Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

På instastory er det nå svarte ballonger med hetsende meldinger. Jeg har aldri sett slike meldinger her på Kvinneguiden, verken slettet eller ikke slettet. Da kan man vel anta at hetsen har kommet i (det nå lukkede) kommentarfeltet? 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Vipser skrev:

På instastory er det nå svarte ballonger med hetsende meldinger. Jeg har aldri sett slike meldinger her på Kvinneguiden, verken slettet eller ikke slettet. Da kan man vel anta at hetsen har kommet i (det nå lukkede) kommentarfeltet? 

Eller er det bare lureri? Jeg stoler ikke på AB etter at jeg leste dette :

 

https://influencere.wordpress.com/2019/02/16/anne-brith-kvinner-som-hater-kvinner/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Vipser skrev:

På instastory er det nå svarte ballonger med hetsende meldinger. Jeg har aldri sett slike meldinger her på Kvinneguiden, verken slettet eller ikke slettet. Da kan man vel anta at hetsen har kommet i (det nå lukkede) kommentarfeltet? 

Så bra hun har blokkert alle "haterne" da 😂😂

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ispahan
7 minutter siden, Hjärtat skrev:

På en av ballongene står det «Vi vet hvor du bor» og det var vel det AB selv sa til en av de hun ringte. Kanskje det er utsagn hun selv har kommet med, som er på ballongene?😏

 

Mulig du har rett. "Syke, syke fitte" høres også ut som Anne Briths fargerike språk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Ispahan skrev:

 

Mulig du har rett. "Syke, syke fitte" høres også ut som Anne Briths fargerike språk.

 

Hvis det er noen som noensinne har sagt noe sånt, så må det enten være en som har gått av skaftet etter å ha blitt antastet av bloggeren, eller så er det en sjuk nordlending som syns sånt er spøkefullt (i samme klasse som han som sa politimannen var en jævla hestkuk og ble frikjent). Meeeeen, jeg er nok en av dem som ikke tror på noe som helst av det den bloggeren forteller.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et generelt problem for rosabloggere er det med troverdighet. I ABs tilfelle er det veldig mye som gjør at folk flest ikke lengre er villige til å ta hun på ordet: https://influencere.wordpress.com/category/ab/   Når man har løyet om alt mulig i åresvis mister man retten til å bli trodd. Kanskje hun har fått hets men folk flest tror henne ikke nettopp på grunn av store mengder løgner tidligere. Dumt for AB nå, men slik har hun tydeligvis villet det. :vetikke:

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ispahan
På 17.2.2019 den 13.49, Squill skrev:

Tenk om forlaget kunne fokusert på de ekte historiene om hat på nettet. Om Utøya-overlevende som får beskjed om at de burde blitt skutt. Om kvinner med minoritetsbakgrunn som uttaler seg saklig og får beskjed om at de skal voldtas og drepes. Om unge politikere, som jobber idealistisk 24/7 for saken de brenner for og får drapstrusler tilbake, og ender opp med å knebles for alltid. Om ufødte barn som trues fordi mor ønsker å forandre verden.

Ja, trollene lever i beste velgående. Hatet lever i beste velgående. Men det lever ikke i form av angrep på en hvit middelaldrende bakedronning. 

Det AB gjør i denne saken, er å spenne bein på alle kvinner som lever i reell frykt for å uttale seg offentlig. Her har vi kvinnen som ALLTID inntar offerrollen, som nådeløst har utlevert mennesker i sin nærmeste omgangskrets, som har skutt vilt seg rundt seg i tide og helst utide, og som med viten og vilje har stilt seg til lagelig hogg for konstruktiv kritikk fra et saklig diskusjonsforum.

HUN er altså offeret? HUN skal altså endelig ta bladet fra munnen og «snakke»? Hun, som ikke gjør annet enn å skrive usaklige innlegg opo og ned i mente, som ikke gjør annet enn å utlevere seg selv og andre uskyldige, som ikke gjør annet enn å angripe andre?

Det er til å gråte av.

Jeg må sitere dette glimrende innlegget igjen. Hvis skriften på de ballongene er representativt for hva Anne Brith mottar av hat, er det tamme greier! Jeg skjønner at det er ubehagelig, bevares, men noe og skrive bok om??? Joa, hvis man er skikkelig hårsår og trives kjempegodt i offerrollen, så er det kanskje det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Vi vet hvor du bor» er jo ikke akkuratt så vanskelig å finne ut av da når hun selv sa på bloggen at huset lå for salg.. og huset ble godt vist i bloggerne... ergo ikke så vanskelig å se på Finn.no/eiendom .... er ikke en så stor kommune at det er hundrevis av to manns boliger til salgs samtidig 

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler faktisk ikke på at hun har fått hatmeldinger opp gjennom tidene. Syns forøvrig også at det er trist der som skjer i kommentarfelt rundt omkring, det fins så mange rare mennesker som sprer mye hat rundt omkring. Men. 

AB er ikke den rette til å skrive bok om dette, det er bare tullete. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, Oline12 skrev:

Jeg tviler faktisk ikke på at hun har fått hatmeldinger opp gjennom tidene. Syns forøvrig også at det er trist der som skjer i kommentarfelt rundt omkring, det fins så mange rare mennesker som sprer mye hat rundt omkring. Men. 

AB er ikke den rette til å skrive bok om dette, det er bare tullete. 

Jeg tror også hun har fått rare meldinger, men «hat» er et ord som blir for sterkt og for personlig. Man kan ikke hate noen man ikke kjenner, bare sett på nettet. Jeg tviler ikke et øyeblikk på at hun har fått sin del av både kritikk og mindre pene meldinger, for hvem har vel ikke fått dickpics eller slibrigheter? Selv har jeg blant annet fått ganske heftige meldinger i dialogboksen på WordFeud og andre nettspill - og blitt kalt for diverse kjønnsuttrykk når jeg har bedt vedkommende kutte ut tøyset 😂 Når det gjelder AB tror jeg mitt om hva som er sant eller usant. Og hun skal jobbe hardt for å overbevise meg om at hun har vært mer utsatt enn andre bloggere. Og det store spørsmålet er hvorfor hun aldri har dokumentert noe som helst av alt det forferdelige. Hvis «bevisene» dukker opp i boken som skjermbilder av innboksen hennes, eller som innlegg på KG, så kan det like gjerne være noe bloggeren/forlaget har produsert, slikt har vi hørt om før.

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, 2ney skrev:

Disse kommentarene... Dette kommer til å bli bråk. Folk skriver under med eget navn!! 

Hvorfor skal det bli bråk? Jeg har lest alle kommentarene og det er ikke annet enn hva som er dokumentert i media og på hennes egen blogg?

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pust skrev:

Hvorfor skal det bli bråk? Jeg har lest alle kommentarene og det er ikke annet enn hva som er dokumentert i media og på hennes egen blogg?

Tror du ikke AB tar kontakt med disse stakkars personene som tør å stå frem og si hva de mener? 

Endret av 2ney
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hummel34
2 timer siden, Ispahan skrev:

 

Mulig du har rett. "Syke, syke fitte" høres også ut som Anne Briths fargerike språk.

 

Hadde jeg vært sammen med henne, kan det nok tenkes at jeg hadde tydd til det språket for å beskrive situasjonen jeg hadde følt jeg hadde havnet i 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, 2ney skrev:

Tror du ikke AB tar kontakt med disse stakkars personene som tør å stå frem og si hva de mener? 

Det skulle ikke forbause meg, men de har jo bare mer eller mindre sitert henne selv?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Pust skrev:

Jeg tror også hun har fått rare meldinger, men «hat» er et ord som blir for sterkt og for personlig. Man kan ikke hate noen man ikke kjenner, bare sett på nettet. Jeg tviler ikke et øyeblikk på at hun har fått sin del av både kritikk og mindre pene meldinger, for hvem har vel ikke fått dickpics eller slibrigheter? Selv har jeg blant annet fått ganske heftige meldinger i dialogboksen på WordFeud og andre nettspill - og blitt kalt for diverse kjønnsuttrykk når jeg har bedt vedkommende kutte ut tøyset 😂 Når det gjelder AB tror jeg mitt om hva som er sant eller usant. Og hun skal jobbe hardt for å overbevise meg om at hun har vært mer utsatt enn andre bloggere. Og det store spørsmålet er hvorfor hun aldri har dokumentert noe som helst av alt det forferdelige. Hvis «bevisene» dukker opp i boken som skjermbilder av innboksen hennes, eller som innlegg på KG, så kan det like gjerne være noe bloggeren/forlaget har produsert, slikt har vi hørt om før.

Haha, mange creeps på WordFeud ja...

 

Jeg har fått meldinger fra folk der de skriver at jeg er ei jævla fitte og at de håper at mora mi dør av kreft når jeg knuser dem i Hearthstone, haha! 

 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...