Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

1 time siden, Purple Basil skrev:

Dette her må jo være tull? 

Men det er jo sånn hun har blitt kjendis... hun er en karakter som folk elsker å hate. Flere sider ved henne bidrar til dette. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest formula
9 timer siden, Aricia skrev:

Boken eller Davidsen er ikke å se på nettsiden til Pantagruel, så jeg kjenner jeg er litt skeptisk.

http://pantaforlag.no/

Forsidebildet på forlagets FB-side er reklame for ABs bok. 

Endret av formula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hohoh.. Gleder meg til treningkast skal trilles og de stakkars journalistene blir hengt ut som troll og det som verre er om (LES; når😉) terningene ikke føles riktige for AB😆🥴 

Endret av Love2017juni
  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
5 minutter siden, Love2017juni skrev:

Hohoh.. Gleder meg til treningkast skal trilles og de stakkars journalistene blir hengt ut som troll og det som verre er om (LES; når😉) terningene ikke føles riktige for AB😆🥴 

Får nok stoff til enda en bok da 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Oppland skrev:

Hun som ikke får gå i fred og blir snikfotografert så hun må løpe hjem, alle de stormer nok nå til nærmeste bokhandel .😁  

Blir det en eventyrbok tro som omhandler ting hun tror hun vet, tror hun ser og tror hun hører og tror hun opplever??. Jeg vil lese boken med det i hu at er det sant det hun skriver...eller fiction????? Kan nok bli spennende lesning

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan jo bli en interessant føljetong utover våren, å se hva som dukker opp i kjølvannet av denne lanseringen. 

Hvis språket i boken ligner på innleggene hennes på bloggen spørs det om noen i det hele tatt kommer til å forstå hva hun vil frem til. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det største nettrollet her er AB. Det finnes det nok eksempler på. Jeg håper inderlig at Dagens Næringsliv plukker opp boken og skriver om dette mennesket nok en gang. 

Jeg kunne sagt mye annet om AB også for å beskrive hva jeg synes om hennes oppførsel, men da hadde jeg brutt alle forumsregler her på Kvinneguiden. 

Endret av SjokoLine
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
23 minutter siden, Lilla-damen skrev:

Jeg jobber med bøker og har god oversikt over de ulike forlagene og det oser ikke akkurat kvalitet av Pantagruel forlag.

Kjenner at det er litt synd at jeg ikke jobber som bokanmelder lenger.. :ac: 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva f.... Dama spammer ho insta i dag, blir ikke det minste nysgjerrig, bare irritert og slutter følge sporenstreks! 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...