Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

54 minutter siden, XmXa7 skrev:

Jeg håper samtlige unngår å kjøpe denne boken... Jeg klikker meg aldri inn på bloggen.. Orker ikke være medskyldig i at hun tjener penger... 🤮

Jeg skal ikke kjøpe boka. Å jeg prøver å styre unna alle de firma som hun samarbeider med. Så langt det lar seg gjøre

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang kommentarfeltet til innlegget på forlaget sin side; en som mener sannheten om ABD er mobbing, og spør om andre er bedre mennesker? Jeg vil si et rungende JA på det. Jeg har levd i mange år, og vært borte i veldig mange mennesker, og har vel aldri opplevd noe lignende. Jeg stiller meg veldig undrende til menneskekunnskapen hvis man mener at ABD speiler hvordan mennesker er. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja tipper KG  får sitt pass påskrevet i boka. Det kan jo bli spennende  å se. Ikke at jeg har noen planer om  å lese boken da. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille_Krokodille
2 timer siden, formula skrev:

Boka er ikke kommet ut enda.

Men jeg tenker at forlaget er fullstendig klar over at dette er en kontroversiell blogger, og en kontroversiell bok. At de nærmest maler FB-siden sin med bilder av en svartkledd og dyster AB er nok en del av markedsføringen, og kommentarfeltet inngår i denne. 

Om de støtter henne vil tiden vise. Enn så lenge er hun verdifull, fordi denne boka, som de andre bloggerbøkene, nok kommer til å selge bra. Og det er alt som betyr noe.

Så får sannheten komme i andre rekke.

...og etterhvert kommer sikkert søksmålene i pen rekkefølge, de også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første: Anne Brith AS kan ikke skrive annet enn utleveringer på nivå med kiosklitteratur. For det andre: Hvordan er det mulig å innbille seg å ha en så stor betydning i vanlige menneskers liv at det er noe å betale produksjonskostnader for? Det ville nok blitt bedre om hun hadde gitt ut en bakebok. Det er noe folk kanskje ville interessert seg for.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ispahan
15 minutter siden, Revenge of Cthulhu skrev:

For det første: Anne Brith AS kan ikke skrive annet enn utleveringer på nivå med kiosklitteratur. For det andre: Hvordan er det mulig å innbille seg å ha en så stor betydning i vanlige menneskers liv at det er noe å betale produksjonskostnader for? Det ville nok blitt bedre om hun hadde gitt ut en bakebok. Det er noe folk kanskje ville interessert seg for.

Hun har gitt ut bakebok. Ingen var interessert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Ispahan skrev:

Hun har gitt ut bakebok. Ingen var interessert...

Hun skulle gi ut bakebok - ble aldri noe av.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Ispahan skrev:

Hun har gitt ut bakebok. Ingen var interessert...

Og dermed tror både Anne Brith og forlaget at en bok om nettroll og hat er mer salgbart? Bare hvis det dreier seg om oppskriften på hennes egen trollevirksomhet. Men det gør det ikke. 

Endret av Revenge of Cthulhu
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig lurer jeg på hvordan hun kan påstå at hun har holdt kjeft i 8 år, for det har hun jaggu ikke.

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Revenge of Cthulhu skrev:

Egentlig lurer jeg på hvordan hun kan påstå at hun har holdt kjeft i 8 år, for det har hun jaggu ikke.

😂 Det tenkte jeg også!

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Revenge of Cthulhu skrev:

Egentlig lurer jeg på hvordan hun kan påstå at hun har holdt kjeft i 8 år, for det har hun jaggu ikke.

Kommer vel an på definisjonen av å holde kjeften i åtte år.. Davidsen har åpenbart laget sin ECE definisjon. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Forlaget vil nok skjule salgstallene sine, så vi vil nok aldri få vite om det ble flopp eller topp. 

Men helt seriøst, bloggerbøkene er jo salgssuksesser fordi bloggerens lesere kjøper boka. AB har jo ikke så mange lesere, så heg forstår ikke helt at forlaget vil gi ut boka. 

Vi får håpe det går slik som det gikk med offerboka til Per Sandberg, salgstallene var magre for å si det forsiktig. 

Skam på forlaget som lar henne få lire av seg «falske nyheter»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jodel mener at når Anne Brith skal gi ut bok om kampen mot nettroll, så blir vel det neste at Ørjan Burøe får gi ut bok med flørtetips. :vetikke:

Lurer på om de ansvarlige i forlaget nå angrer bittelittegranne på at de ikke gjorde litt mer research rundt AB før de satte i gang dette prosjektet. 

 

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...