Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for brudd reglene om opphavsrett. Elaine Marley, mod.

Endret av Elaine Marley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, morhjertegod skrev:

Hva f.... Dama spammer ho insta i dag, blir ikke det minste nysgjerrig, bare irritert og slutter følge sporenstreks! 

Noen ganger er det helt greit at man er blokkert kjenner jeg.... 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, terteskjell skrev:

Slik jeg har lest hennes blogg og andre SoMe kanalerså har hun jo egentlig klart og si klart ifra ganske lenge

Ja... Vi snakker om å konstant si fra liksom. Men dere! Dama er den hun er, hun ser ting litt annerledes og mangler litt selvinnsikt. Men vi vet ikke alt hun har opplevd. Kan være hun får sykt mye dritt liksom...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ella Grisella skrev:

Ja... Vi snakker om å konstant si fra liksom. Men dere! Dama er den hun er, hun ser ting litt annerledes og mangler litt selvinnsikt. Men vi vet ikke alt hun har opplevd. Kan være hun får sykt mye dritt liksom...

Som man reder, ligger man er et gammelt ordtak og dritten hun evt får, er sterkt overdrevet. Men Såklart, i hennes virkelighetsoppfatning så er det jo hun som er offeret - alltid. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Plannergirl

Har hun slettet hele bloggen for å reklamere for boken? Ser i såfall på det som positivt, var ikke mange etiske innlegg igjen der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Ella Grisella skrev:

Ja... Vi snakker om å konstant si fra liksom. Men dere! Dama er den hun er, hun ser ting litt annerledes og mangler litt selvinnsikt. Men vi vet ikke alt hun har opplevd. Kan være hun får sykt mye dritt liksom...

Unnskylder uansett ikke hennes egen oppførsel. Verden fungerer ikke på den måten at man kan gjøre som man vil fordi man har opplevd noe fælt. Veldig mange mennesker opplever daglig forferdelige ting.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Raketten skrev:

Hmmm, jeg søkte opp "Anne Brith bok" og kom rett inn her: 

https://www.gyldendal.no/Forfattere/Davidsen-Anne-Brith

Har hun skrevet bøker før? Eller står hun listet som forfatter pga. bloggen?

Beklager - ser nå hun har gitt ut bok om baking. My bad.

Hun skulle gi ut bok om baking for noen år siden, men om jeg ikke tar helt feil, så strandet dette som mange av de andre prosjektene hennes. Men hun klarte å skrive bok om seg selv da, eller jeg mener nett troll 😏

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestis Espen Hilton har en merkelig reklamering om boken nå på blogg. Klarer ikke å se om den er positiv eller negativt ladet....

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Blubird said:

Jeg tenker bare at etter boken til Anniken Jørgensen og nå dette, så kan hvem som helst skrive hva som helst i bokform og få det utgitt - uten at det trenger å ta hensyn til hverken personvern eller rot i virkeligheten. Med andre ord er det skjønnlitteratur, og ganske dårlig sådan. 

... Så lenge man er "kjendis" eller kjenner de rette personene. 

For alle andre er nåløyet åletrangt når det gjelder å skrive manus og få publisert ei bok. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Trollmora skrev:

Bestis Espen Hilton har en merkelig reklamering om boken nå på blogg. Klarer ikke å se om den er positiv eller negativt ladet....

Den er nok positivt ladet for AB sin del, men det vil det være uansett om man tror på alt hun lirer av seg. Hun er jo et offer må man huske på, og hun er veldig flink til å legge det frem som at alle er slemme og hun er uskyldigheten selv som har vært igjennom noe ingen andre har vært igjen før henne. 

Noe som forøvrig er en gjenganger blant alle bloggere med unntak av Funkygine har jeg inntrykk av. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 minutter siden, Cookie123 skrev:

Da burde tittelen vært "Kvinner som er bekymret for utlevering av barns privatliv"..... Eller noe sånt. 😉

Nei nei, vi hater henne.

Fordi hun ikke skjønner forskjellen på kritikk og hat.  

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...