Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da regner jeg med at AB har seriøse og virkelige eksempler på denne hetsen hun har fått, og at det da er dokumentert i boka.... 

:sarkasme:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En surrealistisk tanke at denne bloggeren skulle skrive bok om nettroll, omtrent som om Trump skulle skrive om løgnere, det tar jo kaka. 

@Leselusa Hun kan jo bare finne på? Ingen vil vel finne på, i det forlaget, å be en blogger om kilder og fakta? 

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kollontaj skrev:

En surrealistisk tanke at denne bloggeren skulle skrive bok om nettroll, omtrent som om Trump skulle skrive om løgnere, det tar jo kaka. 

@Leselusa Hun kan jo bare finne på? Ingen vil vel finne på, i det forlaget, å be en blogger om kilder og fakta? 

Uff, du har helt rett 😯 Men så dypt kan jeg liksom ikke forestillemeg at noen kan synke.. men så har man jo sett litt av hvert i tilknytning til hovedpersonen de siste årene da... 🙄🙈

Jeg ler og rister på hodet jeg. Oppgitt..  

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva slags forlag er dette? Noe så utrolig useriøst! Det VET man jo allerede da de presenterer boka som de gjør, er jo tydelig at de ikke har fulgt med i det hele tatt! En av de største nettrollene, etter min mening, skal gi råd til andre! Mangler jo bare at LKE er medskribent😉 

Og hat? Hvor kommer dette ordet fra? Det er da svært få mennesker som går rundt og hater? Kritiserer, ja, og der er det mye å ta av mtp all uredeligheten opp gjennom, men hat? 

Takk for dere som linker i kommentarfeltene, Asti har vel også historien om AB? Bra at den egentlige sannheten kommer frem! 

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det ikke litt rart av forlaget å ikke komme med noe tilsvar til disse kommentarene? De må jo ha visst om disse sakene før de valgte å gi ut boken hennes og at de med det velger å støtte henne...Da burde de vært på i kommentarfeltet og svart kritikerne framfor å la det stå ubesvart - eller skal dette brukes for å underbygge og bekrefte påstandene om hatet hun får?

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest formula
5 minutter siden, lillevennen skrev:

Men er det ikke litt rart av forlaget å ikke komme med noe tilsvar til disse kommentarene? De må jo ha visst om disse sakene før de valgte å gi ut boken hennes og at de med det velger å støtte henne...Da burde de vært på i kommentarfeltet og svart kritikerne framfor å la det stå ubesvart - eller skal dette brukes for å underbygge og bekrefte påstandene om hatet hun får?

Boka er ikke kommet ut enda.

Men jeg tenker at forlaget er fullstendig klar over at dette er en kontroversiell blogger, og en kontroversiell bok. At de nærmest maler FB-siden sin med bilder av en svartkledd og dyster AB er nok en del av markedsføringen, og kommentarfeltet inngår i denne. 

Om de støtter henne vil tiden vise. Enn så lenge er hun verdifull, fordi denne boka, som de andre bloggerbøkene, nok kommer til å selge bra. Og det er alt som betyr noe.

Så får sannheten komme i andre rekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest formula
1 minutt siden, Sbt skrev:

Kjenner jeg blir så oppgitt over at det er så lett for disse bloggerne å få utgitt bok. Med syltynt navelbeskuende innhold om dem selv. Ekte forfattere som jobber i årevis med research og hardt arbeid for å produsere god kvalitet, må virkelig stå på for å få utgitt sine bøker.

Panta forlag tar heller ikke i mot manus.(Nederst http://www.pantaforlag.no/?fbclid=IwAR2VDlJrkA6pbIpNNbP3Lo4zjPEkHvUQFZEKGYOTwhM7gOO0GnpULc13q0k )

Altså er de i motsetning til de fleste andre forlag, ikke interessert i eventuelle talentfulle stjerneskudd. Det sier jo litt om hva de står for, og hva slags bøker de vil gi ut. Med andre ord perfekt for bloggere. Forlaget kan jo faktisk gå rundt økonomisk kun ved å gi ut sånt møl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, formula skrev:

Panta forlag tar heller ikke i mot manus.(Nederst http://www.pantaforlag.no/?fbclid=IwAR2VDlJrkA6pbIpNNbP3Lo4zjPEkHvUQFZEKGYOTwhM7gOO0GnpULc13q0k )

Altså er de i motsetning til de fleste andre forlag, ikke interessert i eventuelle talentfulle stjerneskudd. Det sier jo litt om hva de står for, og hva slags bøker de vil gi ut. Med andre ord perfekt for bloggere. Forlaget kan jo faktisk gå rundt økonomisk kun ved å gi ut sånt møl.

Jeg håper samtlige unngår å kjøpe denne boken... Jeg klikker meg aldri inn på bloggen.. Orker ikke være medskyldig i at hun tjener penger... 🤮

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ispahan
5 timer siden, Rubella skrev:

Jeg fikk svar fra DN! De sa de skulle følge med på det, og takket for tips.

 

De sa også at de ønsket flere tips videre i saken til [email protected] , da vedkommende følger influensere tett!

Er det flere som vurderer og kontakte DN? Jeg synes det er ille hvis påstandene hennes rundt denne boka får stå uimotsagt, men samtidig er jeg redd, så jeg tenker safety in numbers. Kan dere i så fall sende en pm, for ellers blir det vel moderert bort pga oppfordring til gud vet hva...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, marthes skrev:

Skriver hun bok om seg selv? Hun er da virkelig ett netttroll hun og da! Som truer de som stiller spørsmål.... 

Selvbiografi😉

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...