Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Gjest Ispahan

Hun må være i en desperat økonomisk situasjon! Hvem selger helseopplysningene til barna sine??

Svært kritikkverdig av klinikken også. Legg merke til at ingen ansatte vil eksponeres på bloggen. Men at mor henger over tannlegestolen og tar bilde av barn i behandling, det synes de er greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, CMarie skrev:

Du har dessverre rett. Likevel, hvem skal beskytte disse små? Hjertet mitt blør 💔, er selv mor til tre

Ja får oppriktig vondt. Det er så galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ispahan skrev:

Hun må være i en desperat økonomisk situasjon! Hvem selger helseopplysningene til barna sine??

Svært kritikkverdig av klinikken også. Legg merke til at ingen ansatte vil eksponeres på bloggen. Men at mor henger over tannlegestolen og tar bilde av barn i behandling, det synes de er greit?

Tannleger har taushetsplikt, men AB har ikke? Merkverdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ispahan skrev:

Hun må være i en desperat økonomisk situasjon! Hvem selger helseopplysningene til barna sine??

Svært kritikkverdig av klinikken også. Legg merke til at ingen ansatte vil eksponeres på bloggen. Men at mor henger over tannlegestolen og tar bilde av barn i behandling, det synes de er greit?

Hun kunne, og burde heller solgt sin egen tannhelse og behandling. Uetisk av et tannlegekontor å sponse behandling og publisering av mindreårige i stolen. Fy f... 😡

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, CMarie skrev:

Hun kunne, og burde heller solgt sin egen tannhelse og behandling. Uetisk av et tannlegekontor å sponse behandling og publisering av mindreårige i stolen. Fy f... 😡

Denne var drøy. Og lite troverdig. De fleste barn går hos skoletannlege og har null hull. De fleste uansett alder går gjerne i sitt nærmiljø.

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB skal delta på et bakeevent på Bryn Senter i Oslo førstkommende lørdag. Hun har troa på at hun er en publikumsmagnet:

"Det vil være plass til alle, men det kan være lurt å være der allerede fra klokken 12.00 da jeg vet av erfaring at det faktisk kommer nokså mange på slike events." Klippet fra dette blogginnlegget: https://www.annebrith.no/2019/02/05/bli-med-lage-kakepynt/

La forresten merke til at hun bruker et bilde fra båthuset på Oustøen i innlegget. https://imgur.com/a/Vt3L0or Trodde det bare var dårlige minner fra den tiden, så merkelig at hun bruker bilder derfra på bloggen.

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og som hun gleder seg:

«Og jeg gleder meg.»

«Jeg gleder meg så mye.»

«Det blir så gøy og jeg gleder meg virkelig til å være sammen med dere noen timer.»

«Jeg ser så frem til til dette og har gledet meg masse denne uken.»

(https://www.annebrith.no/2019/02/05/bli-med-lage-kakepynt/)

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Christiane_W skrev:

AB skal delta på et bakeevent på Bryn Senter i Oslo førstkommende lørdag. Hun har troa på at hun er en publikumsmagnet:

"Det vil være plass til alle, men det kan være lurt å være der allerede fra klokken 12.00 da jeg vet av erfaring at det faktisk kommer nokså mange på slike events." Klippet fra dette blogginnlegget: https://www.annebrith.no/2019/02/05/bli-med-lage-kakepynt/

La forresten merke til at hun bruker et bilde fra båthuset på Oustøen i innlegget. https://imgur.com/a/Vt3L0or Trodde det bare var dårlige minner fra den tiden, så merkelig at hun bruker bilder derfra på bloggen.

Jeg har vært tilstede under et slikt event før (tilfeldig og ikke deltakende) på et lignende senter og jeg var der midt i hele opplegget og da var det ihvertfall ikke overfylt. Forbipasserende ble spurt om de ville ha en cupcake mot at de satt og pyntet den der. De med barn sa ja om barnet ville. 

Endret av Blubird
Feilskriving
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, calium skrev:

Er ikke tannhelsetjeneste gratis i Norge for alle under 18 år? Er det da nødvendig å ha sponsoravtale med tannlege for barna? 

Jo det er gratis. Reguleringstannlege er som regel ikke det. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, kahaki skrev:

Jeg kontaktet like greit tannlegen, med lenke til innlegget til Asti. 

Anbefaler flere å reagere. Det er bare en måte å få en stopp for denne ville eksponeringen av barn, det er å bruke forbrukermakt og å si i fra!

Hva sa de da?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
20 timer siden, Ispahan skrev:

Dagens blogginnlegg er reklame for en tannlege på Majorstua. Og det er ungenes tannhelse som er til salgs, med beskrivelse av problemer og bilde av ungen i stolen. Er skoletannlegen på Sørumsand virkelig så elendig at det er verdt å dele med verden hvordan det står til med tannpussen hos hennes mindreårige barn?

Forøvrig hadde jeg reagert hvis det var jeg som betalte for den reklamen. 

Jeg vet de er pålagt å skryte, men gjør det da med et snev av troverdighet. Ingen gleder seg til tannlegebesøk! Ikke engang jeg, som aldri har hull og har en skikkelig sjarmerende hunk av en tannlege.

Fjernet innhold med opphavsrett. Perelandra, mod. 

Synes du reklamerte bedre for tannlegen din, en hunk frister meg i alle fall😜

 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, terteskjell skrev:

Der mistet Bryn senter meg som kunde😔

Jeg skjønner at mange reagerer på tannlegesponsingen, men å reagere på at AB gjør nettopp det hun er flink til, uten å eksponere barna, det er vel bare bra? Jeg skulle tvert imot heller ønsker meg at hun igjen rettet fokuset mer på nettopp kakepynt og kurs. Hadde jeg bodd i nærheten kunne jeg fint møtt opp på noe sånt, kakene mine ser nemlig ikke ut (men de smaker godt da). 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...