Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, Sjokka skrev:

Ganske festlig faktisk. Vi på kvinneguiden har ikke noe liv 😂 Vel det er ikke jeg som alltid har mobilen i hånden for å snappe meg selv. Jeg tenker det er de som har så veldig behov for oppmerksomhet som må skaffe seg et liv

😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutter siden, Sjokka skrev:

Ganske festlig faktisk. Vi på kvinneguiden har ikke noe liv 😂 Vel det er ikke jeg som alltid har mobilen i hånden for å snappe meg selv. Jeg tenker det er de som har så veldig behov for oppmerksomhet som må skaffe seg et liv

Oh the irony 😎

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke noe om å stå og snappe seg selv i bhen. Ja en kan argumentere med at "er ikke noe annerledes enn bikini" men jeg syns ikke noe om bikinibilder i sosiale medier heller. 

Hadde kidsa mine funnet Snap eller bilde av meg i undertøy eller badetøy hadde jeg fått så ørene flagret. Fordi de selv har fått beskjed om at de ikke får legge ut sånt i sosiale medier.

I mitt enkle hode, siden jeg henger på KG og  ikke har noe liv, så er det basis kunnskap en forteller kidsa når de starter med feks snapchat.

Så da er jeg nysgjerrig på hvorfor hu mor sjæl syns det er greit å ikke gå foran med et godt eksempel. 

Jeg regner jo med å få svar på det på Snap eller blogg om en dag eller tre. 

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er skikkelig uproft å lansere bedriften sin, i dette tilfelle Blogghuset og så er domenet parkert hos Domeneshop. Hvorfor linke på Instagram til noe som ikke er ferdig? Mannen i huset her jobber blant annet med å lansere nettsider for bedrifter og regel nummer 1 er at siden er ferdig når produktet lanseres. Dette er jo bare flaut. 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at når man er gått inn i en rolle som nærmest "bloggmamma" og er mamma irl så er det ikke bra å legge ut slike snapper. Det oser usikkerhet og sinne. Ikke et bra forbilde i det hele tatt. Hadde min mor holdt på sånn når jeg var yngre ville det påvirket meg i form av usikkerhet ovenfor egen kropp dersom jeg hadde føflekker eller det som måtte være tema for en sånn sint snap.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Some virker det som hun bytter «bestisser» hver måned... hvorfor er det ingen av de tidligere «bestissene» som sier noe på oppførselen hennes? Har hun «noe på dem» ? Vennskap tar jo like fort slutt som de startes virker det som... 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, marthes skrev:

I Some virker det som hun bytter «bestisser» hver måned... hvorfor er det ingen av de tidligere «bestissene» som sier noe på oppførselen hennes? Har hun «noe på dem» ? Vennskap tar jo like fort slutt som de startes virker det som... 

Hun er av den typen som normalt hadde lett hadde fått venner gjennom barna sine venner, men personlig ville jeg aldri ha invitert henne på noe som helst, og ser jo at det vil ingen andre heller:-(

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Føflekk? Er det et diskusjonstema som noen gang har vært oppe her? 

Får opp Erik, hus og krisesenter hos meg...

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv når jeg skriver «Anne Brith f» i søkefeltet på Google får jeg ikke føflekk som alternativ.

 

 

4A7DD91D-9F8D-49B5-950B-8583AE3B21E4.jpeg

109CD68E-68F7-4547-95CB-93B77C11BD94.jpeg

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gå i fella! Hun legger opp til det så man skal diskutere det her inne og så stenges tråden grunnet snakk om utseende. Greit å få stoppa tråden når det er så mye negativt som nå mener nok mor godhjerta selv. 

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
1 time siden, Kollontaj skrev:

Hæ? Føflekk? Er det et diskusjonstema som noen gang har vært oppe her? 

Får opp Erik, hus og krisesenter hos meg...

Viss noen sitter og diskuterer en føflekk hos Anne Brith har dem lite og diskutere mener jeg og da er det mange som burde ha blitt diskutert for dem fleste har jo fø flekker :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

https://www.nrk.no/kultur/roser-instagram-etter-a-ha-mistet-40.000-folgere-1.14428790

At noen norske bloggere skal ha flere hundrede tusen følgere på SoMe  strider vel imot "naturloven". Søk opp dokumentaren " Follow me" på Nettflix.  Der er det en artig og  grei oppskrift på hvordan kjøpe seg følgere på Instagram. 

At jeg skriver dette i denne tråden er helt tilfeldig.  Insinuerer på ingen måte at denne bloggereren kjøper følgere.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått med meg at føflekken har blitt diskutert her inne for lenge siden. Lurer på hvorfor hun ønsker ny runde på det nå?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, TinaG skrev:

Jeg syns ikke noe om å stå og snappe seg selv i bhen. Ja en kan argumentere med at "er ikke noe annerledes enn bikini" men jeg syns ikke noe om bikinibilder i sosiale medier heller. 

Hadde kidsa mine funnet Snap eller bilde av meg i undertøy eller badetøy hadde jeg fått så ørene flagret. Fordi de selv har fått beskjed om at de ikke får legge ut sånt i sosiale medier.

I mitt enkle hode, siden jeg henger på KG og  ikke har noe liv, så er det basis kunnskap en forteller kidsa når de starter med feks snapchat.

Så da er jeg nysgjerrig på hvorfor hu mor sjæl syns det er greit å ikke gå foran med et godt eksempel. 

Jeg regner jo med å få svar på det på Snap eller blogg om en dag eller tre. 

Denne moren går jo ikke av veien for å legge ut bilder av xxxx i undisen på snap, så jeg tror nok ikke man skal forvente for mye.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...