Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Cessa74 skrev:

Det vi bør er å avslutte denne tråden og ikke gi dama noe som helst oppmerksomhet. Da vil trafikken inn til blogg og SoMe gå betraktelig ned. Som igjen kanskej på sikt gjør at barna endelig får tilbake sitt privatliv fordi mor må jobbe istedenfor å blogge..

Enig! 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Cessa74 skrev:

Det vi bør er å avslutte denne tråden og ikke gi dama noe som helst oppmerksomhet. Da vil trafikken inn til blogg og SoMe gå betraktelig ned. Som igjen kanskej på sikt gjør at barna endelig får tilbake sitt privatliv fordi mor må jobbe istedenfor å blogge..

Enig! Skal vi gi det en uke i første omgang? La hele bloggen dø ut når hun fortsatt ønsket å bruke barna ☹️

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er eksponering av barn i gang for fullt..  Hvorfor må du AB?  Kan hun ikke få en konkuransedag som er bare hennes? 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange tusen følgere har AB på Snap? Det må jo være en del. Skjønner ikke hvorfor hun skal snappe fra treningshallen til alle abbonementene sine? Jeg er ikke interessert i å se på dette i det hele tatt.

Ryddet for persondebatt. Perelandra, mod. 

Endret av Sjokka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Sjokka skrev:

Hvor mange tusen følgere har AB på Snap? Det må jo være en del. Skjønner ikke hvorfor hun skal snappe fra treningshallen til alle abbonementene sine? Jeg er ikke interessert i å se på dette i det hele tatt.

Ryddet for persondebatt. Perelandra, mod. 

Er så enig.  I dag har det blitt alt for mye men det gjettet jeg på. Jeg tenker på alle andre som blir med på disse Snap..  Er de spurt? 

Endret av Perelandra
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carina Maria
4 timer siden, Sjokka skrev:

Hvor mange tusen følgere har AB på Snap? Det må jo være en del. Skjønner ikke hvorfor hun skal snappe fra treningshallen til alle abbonementene sine? Jeg er ikke interessert i å se på dette i det hele tatt.

Ryddet for persondebatt. Perelandra, mod. 

Hun har egentlig ikke lov til og filme slik hun gjør og legge ut videoer og bilder av andres barn for det var ikke bare datteren hennes som vistes godt. Hadde bildet og videoene  blitt tatt lengre unna hadde det ikke vert fult så ille for da hadde det gått under bilde tatt som beskrev situasjonen men det var nær bilde så det holdt. Jeg vet det er en lov om publisering av bilder på offentlig arrangement.

Jeg vet ikke om jeg hadde likt at det var nær bilde av mitt barn i en slik situasjon. 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at vi må slutte å skrive om henne. Går faktisk kun inn på bloggen hennes hvis jeg leser her inne🙈 Men hvordan sletter man abonnement på snapp? Orker ikke se en eneste snapp til av den dama der🤮

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Carina Maria skrev:

Hun har egentlig ikke lov til og filme slik hun gjør og legge ut videoer og bilder av andres barn for det var ikke bare datteren hennes som vistes godt. Hadde bildet og videoene  blitt tatt lengre unna hadde det ikke vert fult så ille for da hadde det gått under bilde tatt som beskrev situasjonen men det var nær bilde så det holdt. Jeg vet det er en lov om publisering av bilder på offentlig arrangement.

Jeg vet ikke om jeg hadde likt at det var nær bilde av mitt barn i en slik situasjon. 

Det er ikke så enkelt som at hun ikke har lov til å filme slik hun gjør.

Det som ikke er lov er å publisere uten samtykke fra barna og deres foreldre. Om hun har det eller ikke skal jeg ikke spekulere i. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, terteskjell skrev:

Er så enig.  I dag har det blitt alt for mye men det gjettet jeg på. Jeg tenker på alle andre som blir med på disse Snap..  Er de spurt? 

Jeg tenkte akkurat det samme. Og er det ok for foreldrene til de andre som er med? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sjokka skrev:

Hvor mange tusen følgere har AB på Snap? Det må jo være en del. Skjønner ikke hvorfor hun skal snappe fra treningshallen til alle abbonementene sine? Jeg er ikke interessert i å se på dette i det hele tatt. Får heller vondt inni meg av å se hvordan denne jenta blir brukt på en snapchat. Hvor vanskelig kan det være av en forelder å innse at dette er alldeles feil? 

Hvorfor kan ikke foreldre legge bort den forbanna mobilen og heller SE på? Er ikke så gøy å stå foran et publikum å se etter familien, som man da ser sitter med mobil. Hjelper ikke om de filmer for å legge ut, det er noe med å være tilstede. 

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Sjokka skrev:

Hvor mange tusen følgere har AB på Snap? Det må jo være en del. Skjønner ikke hvorfor hun skal snappe fra treningshallen til alle abbonementene sine? Jeg er ikke interessert i å se på dette i det hele tatt.

Ryddet for persondebatt. Perelandra, mod. 

Her er hva Norges Idrettsforbund mener om dette: https://www.handball.no/regioner/region-ost/praktisk-info-/lover-og-regler/publisering-av-bilder-og-film/

Endret av Perelandra
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt.

Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, minister-mio skrev:

Det er ikke så enkelt som at hun ikke har lov til å filme slik hun gjør.

Det som ikke er lov er å publisere uten samtykke fra barna og deres foreldre. Om hun har det eller ikke skal jeg ikke spekulere i. 

Hvis det er et offentlig arrangement og barna er del av en mengde er det dessverre lov. (Mange barn sammen på scenen kan karakteriseres som mengde - og det er en offentlig oppvisning) På samme vis som man har lov å filme fra 17. Mai tog etc. 

Endret av UnniB
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om noen her har sett Snapchat til Isabell Eriksen i dag.  Hun var med AB på konkurransen og kjære vene.  Hun filmet en masse hysteriske småjenter som var i ekstase fordi hun var i hallen.  Dette synes jeg virkelig var ett stort overtramp av hva man bør gjøre.  Å det var ikke bare 1 snap men mange

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det nytt AS på gang m noen unge bloggere. Blogghuset. Det navnet var vel noe hun der Grung prøvde på en gang sammen m bloggere? Hermekråka AB. Lite orginal må jeg si. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Littlewoman skrev:

Nå er det nytt AS på gang m noen unge bloggere. Blogghuset. Det navnet var vel noe hun der Grung prøvde på en gang sammen m bloggere? Hermekråka AB. Lite orginal må jeg si. 

Blir interessant hvor lenge dette varer :P to av de fire har jeg aldri sett eller hørt om før. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva det er, men med dette blogghuset og disse tre andre, så tenkte jeg " bloggmamma".. Skal sikkert hjelpe og inspirere ungen bloggere med sin erfaring, har desverre ikke helt trua, men hvem vet.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Grennellik skrev:

Blir interessant hvor lenge dette varer :P to av de fire har jeg aldri sett eller hørt om før. 

De står visst bak Spraytanhuset AS som har grei inntjening men ikke noe overskudd...ergo dårlig driftsresultat. Spent på å se styret for de må ha flinke folk der for å klare dette for det krever mye mer enn en blogg noen leser

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...