Saywhat Skrevet 9. juli 2020 #701 Del Skrevet 9. juli 2020 7 timer siden, Turkis Sau skrev: Trening. Skjerp deg. Det er etter fillerInjeksjon 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruaasen Skrevet 9. juli 2020 #702 Del Skrevet 9. juli 2020 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 9. juli 2020 #703 Del Skrevet 9. juli 2020 Hyggelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 10. juli 2020 #704 Del Skrevet 10. juli 2020 Fillers på håndbaken? 😃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 10. juli 2020 #705 Del Skrevet 10. juli 2020 12 timer siden, hippyskippy skrev: Fillers på håndbaken? 😃 Ikke uvanlig det. Og Ihvertfall ikke uvanlig for IH 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soniq Skrevet 11. juli 2020 #706 Del Skrevet 11. juli 2020 På 10.7.2020 den 5.33, hippyskippy skrev: Fillers på håndbaken? 😃 For ikke snakke om brystet og halsen. VM i fix 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 11. juli 2020 #707 Del Skrevet 11. juli 2020 7 timer siden, Soniq skrev: For ikke snakke om brystet og halsen. VM i fix Kan hun umulig ha så solskader og rynkete huden er😰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solatilola Skrevet 11. juli 2020 #708 Del Skrevet 11. juli 2020 56 minutter siden, Pålur skrev: Kan hun umulig ha så solskader og rynkete huden er😰 Da skulle du sett før hun ble sammen med dansken🙃 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 11. juli 2020 #709 Del Skrevet 11. juli 2020 2 minutter siden, Solatilola skrev: Da skulle du sett før hun ble sammen med dansken🙃 Har hun forandret utseende etter hun ble sammens han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solatilola Skrevet 11. juli 2020 #710 Del Skrevet 11. juli 2020 1 time siden, Axa skrev: Har hun forandret utseende etter hun ble sammens han? Hun har gjort en god del ting 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 11. juli 2020 #711 Del Skrevet 11. juli 2020 3 timer siden, Solatilola skrev: Da skulle du sett før hun ble sammen med dansken🙃 Har trent sammen henne i flere år, ikke sett noen endringer🤔 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 11. juli 2020 #712 Del Skrevet 11. juli 2020 På 7.7.2020 den 13.20, MaleficentAurora skrev: Anser ikke Heidi som noe kjendis eller halvkjendis. For å ha den tittelen over seg så må man ha vært i media å blitt omtalt gjennom de store avisene. Noe hun ikke har blitt. Eneste omtalese hun har fått og får er her på formuet. Det stemmer ikke! VG rampelys med harm og hegseth har hatt hu med flere ganger😅 I tillegg har hu vært med i charterfeber, så kjendis er hu vel.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 11. juli 2020 #713 Del Skrevet 11. juli 2020 1 time siden, Pålur skrev: Har trent sammen henne i flere år, ikke sett noen endringer🤔 Da er du vel lite observant. Tror du røyking og solarium + solsteking gjør huden godt? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 12. juli 2020 #714 Del Skrevet 12. juli 2020 10 timer siden, Monky skrev: Det stemmer ikke! VG rampelys med harm og hegseth har hatt hu med flere ganger😅 I tillegg har hu vært med i charterfeber, så kjendis er hu vel.. Anser henne forsatt som ikke kjendis med at svært fåtall vet hvem hun er. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 12. juli 2020 #715 Del Skrevet 12. juli 2020 10 timer siden, Saywhat skrev: Da er du vel lite observant. Tror du røyking og solarium + solsteking gjør huden godt? Tillegg så soler hun seg med sminke på. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 12. juli 2020 #716 Del Skrevet 12. juli 2020 På 8.7.2020 den 8.36, Mokkilokki skrev: Folk får leve livet sitt som de vil men jeg reagerer på at i fjor høst da ting raste som verst er og utlevere masse ting. Vel hun sier ikke alt men nok. Tenker på alle de som sendte blomster og gaver som oppmuntring. Man må jo sitte igjen med en bitter ettersmak nå. Det er ikke mer enn en snau måned siden hun sletta alle som fulgte han og samtidig som de fulgte henne. Man må jo regne med at folk reager nå alt er så offentlig på snap. Jeg ante ikke hun var på charterfeber, ser ikke den serien. Hun dukka opp i feeden min på snap så ble jo nysgjerrig hva dette var. Får litt hakeslepp til tider. Jeg ante ikke hvem hun var før de "rantene" som kom på Snap i fjor. Jeg hadde ærlig talt aldri hørt maken til å utlevere privatliv og ex noengang. Jeg fikk ikke et godt inntrykk av henne for å si det sånn. De som begynte å "hate" han på hennes vegne (det var litt sånn jeg oppfattet at det ble) føler seg vel litt dumme nå ja. Og hun Heidi burde virkelig tenke seg om ift hva hun deler. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 12. juli 2020 #717 Del Skrevet 12. juli 2020 5 minutter siden, Isild skrev: Jeg ante ikke hvem hun var før de "rantene" som kom på Snap i fjor. Jeg hadde ærlig talt aldri hørt maken til å utlevere privatliv og ex noengang. Jeg fikk ikke et godt inntrykk av henne for å si det sånn. De som begynte å "hate" han på hennes vegne (det var litt sånn jeg oppfattet at det ble) føler seg vel litt dumme nå ja. Og hun Heidi burde virkelig tenke seg om ift hva hun deler. Jeg visste hvem hun var fra før av pga familie historikken hennes. Men fikk sjokk når jeg så hvor mye hun utleverte det ene å det andre på snap. Det er bra å se at hun har skjerpet seg og tier mer enn og skravle. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadiahagen Skrevet 12. juli 2020 #718 Del Skrevet 12. juli 2020 Her er bilder fra 2014.. Ho har " forandret" endret på utseende mye 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 13. juli 2020 #719 Del Skrevet 13. juli 2020 Classy topp. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 13. juli 2020 #720 Del Skrevet 13. juli 2020 13 timer siden, Nadiahagen skrev: Her er bilder fra 2014.. Ho har " forandret" endret på utseende mye Hun er jo helt nydelig på det øverste bildet! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå