respektløs . Fysj

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemor74 skrev (17 timer siden):

En voksen dame som lufter bikkja på kirkegården å lar den pisse på gravdekorasjonene/grava til andre . Å skal være så voksen og følsom. Utrolig respektløs . Fysj

Syns også det var utrolig respektløst, men så har ikke IH vist stor respekt for andre enn seg selv, slik hun fremstiller seg selv i some og på tv. Mæ, godt for mæ, mæ, mæ og mæ

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snowflakes skrev (7 timer siden):

Syns også det var utrolig respektløst, men så har ikke IH vist stor respekt for andre enn seg selv, slik hun fremstiller seg selv i some og på tv. Mæ, godt for mæ, mæ, mæ og mæ

Nei det er tragisk . Jeg skrev det også til henne å da ble jeg blokkert . 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemor74 skrev (På 5.1.2021 den 17.10):

En voksen dame som lufter bikkja på kirkegården å lar den pisse på gravdekorasjonene/grava til andre . Å skal være så voksen og følsom. Utrolig respektløs . Fysj

Gjorde hun virkelig det???? Hva i himmelens navn tenker hun på? Det går fint å passe på hunden så den ikke pisser der den ikke skal. For et kvinnfolk. Hva blir det neste?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...