Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ispahan
1 minutt siden, MiniBaguette skrev:

Jodel mener at når Anne Brith skal gi ut bok om kampen mot nettroll, så blir vel det neste at Ørjan Burøe får gi ut bok med flørtetips. :vetikke:

Lurer på om de ansvarlige i forlaget nå angrer bittelittegranne på at de ikke gjorde litt mer research rundt AB før de satte i gang dette prosjektet. 

 

Kan det tenkes at det er akkurat det de gjorde? De håper vel at de som er hetset, truet, hengt ut på bloggen osv vil ønske og lese boka for og se om de er omtalt. Om så bare halvparten av disse kjøper boka, så gir det likevel høye salgstall. Husk, hun har hetset blitt hetset i 8 år🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
1 hour ago, Revenge of Cthulhu said:

For det første: Anne Brith AS kan ikke skrive annet enn utleveringer på nivå med kiosklitteratur. For det andre: Hvordan er det mulig å innbille seg å ha en så stor betydning i vanlige menneskers liv at det er noe å betale produksjonskostnader for? Det ville nok blitt bedre om hun hadde gitt ut en bakebok. Det er noe folk kanskje ville interessert seg for.

Når både Anna Rasmussen og Anniken får gi ut bok, så sier det seg selv at så lenge man er kjendis, så behøver man ikke å ha så veldig mye vettugt å skrive om for å skrive en bok. Da holder det, dessverre, at man er kjendis. Uansett om man er D- eller E- kjendis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, MiniBaguette skrev:

Jodel mener at når Anne Brith skal gi ut bok om kampen mot nettroll, så blir vel det neste at Ørjan Burøe får gi ut bok med flørtetips. :vetikke:

Lurer på om de ansvarlige i forlaget nå angrer bittelittegranne på at de ikke gjorde litt mer research rundt AB før de satte i gang dette prosjektet. 

 

Det forlaget er såpass useriøst at jeg mistenker det kun er penger som teller. Skandaler er bare bra, jo grovere, jo bedre = boka får masse omtale og selger mer. Ikke deres feil om forfatteren juger, da kan de jo bare kalle det fiksjon eller sammenligne AB med Knausgård (slik de sammenlignet Annijor med Knausgård 😂), så har de liksom sitt på det tørre og kan håve inn de illeluktende pengene.

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
7 hours ago, Kollontaj said:

Nå mangler det bare at Burøe gir ut bok. Kvinner som hater menn vol 2. 

😶

Hysj, da. Ikke gi ham tips! 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble vel for vanskelig å håndtere de vanskeligere følelsene etter bruddet i høst. Hun hadde nok behov for å beskytte sitt eget selvbilde, slik at hun måtte projisere denne aggressiviteten sin over på noen andre (her nettroll😂). Stakkars dame! Hun bør søke hjelp for disse vrangforestillingene før hun blir helt paranoid. Dette kommer garantert til å slå tilbake mot henne og familien.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En hel bok om nett hetsere?? Hmm. Her kommer det nok flere uthengninger av personer tenker jeg. Hvordan har hun klart å fylle en hel bok om dette? Det hele er ironisk. AB henger ut og snakker dårlig om flere nære, men sier noen noe dårlig om AB, da skriver hun bok om det 😂

Det er likt med alle bloggere. De tar kun imot fine kommentarer, ellers steiler de og lager oppstyr uten like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Sjokka said:

En hel bok om nett hetsere?? Hmm. Her kommer det nok flere uthengninger av personer tenker jeg. Hvordan har hun klart å fylle en hel bok om dette? Det hele er ironisk. AB henger ut og snakker dårlig om flere nære, men sier noen noe dårlig om AB, da skriver hun bok om det 😂

Det er likt med alle bloggere. De tar kun imot fine kommentarer, ellers steiler de og lager oppstyr uten like.

Nettopp dette som gjør meg så oppgitt over  all oppmerksomheten de narrissistiske rosa/mammabloggere får. Folk tror at "alle" bloggere er slik! Er blogger sjøl, jeg, og mildt sagt lite fornøyd med ryktet disse selvforherligende personasjene gir dette egentlig utmerkede mediet.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss først se om denne boken kommer ut  da. Basert på hennes historikk er det vel ikke hundreprosent sikkert at fristen overholdes akkurat. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Guidet Kvinne skrev:

La oss først se om denne boken kommer ut  da. Basert på hennes historikk er det vel ikke hundreprosent sikkert at fristen overholdes akkurat. 

Boken kommer ut ca 8.mars i flg forlaget. Iflg kommentarfeltet til Panda forlag`s introduksjon av boken har AB svært liten tiltro og det er titalls lenker til hennes egen oppførsel. Det kaller jeg fair.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser når jeg googler Anne Brith nå at trusler, hacker, Dagens Næringsliv osv ikke kommer opp.

Her bør vi gjøre en felles innsats folkens.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, formula skrev:

Panta forlag tar heller ikke i mot manus.(Nederst http://www.pantaforlag.no/?fbclid=IwAR2VDlJrkA6pbIpNNbP3Lo4zjPEkHvUQFZEKGYOTwhM7gOO0GnpULc13q0k )

Altså er de i motsetning til de fleste andre forlag, ikke interessert i eventuelle talentfulle stjerneskudd. Det sier jo litt om hva de står for, og hva slags bøker de vil gi ut. Med andre ord perfekt for bloggere. Forlaget kan jo faktisk gå rundt økonomisk kun ved å gi ut sånt møl.

Jeg spår at i 2019 kommer:

"Misforstått" av Ørjan Burøe eller "Bak fasaden" av en nyskilt Marna Haugen. 

Edit: jeg så nå at noen andre også tenkte at det eneste som mangler nå er bok fra Burøe 😂

Endret av Korpsnerden
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner som hater kvinner ja.

For det er jo ingen oppegående menn som er kritisk til oppførselen hennes🙄 

Jeg blir så flau. Kan hvem som helst gi ut bok? Kan jeg bare dikte opp en fiktiv og fengende historie om mitt liv å få den gitt ut via et forlag som selvbiografi? Dette er jo ekstremt pinlig for seriøsiteten til dette forlaget. Vet de ikke har godt rykte på seg fra før, men et sted skulle man tro grensen gikk. 

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skal ikke skrive ordet jeg tenker på for å beskrive AB, da det blir spekulasjoner. Men tror dere ikke hun har en «god» forklaring på hetsen hun selv har drevet med?

»Drevet til det ytterste et menneske kan tåle, tok igjen med mobberne»

»Falt ned på samme nivå som noen som hetset meg, pga den enorme psykiske belastningen jeg har vært utsatt for i 8 (😂) år». 

Osv, osv..

Mennesker med den type personlighet er i stand til det meste. 

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det er heftig diskusjon rundt denne boken nå (flott tittel, hadde uten bakgrunnsinformasjon sett for meg en bok om det å støtte hverandre og være et medmenneske - dessverre blir det ødelagt av å vite hvem forfatteren er fra før av), men jeg lurer på om noen av dere vet noe om den diskusjonen hun skulle opp i vedrørende eksponering av barn på nettet? 

Jeg fikk en link tilsendt av en bekjent der AB oppfordret til diskusjon rundt temaet, med kontaktinformasjon om vi ville bli med. Jeg sendte inn at jeg ønsket å delta og fikk beskjed om at hun skulle ringe meg. Først ville hun vite litt om hvor jeg står i forbindelse med saken. Jeg skrev mitt synspunkt og hørte aldri noe igjen.. Ble denne diskusjonen (som skulle føre til et regelverk/lovverk rundt temaet?) noe av i det hele tatt, eller var det bare det at jeg med min mening ikke fikk bli med likevel? Noen som vet? 

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt tydelig at Panta betaler mange bloggere for å dele denne boken på insta, ref. alle screenshotene AB deler.

Jeg ser tilogmed at Villapaprika har delt bilde av boken i instastory og merket det med reklame (tommel opp for merking!!) men mtp hvor mange av dem som har delt som merker delingen med reklame, er det tydelig at de får betalt for dette.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...