Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Nana skrev:

Har hun sagt noe om det på snap? Ser ikke at hun har lagt ut noe så lurer på om jeg har blitt blokkert 🤷🏼‍♀️

Insta.

Endret av Turkis Sau
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Nana skrev:

Har hun sagt noe om det på snap? Ser ikke at hun har lagt ut noe så lurer på om jeg har blitt blokkert 🤷🏼‍♀️

Nei hun har ikke oppdatert noe i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Nana skrev:

På ig

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Skrukketroll skrev:

Så koselig å se dem to ilag idag☺

Tom så litt utilpass ut 🤣🤣

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt småflau 😁 prisen å betale for det han har drevet med det 😊 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, han syns nok det er bare stas å være sammen med en halvkjendis. Han vet akkurat hva han går til. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, hippyskippy skrev:

Å, han syns nok det er bare stas å være sammen med en halvkjendis. Han vet akkurat hva han går til. 

Anser ikke Heidi som noe kjendis eller halvkjendis. For å ha den tittelen over seg så må man ha vært i media å blitt omtalt gjennom de store avisene. Noe hun ikke har blitt. Eneste omtalese hun har fått og får er her på formuet. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Axa skrev:

Er det rart. Han går tilbake til en dame som han syns er fæl og har en forferdelig oppførsel. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Snowflakes skrev:

Er det rart. Han går tilbake til en dame som han syns er fæl og har en forferdelig oppførsel. 

Han har vel gått tilbake av egen fri vilje, så han kan jo ikke synes hun er så fæl...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjedde sikkert flere ting med det bruddet enn hva som ble fortalt. Er jo bra at de har funnet tilbake til hverandre 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Axa skrev:

Ja det forstår jeg godt men, tenker de finner ut av det og som de sa så er dette med tillit noe de må virkelig jobbe med. Så er nok ting som vi ikke vet, og jeg tenker at hverken hun eller han hadde det så ille som hun uttalte seg den gang, for de er jo tilbake til hverandre igjen. Er kanskje rett å slett hun som overreagerete den gang, følelsene tok helt av men, innerst inne sliter hun med tillit til folk så det blir så voldsomt når hun finner ut av en liten fille ting tenker jeg. Men vi skulle jo få en forklaring så nei! Kjekt å se dem ilag igjen, hun stråler det ser man godt!😄

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som at hun er blitt mer lukket å privat av seg så håper jeg at hun holder stilt om neste brudd mellom de to når hun er 100% klar over hva hun har begitt seg ut på igjen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Snowflakes skrev:

Ikke sikkert han har vært noe bedre enn henne, skal som oftest 2 til for en slik runddans.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Axa skrev:

VELDIG utilpass 🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk får leve livet sitt som de vil men jeg reagerer på at i fjor høst da ting raste som verst er og utlevere masse ting. Vel hun sier ikke alt men nok. Tenker på alle de som sendte blomster og gaver som oppmuntring. Man må jo sitte igjen med en bitter ettersmak nå. Det er ikke mer enn en snau måned siden hun sletta alle som fulgte han og samtidig som de fulgte henne. Man må jo regne med at folk reager nå alt er så offentlig på snap. Jeg ante ikke hun var på charterfeber, ser ikke den serien. Hun dukka opp i feeden min på snap så ble jo nysgjerrig hva dette var. Får litt hakeslepp til tider. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mokkilokki skrev:

Folk får leve livet sitt som de vil men jeg reagerer på at i fjor høst da ting raste som verst er og utlevere masse ting. Vel hun sier ikke alt men nok. Tenker på alle de som sendte blomster og gaver som oppmuntring. Man må jo sitte igjen med en bitter ettersmak nå. Det er ikke mer enn en snau måned siden hun sletta alle som fulgte han og samtidig som de fulgte henne. Man må jo regne med at folk reager nå alt er så offentlig på snap. Jeg ante ikke hun var på charterfeber, ser ikke den serien. Hun dukka opp i feeden min på snap så ble jo nysgjerrig hva dette var. Får litt hakeslepp til tider. 

Anbefaler deg å se charterfeber. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Snowflakes skrev:

Saftig blåmerke hun hadde på håndbaken idag

Trening. Skjerp deg.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...