Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Gjest Lille_Krokodille

Hva i all verden skal man si... De fleste går jo rundt med mobilen i hånden, det betyr ikke at de filmer!?? Herregud, så pinlig skrevet..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skrekkelig pinlig, nok en gang. Og hva skjedde med å fokusere på jobb og barn og ikke slippe noen nye inn i livet sitt i 2019? Var temmelig rett på Tinder igjen.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres rart ut. Om vinteren pakker man seg gjerne inn i lue og skjerf og det er ikke så lett å kjenne folk igjen ved første øyekast uansett. 

Mange har møtt på og sett flere store kjendiser i Oslo eller andre steder. Det er nesten ikke til å unngå da A kjendiser også er ute på ting og ikke minst må handle. Man observerer så vidt at de er der for de gjør ikke noe ut av seg, og alle fortsetter med sitt. Har aldri sett at noen har laget noe oppstuss rundt dette. Vi nordmenn holder vanligvis en høflig avstand. Unntaket er vel kanskje småjenter som møter på idolene sine og hormonene tar litt av 😊

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsto ikke helt logikken i at den stakkars(heldige?) fyren hun var på date med måtte slettes og aldri snakkes med igjen. Hun skriver jo som om det var hans feil at de ble tatt bilder av. Men skriver heldige i klamme da det ikke er noe særlig positivt å begynne å date noen som tydelig ikke er over eksen. Som blaster den infoen ut på sosiale medier og som i tillegg er så paranoid. 

Igjen en måte å håndtere ting på som ligner mer på en tenårings reaksjon enn ei voksen dame. Når hun ønsker å bli kjent, og hun har hundretusenfølgerepåsnapskalvite så er vel det å bli gjenkjent en normal følge av dette.

Endret av Annihilator
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ispahan
10 minutter siden, Annihilator skrev:

Forsto ikke helt logikken i at den stakkars(heldige?) fyren hun var på date med måtte slettes og aldri snakkes med igjen. Hun skriver jo som om det var hans feil at de ble tatt bilder av. Men skriver heldige i klamme da det ikke er noe særlig positivt å begynne å date noen som tydelig ikke er over eksen. Som blaster den infoen ut på sosiale medier og som i tillegg er så paranoid. 

Den eneste plausible forklaringen er at han er kjendis. 

 

Anne Brith 3. februar:

Og tro meg, det har ikke vært så veldig enkelt på Tinder eller Happn de siste månedene, da mange har startet dialogen etter match med: Har ikke jeg sett deg på tv?

Anne Brith 9. februar:

Tinder ble en kortvarig prosess.

Jeg blir aldri klok på tidsberegningen til den kvinnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fullrulle skrev:

Jeg ble rett og slett ganske flau av å lese hennes siste innlegg... litt sånn pute-TV i bloggform.. Hun har vært på date, de skulle gå tur og hun ble visst gjenkjent hele tiden. De satte seg på en benk å folk som gikk forbi filmet og tok bilder i smug så til slutt løp hun hjem! Altså, hun er ikke Michael Jackson heller... Dessuten, de aller fleste mennesker går vel rett forbi «kjente» personer uten å knipse bilder av de! Hun er jo paranoid så det holder!

Skriver hun dette? Dette tror jeg rett og slett ikke på i det hele tatt! Jeg har hatt kjente personer tett på meg mye av livet, og møter mange (mye større) kjendiser i jobbsammenheng, og folk oppfører seg rett og slett ikke sånn! Hun virker så desperat etter å være kjendis, så utrolig slitsomt det må være, i en alder av 45...

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil hun noen skal tro på denne vanvittige fortellingen ?? Hun er rimelig oppblåst som får seg til å skrive sånt , her skulle det stått ønsketenkning . Stakkars middelaldrende dame , hun er desperat etter oppmerksomhet . Slenger meg på lykkeønskningene til en nyforelsket Erik ❤️

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ServiceManagerFrue

Jeg har en venn som er en godt kjent musiker her i Norge, men jeg har aldri opplevd at vi ikke kan bevege oss ute, gå på kino ect i Oslo fordi folk plager vedkommende? Man ser jo at folk legger merke til at det er et kjent fjes, men nordmenn er generelt veldig beskjedne og nøyer seg med å se én ekstra gang, nesten som bare for å være sikker på at de ikke tar feil av vedkommende. Jeg blir så flau av hennes oppblåste selvbilde, og det er nesten så man begynner å lure på om hun virkelig tror på dette selv, eller bare vil at bloggleserene skal tro hun er så kjent. 

Endret av ServiceManagerFrue
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, ServiceManagerFrue skrev:

Jeg har en venn som er en godt kjent musiker her i Norge, men jeg har aldri opplevd at vi ikke kan bevege oss ute, gå på kino ect i Oslo fordi folk plager vedkommende? Man ser jo at folk legger merke til at det er et kjent fjes, men nordmenn er generelt veldig beskjedne og nøyer seg med å se én ekstra gang, nesten som bare for å være sikker på at de ikke tar feil av vedkommende. Jeg blir så flau av hennes oppblåste selvbilde, og det er nesten så man begynner å lure på om hun virkelig tror på dette selv, eller bare vil at bloggleserene skal tro hun er så kjent. 

Hun må pusse og gni for å opprettholde sitt eget narrativ.

Attraktiv og attråverdig, kjendis, effektiv og vellykket forretningskvinne, godhjertet og snill

Flaut. Bare flaut

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest noen kommentarer her måtte jeg inn å lese siste blogginnlegget hennes. Snakker om oppdiktet vås for å virke kjent og populær. Jeg pendler med toget inn til Oslo S hver dag jeg skal på jobb, ofte ser jeg kjente personer der. Jeg tenker der var et kjent ansikt og går videre, det tror jeg nærmest alle andre også  gjør, har aldri sett noen snikfilming eller oppstandelse rundt disse kjente personene, så de på løpe avsted. Så at alle tok bilder av AB og hun måtte løpe fra alle disse innpåslitne fansene det må være i hennes ønskefantasi det skjedde.

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ServiceManagerFrue
14 minutter siden, Minipilla skrev:

Det er rett og slett flaut det hun driver på med. Ser hun det virkelig ikke selv? Eller tror hun på det selv kanskje?

Min beste venninne er vel det man kan kalle kjendis. Eller kjent. Hun er mye på TV og i media. Aldri sliter vi med fotografer og sånt når vi er ute. Jeg kan huske en eneste gang de siste årene der en dame sa «har ikke jeg sett deg på TV nettopp»...og så lo vi litt alle sammen. Verre er det ikke. At mor godhjerta fremstiller det som hun nærmest blir jaget av paparazzier er bare flaut!!!

Hun tror hun er en Kardashian 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Oppland skrev:

Etter å ha lest noen kommentarer her måtte jeg inn å lese siste blogginnlegget hennes. Snakker om oppdiktet vås for å virke kjent og populær. Jeg pendler med toget inn til Oslo S hver dag jeg skal på jobb, ofte ser jeg kjente personer der. Jeg tenker der var et kjent ansikt og går videre, det tror jeg nærmest alle andre også  gjør, har aldri sett noen snikfilming eller oppstandelse rundt disse kjente personene, så de på løpe avsted. Så at alle tok bilder av AB og hun måtte løpe fra alle disse innpåslitne fansene det må være i hennes ønskefantasi det skjedde.

Å vi snakker  om Sørumsand,.  Sørumsand er ikke det største stedet i Norge

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille_Krokodille

Dette minner egentlig veldig om påstander fra en annen rosablogger, der det ble påstått at folk dukket opp på døren, prøvde å filme oppi barnevognen osv. Det blir jo mer og mer klart at disse bloggerne kanskje har en liiiitt annerledes virkelighetsoppfatning enn oss andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sikkert noen som snappet seg selv ute på tur eller noe, også bare prøver AB å få det til å handle om henne hehe :) hun tror alle som er ute å går tur er på jodel og er ute for å spionere på henne, snakk om å være D..   🙈 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alle skjønner vel at den siste historien er fri diktning, med hilsen Anne Brith 14 år, eller var det 44?
Så utrolig pinlig skrevet at man blir helt matt, men er man desperat etter å tjene noen kroner må man vel finne på noe.

Stakkars den neste fyren som roter seg bort i dette kvinnemennesket.

Snart får vi høre om huset, det blir vel spennende (NOT.....)

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ServiceManagerFrue

Hvis hun faktisk har vært på denne merkelige daten, så hadde det vært veldig interessant å høre hans versjon av det som skjedde. Meeeen, jeg tror dette bare skjedde i fantasien hennes.. Risky å fabrikere en sånn historie hvis han kanskje leser det og forteller at det ikke akkurat var sånn han opplevde det. At noen i det hele tatt tør å gå på date med henne er jo ganske utrolig i seg selv. De fleste Googler tindermatchen sin før man møtes. 

Endret av ServiceManagerFrue
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...