Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Gjest Ispahan

Hvis mailen hennes er hacket, er nok eksen den minst sannsynlige mistenkte. Som regel er det kriminelle som er ute etter penger. (Eller en og annen hevngjerrig blogger 😉). Det har ingenting med å være "slem" å gjøre og det er ikke personlig. Det sitter mennesker rundt i verden og tjener penger på at vi er uforsiktige på nett. Vi må ta oss sammen, og det gjelder vel særlig for de som baserer hele inntekten sin på sosiale medier. 

Men slik Anne Brith legger det fram er det tydelig at vi skal mistenke en viss person. Særlig sett i lys av alle de andre insinuasjonene hun har kommet med de siste månedene. I stedet for å være flau over egen inkompetanse, bruker hun dette som kombinert click bait og spark til eksen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Ispahan skrev:

Hvis mailen hennes er hacket, er nok eksen den minst sannsynlige mistenkte. Som regel er det kriminelle som er ute etter penger. (Eller en og annen hevngjerrig blogger 😉). Det har ingenting med å være "slem" å gjøre og det er ikke personlig. Det sitter mennesker rundt i verden og tjener penger på at vi er uforsiktige på nett. Vi må ta oss sammen, og det gjelder vel særlig for de som baserer hele inntekten sin på sosiale medier. 

Men slik Anne Brith legger det fram er det tydelig at vi skal mistenke en viss person. Særlig sett i lys av alle de andre insinuasjonene hun har kommet med de siste månedene. I stedet for å være flau over egen inkompetanse, bruker hun dette som kombinert click bait og spark til eksen. 

Så hun vet ikke sikkert at det er eksen som har hacket henne? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun lever vel et så kjedelig liv uten jobb , uten kjæreste og i en liten leid leilighet a hun må «piffe» opp livet for å virke interessant . Drømmen hennes kjenner vi , det er å være kjendis og kunne kjøpe hus til 13 millioner , I tillegg vil hun bli sett på som en hardt arbeidene business kvinne , dette er noe hun ifølge bloggen har drømt om i årevis .

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok misunnelse som gjør henne så hevngjerrig! Misunnelsen river henne opp innenifra, ødelegger hennes "moralske" kompass, og svekker hennes dømmekraft ned på ett lavnivå. Misunnelsen blir vel mer som gift for henne....

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Navigasjon skrev:

Det er nok misunnelse som gjør henne så hevngjerrig! Misunnelsen river henne opp innenifra, ødelegger hennes "moralske" kompass, og svekker hennes dømmekraft ned på ett lavnivå. Misunnelsen blir vel mer som gift for henne....

Misunnelse og lav selvtillit/dårlig selvfølelse tipper jeg. Hadde nok hatt det selv med flere konkurser bak meg, ikke eid eget bosted, ikke klare å holde på gode relasjoner eller kjærester. Og i tillegg henge med 20-25 åringer og andre bloggere som gjør det bra og tjener gode penger, har familie etc. Eks CBE (tidligere ihvertfall) og Pilotfrue. Blir dessverre litt stusselig å kun bidra med makroner og smørkrem, eksponering av barn, henge ut ekser og "haters"

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ispahan
50 minutter siden, CMarie skrev:

Hun henger ut absolutt alle ekser på verst mulig måte. Unner ingen å være i et forhold med henne. Undrer meg hvorfor hun er så hevngjerrig? Til og med stakkaren som var på første date hjemme hos henne, og visstnok var så feit at han ødela sofaen ble hengt ut på en nedrig måte. For de av oss som har sett filmen Farlig Begjær; hva blir det neste? 

Hun var nøye på å presisere at HUN gjorde det slutt. Og siden har vi hørt om voldsom popularitet på sjekkefronten, hun må faktisk "frese" til mannfolka for å holde dem unna. Skulle tro det var oppskriften på et lykkelig brudd. Men så dokumenterer hun igjen og igjen hvor sykelig opphengt hun er i eksen. Hvis han eier en kanin burde han passe ekstra godt på den!

Han, derimot, ser ut til å ha tatt det veldig greit å bli "dumpa". Tror ikke han ofrer en tanke på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Ispahan skrev:

Hun var nøye på å presisere at HUN gjorde det slutt. Og siden har vi hørt om voldsom popularitet på sjekkefronten, hun må faktisk "frese" til mannfolka for å holde dem unna. Skulle tro det var oppskriften på et lykkelig brudd. Men så dokumenterer hun igjen og igjen hvor sykelig opphengt hun er i eksen. Hvis han eier en kanin burde han passe ekstra godt på den!

Han, derimot, ser ut til å ha tatt det veldig greit å bli "dumpa". Tror ikke han ofrer en tanke på henne.

Jo det tror jeg, han priser seg nok lykkelig hver dag, over at han slapp unna

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, CMarie skrev:

Jeg synes det er pinlig når hun skryter av hvor attraktiv hun er på sjekkeappene, og visstnok ikke vet om de er ute etter henne eller kjendisstatusen hennes. Nå er ikke jeg mann da, men finner det ikke troverdig at en middelaldrende alenemor med et ordinært utseende, dokumentert hevngjerrig personlighet og selverklært kjendisstatus (ø-kjendis?) må være nødt til å frese mannfolk bort og finner det ubehagelig med så mye mannlig oppmerksomhet.

Stikk fingern i jorda ABD! Tror du hadde kommet lenger med ydmykhet og ærlighet 

Hun hadde kommet MYE lenger med litt ekthet og koselighet :) Jeg er heller ikke mann, men jeg tror ikke min egen mann f.eks hadde blitt spesiellt starstruck av å møte en "påvirker". Tror ikke han vet hva det er jeg, hehe. 

Det hadde vært noe annet hvis han var 25 år og møtte disse unge Paradise-bloggerne tror jeg, det er litt mer "for den aldersgruppen" dette nye blogg/reality-kjendiseriet. 

Hun treffer nok en og annen mann som har hørt om henne, hun har jo vært i avisen en del. Men alt i avisen har vel ikke vært bare BRA. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ispahan
2 minutter siden, Isild skrev:

Hun hadde kommet MYE lenger med litt ekthet og koselighet :) Jeg er heller ikke mann, men jeg tror ikke min egen mann f.eks hadde blitt spesiellt starstruck av å møte en "påvirker". Tror ikke han vet hva det er jeg, hehe. 

Det hadde vært noe annet hvis han var 25 år og møtte disse unge Paradise-bloggerne tror jeg, det er litt mer "for den aldersgruppen" dette nye blogg/reality-kjendiseriet. 

Hun treffer nok en og annen mann som har hørt om henne, hun har jo vært i avisen en del. Men alt i avisen har vel ikke vært bare BRA. 

De har visst sett henne på TV. Jeg gjentar meg selv, hvis det er mannfolk (?) som ser på Bloggerne og God Morgen Norge som tar kontakt på Tinder, så ville jeg revurdert profilen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Isild skrev:

Hun hadde kommet MYE lenger med litt ekthet og koselighet :) Jeg er heller ikke mann, men jeg tror ikke min egen mann f.eks hadde blitt spesiellt starstruck av å møte en "påvirker". Tror ikke han vet hva det er jeg, hehe. 

Det hadde vært noe annet hvis han var 25 år og møtte disse unge Paradise-bloggerne tror jeg, det er litt mer "for den aldersgruppen" dette nye blogg/reality-kjendiseriet. 

Hun treffer nok en og annen mann som har hørt om henne, hun har jo vært i avisen en del. Men alt i avisen har vel ikke vært bare BRA. 

Enig 🙌

Det er vel vanlig å Google personer man skal møte, og et Googlesøk på AB er ikke udelt positivt, for å si det forsiktig.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle hun ikke være med på 4 stjernes middag? Merkelig at hun ikke er å se i noen av reklamene for programmet? 

Hun er nok en av dem de fleste må Google for å skjønne hva slags 'kjendis' hun er. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...