MaleficentAurora Skrevet 4. november 2020 #941 Del Skrevet 4. november 2020 4 minutter siden, panzerpølsa skrev: SE? Oisann.. det gikk fort i svingende hos meg når jeg skulle svare🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twistdott Skrevet 4. november 2020 #942 Del Skrevet 4. november 2020 Hva er det med disse neglene til Heidi.... de er nesten like store som de spadene vi graver i bedene med. De er regelrett grusomme, og jeg fatter ikke at hun ikke ser det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
June_1 Skrevet 16. november 2020 #943 Del Skrevet 16. november 2020 Ler litt av hvordan Heidi referer til årets "kleineste" program (på snap). Jeg synes en av dagens kleineste hovedpunkt er å se på snappene hun legger ut.. men influencere har vel aldri blitt beskyldt for å ha mye selvinnsikt? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 17. november 2020 #944 Del Skrevet 17. november 2020 2 timer siden, June_1 skrev: Ler litt av hvordan Heidi referer til årets "kleineste" program (på snap). Jeg synes en av dagens kleineste hovedpunkt er å se på snappene hun legger ut.. men influencere har vel aldri blitt beskyldt for å ha mye selvinnsikt? Som influencer får vi håpe hun ikke har stor påvirkningskraft på en vanlig oppegående kvinne 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 17. november 2020 #945 Del Skrevet 17. november 2020 Hun er så egoistisk. Er ikke måte på hvordan livet hennes faller i grus om treningssentrene i Trondheim også må stenge nå. Newsflash: Vi er midt i en stor pandemi, verden sirkler ikke rundt DEG. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 17. november 2020 #946 Del Skrevet 17. november 2020 Jeg beundrer kjæresten hennes jeg som holder ut den klaginga og sutringa hennes. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twistdott Skrevet 17. november 2020 #947 Del Skrevet 17. november 2020 På 16.11.2020 den 23.08, June_1 skrev: Ler litt av hvordan Heidi referer til årets "kleineste" program (på snap). Jeg synes en av dagens kleineste hovedpunkt er å se på snappene hun legger ut.. men influencere har vel aldri blitt beskyldt for å ha mye selvinnsikt? Er hun også en influenser? Jøje meg, hvem kan hun påvirke, tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soniq Skrevet 20. november 2020 #948 Del Skrevet 20. november 2020 På 17.11.2020 den 23.26, Twistdott skrev: Er hun også en influenser? Jøje meg, hvem kan hun påvirke, tro? Usikre damer som ikke klarer å stå på egne bein? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame 67 Skrevet 21. november 2020 #949 Del Skrevet 21. november 2020 Er nesten ikke korona i Trondheim, sier hun på snap i dag. På tide å lese nyheter kanskje..... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 21. november 2020 #950 Del Skrevet 21. november 2020 Typisk henne å irritere seg over at han er ansvarlig og bruker munnbind. Fatter ikke at han orker den nedlatende tonen hennes hele tiden. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twistdott Skrevet 21. november 2020 #951 Del Skrevet 21. november 2020 Hvis hun ikke har skjønt at det er Corona i Trondheim gir jeg meg ende over. For et næpskrell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame 67 Skrevet 21. november 2020 #952 Del Skrevet 21. november 2020 1 time siden, hippyskippy skrev: Typisk henne å irritere seg over at han er ansvarlig og bruker munnbind. Fatter ikke at han orker den nedlatende tonen hennes hele tiden Alt som ikke handler om Heidi, er uinteressant for henne. Hvor han tar tålmodigheten sin fra, skjønner ikke jeg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 23. november 2020 #953 Del Skrevet 23. november 2020 Oppland skrev (På 17.11.2020 den 13.36): Jeg beundrer kjæresten hennes jeg som holder ut den klaginga og sutringa hennes. Det oppsynet hun hadde mot han idag😳 og den tonen. At han gidder å bruke opp pengene på no sånt 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamelll Skrevet 25. november 2020 #954 Del Skrevet 25. november 2020 Saywhat skrev (På 23.11.2020 den 16.28): Det oppsynet hun hadde mot han idag😳 og den tonen. At han gidder å bruke opp pengene på no sånt Hun virker så krass mot han enkelte ganger, og en ser det på han at han blir lei seg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nettengel Skrevet 25. november 2020 #955 Del Skrevet 25. november 2020 Gi for all del ikke denne dama tilbakemeldinger eller gode råd!! I går hadde hun en lang avhandling/kjefting til alle som sender henne råd eller tips ang. overgangsalderen. Makan til kjefting!! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 25. november 2020 #956 Del Skrevet 25. november 2020 Begynner å skjønne hvorfor det har vært så mange problemer i hennes nære relasjoner. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 25. november 2020 #957 Del Skrevet 25. november 2020 Karamelll skrev (2 timer siden): Hun virker så krass mot han enkelte ganger, og en ser det på han at han blir lei seg. Han er altfor snill for henne. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twistdott Skrevet 25. november 2020 #958 Del Skrevet 25. november 2020 Hun fremstår som veldig usympatisk, og jeg tror at like barn leker best - derfor holder han ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 25. november 2020 #959 Del Skrevet 25. november 2020 Twistdott skrev (4 timer siden): Hun fremstår som veldig usympatisk, og jeg tror at like barn leker best - derfor holder han ut. Han virker jo ikke usympatisk. Han vil jo både være med sønn og foreldre. Men nå han er tilbake hos henne eksisterer ikke de lenger. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 26. november 2020 #960 Del Skrevet 26. november 2020 Twistdott skrev (På 25.11.2020 den 9.42): Hun fremstår som veldig usympatisk, og jeg tror at like barn leker best - derfor holder han ut. Den som hadde vært i rommet der de var idag før turen😳 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå