Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

19 timer siden, Pust skrev:

Enig med deg i dette. Dette virker svært amatørmessig. Som annonsør/investor ville jeg vært svært forsiktig med å nærme meg et annonsebyrå som har så lite på plass ved offentlig oppstart. Det kan godt hende at disse damene har evne til å få dette opp å stå, men å presentere seg på denne måten virker nok mer undergravende enn fremmende. På en annen side, det var mange som tjente penger på alle IT-AS-ene på 80 - 90-tallet, så hvem vet.

Et spørsmål til @Littlewoman, som ser ut til å ha inside information: Hvorfor opplyses det noen steder at Blogghuset var heleid av @bella1bell (Instagram) siden 2014, og nå eid av @bella1bell og @nataliemull_ (Instagram)? Er ikke Blogghuset AS eid av bloggere likevel? Sistnevnte står som eier av @Ibelgruppen, som igjen er investor i blant annet Blogghuset, Spraytanhuset, m.fl.

Edit: For den som ikke er dreven i «businessverden» kan det høres flott ut med alle begrepene som blir kastet rundt, men det å være «investor» kan for eksempel bety at man har spleiset på en del av lovpålagt aksjekapital, som i dag har en minimumsgrense på 30.000,-. 😉

Jeg har ingen innside info, må sies. Ser kun det som er offentlig ute og tenker at de er som grundere flest. Noen lykkes, andre ikke. Skal følge med når AS opprettes i Brønnøysund og se hvem investorer er. Mulig de er så snevre at de mener startkapital på 30 t er investor....da må jeg flire litt selvom de ikke trenger mer for de alle har egne businesser og dermed egentlig ikke trenger mer startkapital

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, terteskjell skrev:

Ser på siste snap at hun skriver om fø flekken sin i ansiktet. Hun skriver at Google viser at Anne Blitt føflekk er det mest søkte på hennes navn på nett.  Så nå er det bare og gå inn på anonyme Forum og diskutere.  Men jeg søkte på det hun sa og fant ikke en artikkel og her på KG har jeg aldri sett at dette er snakket om

Det var vel underlivet til AB hvis jeg forsto det riktig som ble diskutert (ref bildene i badedrakten i sommer)

Tror kanskje at hun får litt lite oppmerksomhet rundt seg selv for tiden og må opp i popularitet ergo lager hun blest om tidligere diskusjoner.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldsomt så aggressiv hun var på snap idag da. Hun ber jo om å bli diskutert på kvinneguiden. Skjønner meg ikke på disse SoMe folka. De er like alle sammen. Sutrer over kvinneguiden ene dagen, men har bruker selv for å følg med her inne. Sannsynligvis kommenterer de også her inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
11 minutter siden, FruJohansen skrev:

På min Google er de umiddelbare forslagene Anne Brith Erik, Anne Brith alder og Anne Brith brudd. Det oppsummerer i alle fall bloggen hennes ganske greit for 2018. For en bakeblogger må det jo være litt rart at søkeforslagene Anne Brith oppskrifter, Anne Brith kakedekor eller i det minste Anne Brith makroner ikke blir generert. 

Kjenner jeg AB rett så er hun nok stolt over at noen i det hele tatt googler henne, uansett om det dreier seg om føflekk eller underliv. 
Det siste ville aldri blitt googlet om hun ikke viste det fram så grundig i badedrakt i sommer, for SÅ spennende er det ikke. Og det er ikke underlivet hennes folk søker på, men det idiotiske bildet, som faktisk ble omtalt både i Dagbladet og Se&Hør. Og hun var som vanlig lykkelig over å få uttale seg.

På min google er forslagene AB krisesenter, AB erik, AB hus og ja - AB badedrakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ispahan

Hos meg er det alder, brudd og kvinneguiden. Nå går jeg rett i fella hennes og påpeker at det nok er bildet vi skal fokusere på, ikke føflekk-kommentaren. Når alt annet går på ræva, så kan hun i det minste triumfere med at hun tar seg godt ut i undertøy. Igjen. Ååååhhh, jeg er så misunnelig! 

Not!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kommer badedrakt. E...  Og krisesenter opp.  Ikke ett eneste ord eller innlegg om føflekk.. Men hvilket Forum blir dette diskutert så mye på?  Her inne er det jo ikke

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte google jeg også. Fikk opp dette: Anne Brith Erik, Anne Brith alder, Anne Brith brudd, Anne Brith kvinneguiden, Anne Brith singel.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Vipser skrev:

Er ikke forslagene som kommer opp i Google det en selv har søkt på tidligere? 

Tror ikke det

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, terteskjell skrev:

Tror ikke det

https://en.ryte.com/wiki/Google_Suggest

"Google takes the entire user behavior into account in regards to search phrases. For example, if “smartphone comparison” has been entered often in the search field, it is very likely that a request which starts with the keyword “smartphone” will first be supplemented with the term “comparison” by Google Suggest."

 

Om ikke helt, så er det en faktor. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Vipser skrev:

Er ikke forslagene som kommer opp i Google det en selv har søkt på tidligere? 

Neppe. Jeg har aldri googlet forslagene jeg fikk opp. Kan ikke huske at jeg noen gang har googlet henne i det hele tatt. (Før nå)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rosemoren
7 minutter siden, Vipser skrev:

Er ikke forslagene som kommer opp i Google det en selv har søkt på tidligere? 

Jeg har aldri googlet AB, og Erik, alder, brudd er det som kommer opp hos meg.

3 minutter siden, xinnia skrev:

Og der fikk hun mange til å Google henne.. 

Jeg skrev bare inn navnet, og så på "rullegardinen" av søkeforslag uten å søke.  Da blir ingen søk registrert.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Vipser skrev:

https://en.ryte.com/wiki/Google_Suggest

"Google takes the entire user behavior into account in regards to search phrases. For example, if “smartphone comparison” has been entered often in the search field, it is very likely that a request which starts with the keyword “smartphone” will first be supplemented with the term “comparison” by Google Suggest."

 

Om ikke helt, så er det en faktor. 

Jeg har aldri googlet noen av de 3 søkene jeg fikk. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååå ikke bit på agnet hennes da...🙈 hun styrer jo temaet her inne jo da *gremmes 

 

Endret av Zenhouse
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Hun ber dem som ser snappene hennes om å f.....få seg et liv??

Snakk om å bite hånden som mater deg😂🙈

Jeg tolker det som at de som googler Anne Brith føflekk, Anne Brith underliv osv. må for f... få seg et liv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Hun ber dem som ser snappene hennes om å f.....få seg et liv??

Snakk om å bite hånden som mater deg😂🙈

Ganske festlig faktisk. Vi på kvinneguiden har ikke noe liv 😂 Vel det er ikke jeg som alltid har mobilen i hånden for å snappe meg selv. Jeg tenker det er de som har så veldig behov for oppmerksomhet som må skaffe seg et liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...