Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Gjest Ispahan
2 minutter siden, Marimba skrev:

Tenker også at "Anne Brith Dagens Næringsliv" kan være et lurt søkeord 

Godt forslag! Har søkt 50 ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Yann skrev:

Follow Me finner du på norsk Nettflix.  Der finner du også dokumentaren The American Meme med bla. alle bloggeres mor og forbilde, Paris Hilton. Den tegner og forteller på en  tragikomisk måte hvor galt det kan gå med rosabloggere.

Å herlighet, var visst inne på Netflix kids jeg. Det forklarer jo hvorfor ingen av filmene jeg søkte etter dukket opp 🤦‍♀️:ler:

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forslag til andre søkeord man kan knytte til Anne Brith kan jo være "hacker", "uetisk", "utlevering"..... 

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ispahan
12 minutter siden, Aricia skrev:

Hun ville vel ha vekk "Erik" som det første som relateres til eget navn.

Anne Brith Erik, Anne Brith Erik, Anne Brith Erik.... x 50 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Fotballflue skrev:

Jeg får opp føflekk 😅 har aldri søkt på noe av dette 🤔

1B5B974F-3C47-4C6D-90CC-AF3738E22148.jpeg

Jeg fikk også opp dette nå, men ikke i går! Aldri googlet noe av dette. Så merkelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, chiki skrev:

Da har hun stiftet eget aksjeselskap: anne brith holding as

Hun har allerede et AS, Anne Brith AS. Hun planlegger tydeligvis å bli storveis forretningskvinne med eierandeler i flere selskaper, siden hun går for holdingselskap. For de som ikke er så kjent med hva det går ut på er det greit forklart her: https://www.dnbnyheter.no/bedrift/dette-trenger-du-a-vite-om-holdingselskap/

Anne Brith minner meg forresten om en av mine tidligere sjefer. Han var veldig opptatt av tall, snakket masse om målsetninger, resultater og statistikker, men var dårlig på det menneskelige og generelt sett usympatisk som person. Han var ingen god sjef og han lyktes ikke med å bygge et bra team som jobbet på lag med ham for å skape gode resultater. Dermed uteble resultatene.

Sånn tror jeg det er med AB også. Hun er jo opptatt av tallene sine, forteller om målsetninger og skryter av resultater osv, men hun fremstår jo som direkte usympatisk og uten antenner i svært mange sammenhenger.  Det hjelper ikke at hun besitter kunnskap om algoritmer på forskjellige plattformer, når innlegg må ut, hva som fenger osv. når hun selv mangler personligheten.

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ispahan
32 minutter siden, chiki skrev:

Da har hun stiftet eget aksjeselskap: anne brith holding as

Det var da voldsomt så mange firmaer hun starter om dagen! Tror hun at oddsen for suksess øker med antall aksjeselskaper? Den gjør ikke det, for det er fremdeles Anne Brith bak roret, og hun har bevist til det kjedsommelige at hun er inkompetent. Det gjelder både på forretningssiden og privatøkonomi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn, ville jeg heller hatt en mamma som poserte i bh men var snill mot andre, enn en mamma som ikke poserte i bh men snek seg inn på kvinneguiden på kveldene for å skrive dritt om andre damer.

herregud damer, skjerp dere!!! vi må bygge hverandre opp istedenfor å slutshame på dette viset. oppriktig sykt flaut 😩

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, chiki skrev:

Da har hun stiftet eget aksjeselskap: anne brith holding as

Har hun flere enn ett AS?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ispahan
3 minutter siden, andrea111 skrev:

For å si det sånn, ville jeg heller hatt en mamma som poserte i bh men var snill mot andre, enn en mamma som ikke poserte i bh men snek seg inn på kvinneguiden på kveldene for å skrive dritt om andre damer.

herregud damer, skjerp dere!!! vi må bygge hverandre opp istedenfor å slutshame på dette viset. oppriktig sykt flaut 😩

Jeg skjønner ikke..? Anne Brith poserer i bh og er slem med andre.

https://influencere.wordpress.com/annebrith-no/

Endret av Ispahan
La til dokumentasjon for påstand.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, andrea111 skrev:

For å si det sånn, ville jeg heller hatt en mamma som poserte i bh men var snill mot andre, enn en mamma som ikke poserte i bh men snek seg inn på kvinneguiden på kveldene for å skrive dritt om andre damer.

herregud damer, skjerp dere!!! vi må bygge hverandre opp istedenfor å slutshame på dette viset. oppriktig sykt flaut 😩

Disse utsagnene faller jo fullstendig på sin egen urimelighet. Jeg er kanskje ikke verdens snilleste, mest joviale og rauseste person. Men det er ikke AB heller, det har vi sett, gang på gang. Så er det en vesentlig forskjell til. Mine barn veit ikke at jeg engasjerer meg i debatten rundt bloggere på nett, enda. Det får de tidsnok vite. Kan man si det samme om de overeksponerte barna til AB og hennes oppmerksomhetsbehov, lettkleddhet og drama? 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Grennellik skrev:

Har hun flere enn ett AS?

 

2 timer siden, Christiane_W skrev:

Hun har allerede et AS, Anne Brith AS. Hun planlegger tydeligvis å bli storveis forretningskvinne med eierandeler i flere selskaper, siden hun går for holdingselskap. For de som ikke er så kjent med hva det går ut på er det greit forklart her: https://www.dnbnyheter.no/bedrift/dette-trenger-du-a-vite-om-holdingselskap/

Anne Brith minner meg forresten om en av mine tidligere sjefer. Han var veldig opptatt av tall, snakket masse om målsetninger, resultater og statistikker, men var dårlig på det menneskelige og generelt sett usympatisk som person. Han var ingen god sjef og han lyktes ikke med å bygge et bra team som jobbet på lag med ham for å skape gode resultater. Dermed uteble resultatene.

Sånn tror jeg det er med AB også. Hun er jo opptatt av tallene sine, forteller om målsetninger og skryter av resultater osv, men hun fremstår jo som direkte usympatisk og uten antenner i svært mange sammenhenger.  Det hjelper ikke at hun besitter kunnskap om algoritmer på forskjellige plattformer, når innlegg må ut, hva som fenger osv. når hun selv mangler personligheten.

Slik hun la ut på snap virket det var nytt AS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, chiki skrev:

 

Slik hun la ut på snap virket det var nytt AS

Ja, Anne Brith Holding AS er et nytt AS, men ut fra navnet virker det som det er snakk om et holdingselskap, og det skal jo normalt kun brukes til å eie andre selskaper. Altså virker det som hun innbiller seg at hun skal bygge opp et imperium av selskapet, siden hun mener hun har behov for et holdingselskap.

Endret av Christiane_W
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Christiane_W skrev:

Ja, Anne Brith Holding AS er er AS, men ut fra navnet virker det som det er snakk om et holdingselskap, og det skal jo normalt kun brukes til å eie andre selskaper. Altså virker det som hun innbiller seg at hun skal bygge opp et imperium av selskapet, siden hun mener hun har behov for et holdingselskap.

Hun går som vanlig hardt ut, og satser alt. Den dama har så dårlig rykte på seg, at hun aldri vil lykkes i noe som helst. Hun vil nok  fint klare å tjene inn en helt grei årsinntekt, men noe store greier, vil hun aldri klare, da folk vil sette kjepper i hjulene hennes, da de ikke finner seg i å bli tråkket på av måten hun driver business på!

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...