Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

3 timer siden, andrea111 skrev:

For å si det sånn, ville jeg heller hatt en mamma som poserte i bh men var snill mot andre, enn en mamma som ikke poserte i bh men snek seg inn på kvinneguiden på kveldene for å skrive dritt om andre damer.

herregud damer, skjerp dere!!! vi må bygge hverandre opp istedenfor å slutshame på dette viset. oppriktig sykt flaut 😩

Dette blir sånn god dag mann økseskaft , foreslår at du sniker deg inn her flere kvelder , Tror du trenger å lese deg opp litt .

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 timer siden, Marixxx skrev:

Samme resultat/forslag kommer nå også opp hos meg. Var «brudd» etc. som kom opp tidligere i dag, slik andre har nevnt.

Tenker hun ville ha «hjelp» til å endre eget googlesøk-resultat og/eller finne ut hvor raskt dette ville skje. Årsak? Aner ikke. At det er et planlagt stunt, er jeg derimot rimelig sikker på. 

Tenker du har rett 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, FruJohansen skrev:

Hvorfor gjøre forretningene sine så kompliserte? Et holding - selskap? Hun omsetter for under 5 mill, og trenger ikke engang revisor, men holding - selskap må hun ha! Det er jo både dyrere og mer å følge opp i forhold til regnskap og alt mulig annet.

Utad framstår hele forretningsdriften hennes helt ekstremt rotete! Hun har ikke ett tydelig konsept gående, det er ingenting som er i nærheten av å være ferdig (men det er likevel lansert). Hun skulle ha bakekurs, som ble lansert med brask og bram, men så ble det stille. Appen ble det stille om. YouTube ble det stille om. Men "hele" tiden involverer hun seg i nye selskaper, nye arenaer, nye mennesker. 100 - dagers prosjektet, Instagram som hun plutselig brukte en masse tid på, stoppet helt opp... Det er møter, det er whiteboards med notater og store tall, men det kulminerer tilsynelatende aldri i noe konkret, bare en masse vas om hvor mye hun jobber. Når skal det skje noe, Anne Brith?

Å drive butikk krever kontinuitet, evne til planlegging, og målrettet arbeid mot ett mål. Mitt inntrykk av Anne Brith sin business er at hun skyter blindt i alle retninger og håper å treffe blink med en av pilene. Og i kjølvannet ligger vrakene strødd.....

❤️❤️

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det kun ark som selger boken? 

 Jeg skal IKKE kjøpe men bruker ikke mere penger hos ark om de er de eneste

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at dette er mulig i 2019! Verden vil bedras...

Og jammen får de 500 første som bestiller boken en signert utgave, reklameres det med...

 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fascinerende hvor virkelighetsfjern det går an å bli. Men hun er god på å selge seg inn da, tydeligvis. Det skal hun ha for. 

Endret av neiognei
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Aricia skrev:

Hva mener hun helt nøyaktig med at "i åtte år har jeg holdt kjeft", sånn egentlig? :filer: 

 

:sprettoy: 

Har jo aldri sagt noen ting hun. 😛

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aricia skrev:

Hva mener hun helt nøyaktig med at "i åtte år har jeg holdt kjeft", sånn egentlig? :filer: 

 

:sprettoy: 

Slik jeg har lest hennes blogg og andre SoMe kanalerså har hun jo egentlig klart og si klart ifra ganske lenge

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Aricia skrev:

Hva mener hun helt nøyaktig med at "i åtte år har jeg holdt kjeft", sånn egentlig? :filer: 

 

:sprettoy: 

Er det noe hun IKKE gjør, så er det å holde kjeft 😲

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...