Gå til innhold

Insta Heidi...


galmamma

Anbefalte innlegg

Hva er det med dama og gravplasser? Enten lar hun hund tisse på gravene, eller så har hun selfieshow. Hadde jeg besøkt gravplassen og en eldre dame hadde selfieshow (noe jeg aldri har sett, folk har tydeligvis såpass respekt) hadde jeg sagt ifra. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Solatilola skrev (10 timer siden):

Hva er det med dama og gravplasser? Enten lar hun hund tisse på gravene, eller så har hun selfieshow. Hadde jeg besøkt gravplassen og en eldre dame hadde selfieshow (noe jeg aldri har sett, folk har tydeligvis såpass respekt) hadde jeg sagt ifra. 

Enig med deg ang kirkegården!

Men unødvendig å kalle en dame i 50-årene "eldre dame" 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (5 minutter siden):

Enig med deg ang kirkegården!

Men unødvendig å kalle en dame i 50-årene "eldre dame" 

Før synes jeg også at de som var 50 år var eldre. Nå er jeg 47 og synes ikke det 😁

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (2 timer siden):

Enig med deg ang kirkegården!

Men unødvendig å kalle en dame i 50-årene "eldre dame" 

Nå er hun 55, og jeg trodde lenge hun var over 70 pga all Restylanen, løshåret og holdningen. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solatilola skrev (16 timer siden):

Hva er det med dama og gravplasser? Enten lar hun hund tisse på gravene, eller så har hun selfieshow. Hadde jeg besøkt gravplassen og en eldre dame hadde selfieshow (noe jeg aldri har sett, folk har tydeligvis såpass respekt) hadde jeg sagt ifra. 

En av influencerns følgere på Lørenskog 

AA4EA593-455B-4978-8926-31A414867D7E.jpeg

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde med henne på snap idag? Har hun fått for mye «møllers tran» i helgen. Ble liksom helt blåst bort når du åpnet snappene🌪

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Må Tom i karantene siden han komme fra sørafor til trondheim 🤔

Endret av Fartina8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fartina8 skrev (17 minutter siden):

Må Tom i karantene siden han komme fra sørafor til trondheim 🤔

Nei, ser ikke ut som han må det.

Screenshot_20210128-154205_Samsung Internet.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fartina8 skrev (21 minutter siden):

Må Tom i karantene siden han komme fra sørafor til trondheim 🤔

Tror ikke det er Karantene plikt innad i Norge . Bare anbefalinger . Hvis deg ikke kommmer noe mer om det seinere idag 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fartina8 skrev (32 minutter siden):

Okei😊. Trudde kanskje d gjalt når han kommer fra en plass hvor det muligens er mye smitte🤔

Burde vært det , men det er kun for de som kommer fra røde land 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemor74 skrev (39 minutter siden):

Burde vært det , men det er kun for de som kommer fra røde land 

Enig👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når IH tar en pause fra snap er det alltid gøy å se hva hun har gjort. Er det mer filler eller operasjon. #mererdetnyemindre

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saywhat skrev (1 time siden):

Når IH tar en pause fra snap er det alltid gøy å se hva hun har gjort. Er det mer filler eller operasjon. #mererdetnyemindre

Venter i spenning! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud som hun bitchet med Tom igjen idag. Hadde typen min holdt på sånn når jeg kjørte hadde jeg lett kjørt feil. Virker som hun har hatt hormonpause fra i sommer og nå er det pån igjen. Kunne sagt stakkar Tom, men han velger dette meheet selv

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Twistdott

At dere orker å bruke kalorier på å synes synd på Tom - han er en voksen mann, han kan ta egne valg og trenger slettes ikke være med henne. Det er hans eget valg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twistdott skrev (1 time siden):

At dere orker å bruke kalorier på å synes synd på Tom - han er en voksen mann, han kan ta egne valg og trenger slettes ikke være med henne. Det er hans eget valg.

 

Jeg sier: kunne sagt stakkar. Syns ikke synd på han. En mann på 50 som går inn i et forhold med både vidåpne øyne og lommebok. Han vet hva han må tåle. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er mer urovekkende å få totalt sammenbrudd fordi treningssenter i Trondheim er stengt i 6 dager jeg🙈. Også skal hun dra til brekstad bare pga hun må få trent. Egoistisk om hun har noe smitte å bynne å dra det med til en kommune med lite smitte. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fartina8 skrev (17 minutter siden):

Synes det er mer urovekkende å få totalt sammenbrudd fordi treningssenter i Trondheim er stengt i 6 dager jeg🙈. Også skal hun dra til brekstad bare pga hun må få trent. Egoistisk om hun har noe smitte å bynne å dra det med til en kommune med lite smitte. 

Tenkte det samme. Hadde alle vært som henne, hadde dette gått skikkelig galt. Trondheim kommune ber alle sine innbyggere om å ikke forlate kommunen annet enn for nødvendig jobb. Alle sliter, alle syns det er tungt. Men det Heidi gjør nå, kan medføre at de også må stenge dit hun drar. Men så langt tenker vel ikke denne dama, der er det kun tanke for seg selv. Så med skikkelig flaks drar hun med seg smitte til mor og plassen hun bor på. Idiotisk og lite sympatisk. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...