Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, decker skrev:

Asti gjer ein fantastisk jobb! Utifrå omtalen av boka så er det ein hån mot kvinner som verkeleg vert hata på nett. Eg tvilar på det er meir enn ein liten promille som gidd bruka energi på å hata AB. Eg syns vel eigentleg meir synd på henne som brukar så mykje tid og krefter på å setja seg sjølv i ein konstant offerrolle, det må vera ekstremt utmattande i lengda.

Hva hvis hun virkelig har mottatt hat, og har jobbet med denne boka så lenge at hun ikke ville vise bevisene til DN. Og jeg tviler på at boka er basert på Kvinneguiden?

Uansett blir det spennende å se hva som faktisk står det og hvordan boka blir tatt imot 🙈 hun har vel skrytt av at hun har flere advokater så håper for hennes del at boken er nøye gjennomgått før utgivelse 🙈

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har stusset litt på dette med "bedrifter og myndighetspersoner", helt til det slo meg at det nok er hun som sto frem i DN og jobbet i skatteetaten AB henviser til med myndighetspersoner.

Hadde det vært meg..

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på om boka kommer med stive permer i en bokhandel, eller om den kommer ut på Narvesen i pocketformat sammen med annen kiosklitteratur?! :ac::vetikke: 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kommer innbundet i vanlig bokhandel 🙈

2 minutter siden, Søtefløte skrev:

lurer på om boka kommer med stive permer i en bokhandel, eller om den kommer ut på Narvesen i pocketformat sammen med annen kiosklitteratur?! :ac::vetikke: 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB har nettopp startet opp med blogghuset, og så skal hun legge ned bloggen? Dette harmonerer ikke. Jaja ikke alt vi skal forstå, men tipper det bare er tull og lureri for å få mer blest om boka. Ser ut som AB tar samme oppskrift som Anna Rasmussen. Espen Hilton så jeg kommemtere med OMG,.hva skjer?? Trodde AB og EH var gode venner, men han vet ikke om bok utgivelse? Merkelig....

Endret av Sjokka
La til
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ispahan
57 minutter siden, SelinaKyle skrev:

Kan det tenkes at alle sinte blogginnlegg om eks, svigerfamilie og andre har vært et ledd i å promotere denne boken? 

Hvis vi trekker den litt lenger kan man lure på om alle truslene, uthengingen og hetsen fra henne er et bevisst forsøk på å skape en reaksjon fra motparten. Og så bruke den reaksjonen som bevis i boka 😂

Bare for å oppklare: Jeg tror ikke det, for det ville betydd at hun har jobbet målrettet i 8 år for og levere et produkt, og det er hun ikke i stand til. Alle konfliktene bunner nok i personligheten hennes. Men det er en morsom tanke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Sjokka skrev:

AB har nettopp startet opp med blogghuset, og så skal hun legge ned bloggen? Dette harmonerer ikke. 

Det er vel ikke så rart? Å drive et Blogghus og tjene penger på at andre blogger er jo i og for seg et smart trekk. Er vel litt som at en tidligere modell legger modellkarrieren på hylla og blir modellmamma 😜

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ispahan
3 minutter siden, Gisse skrev:

Det er vel ikke så rart? Å drive et Blogghus og tjene penger på at andre blogger er jo i og for seg et smart trekk. Er vel litt som at en tidligere modell legger modellkarrieren på hylla og blir modellmamma 😜

Du mener utgått på dato? Ja, du er inne på noe der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hold the door
21 minutter siden, Gisse skrev:

Hva hvis hun virkelig har mottatt hat, og har jobbet med denne boka så lenge at hun ikke ville vise bevisene til DN. Og jeg tviler på at boka er basert på Kvinneguiden?

Uansett blir det spennende å se hva som faktisk står det og hvordan boka blir tatt imot 🙈 hun har vel skrytt av at hun har flere advokater så håper for hennes del at boken er nøye gjennomgått før utgivelse 🙈

Nei, man vet jo strengt tatt enda ikke hva innholdet i boka er og hva hun baserer det på og hvordan hun vinkler ting.

Det forundrer meg forresten ikke om reaksjonene her inne (og ellers) var akkurat som  både forlag og AB forventet og at det på en eller annen måte blir brukt til deres fordel. Om ikke annet i en kronikk av han forlagssjefen (?). Nesten litt "farlig" (i mangel av et bedre ord) å reagere før man vet innholdet, spesielt når man ikke vet hvilke kort de eventuelt har i ermet. :P 

Boka kommer jeg aldri til å kjøpe selv, men jeg er spent på anmeldelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Gisse skrev:

Det er vel ikke så rart? Å drive et Blogghus og tjene penger på at andre blogger er jo i og for seg et smart trekk. Er vel litt som at en tidligere modell legger modellkarrieren på hylla og blir modellmamma 😜

Ja du er inne på noe der. Men kan hun tjene noe særlig på dette da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo veldig gode nyheter at eksponeringen blir mindre (borte?) hvis bloggen legges ned🙏

Men hvis jeg noen gang skulle hatt en veileder til å vise meg hvordan man skal blogge, ville ABD vært den siste i rekka. Ikke bare fordi hun har veldig lite å vise til, men fordi hun skaper et bildet av seg selv som etter min mening er så langt fra sannheten man kan komme! En kombo man burde holde seg laaangt unna etter mitt syn! 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Gisse skrev:

Den kommer innbundet i vanlig bokhandel 🙈

 

Det lå en metabetydning der som du gikk glipp av 🤓

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, Gisse skrev:

Den kommer innbundet i vanlig bokhandel 🙈

 

Jeg vet. Var bare en spøk med tanke på skrivemåten hun har hatt på diverse blogginnlegg 😅😉

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Søtefløte skrev:

lurer på om boka kommer med stive permer i en bokhandel, eller om den kommer ut på Narvesen i pocketformat sammen med annen kiosklitteratur?! :ac::vetikke: 

Selv om det var en spøk fra din side, så kan vi ikke se bort i fra at den kanskje havner der til slutt. På Ark sin nettside står det at den skal selges til 305 kr på nett, og 349 i butikk 😳 Jeg blir veldig overrasket om den selges som hakka møkk.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Gisse skrev:

Hva hvis hun virkelig har mottatt hat, og har jobbet med denne boka så lenge at hun ikke ville vise bevisene til DN. Og jeg tviler på at boka er basert på Kvinneguiden?

Uansett blir det spennende å se hva som faktisk står det og hvordan boka blir tatt imot 🙈 hun har vel skrytt av at hun har flere advokater så håper for hennes del at boken er nøye gjennomgått før utgivelse 🙈

Dårlig strategi å ikke ville renvaske seg når DN tilbyr dette. Hun kunne bare vist det til journalisten og forlangt at det ikke skulle trykkes i avisen. Jeg tror hun lyver og finner på.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hjarte skrev:

Selv om det var en spøk fra din side, så kan vi ikke se bort i fra at den kanskje havner der til slutt. På Ark sin nettside står det at den skal selges til 305 kr på nett, og 349 i butikk 😳 Jeg blir veldig overrasket om den selges som hakka møkk.

Coveret viser selve demonkvinnen som hater alle, så mange tror nok de skal få en spennende thriller når de kjøper ...

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Vipser skrev:

Paprika har merket med "rekalme" på eget initiativ 😂

Det var det jeg så også - ikke sett noen av de andre sine originale instaposter, så derfor jeg gikk ut i fra at det var slik med alle reklame (rekalme😏😂) postene. Trakk kanskje litt kjappe konklusjoner der da.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...