Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Snaskesnusken skrev:

?

Bloggen er slettet. Så for en "utenforstående" "uvitende" mann? (Kjønn er irrelevant), er det relativt vanskelig å danne seg et inntrykk. Argumentet faller deretter i grus når det blir skrevet at du av nysgjerrighet besøkte bloggen, for så å finne ut at hun er en helt normal oppegående dame. Det er dokumentert opp å ned og i mente, ikke bare av kg brukere, men også dn og andre blogger, at nettopp denne damen driver virksomhet på en uetisk måte som desverre samtlige ganger går utover tredjepart. Dette er ikke noe å diskutere engang hvor vidt er tilfelle. Da dette er regelrett fakta. Trusler, grov eksponering av mindreårige, grov eksponering av mennesker generelt, gjentakende bevist løgn er bare noe av det hun har på sin cv. 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som fikk hørt pod'n til Kristina og Belinda før de slettet den?? 

Ref. Belinda Jakobsens instastory

---- sorry, dere er jo så raske her 😅

Endret av Fiorella
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Christiane_W skrev:

I neste uke sendes episodene av "4-stjerners middag" der AB er med. 

Jaja. Får utforske noen nye oppskrifter fra alle andre enn AB hver kveld den uken. Tips for gode og enkle middager anyone? 😉

Endret av DianaV
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, DianaV skrev:

Jaja. Får utforske noen nye oppskrifter fra alle andre enn AB hver kveld den uken. Tips for gode og enkle middager anyone? 😉

Hvorfor i alle dager skal du ekskludere AB bare fordi det er AB. uten å engang ha sett episoden? Nettopp sånne ting er det som bygger ABs sak med at det går som henne som person og ikke sak, og det stiller denne tråden i et dårlig lys. 

 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde forøvrig ikke blitt overrasket om podcasten i dag med beklagelse var avtalt spill. Dama virker jo utspekulert. Blest rundt boka er til hennes fordel. 

Utspekulert, kalkulert og flink til å pynte kaker er noen positive sider som skinner igjennom. Tenk om hun klarte å bruke de evnene til noe positivt, istedet for å bygge hat. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, Snaskesnusken skrev:

Jeg vet ikke hva hun innbiller seg men noe skurrer fælt her dersom hun ikke er innerforstått med at det som hun velger å legge ut på Internett kan bli snakket om. Det er en konsekvens av denne uansvarlige tilnærmingen hun har til sosiale medier. 

Skurrer? Det er vel det hun lever av? Eller hun kaller det for A og B innlegg 😂

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Emmy_H skrev:

Skurrer? Det er vel det hun lever av? Eller hun kan kaller det for A og B innlegg 😂

Jeg vet egentlig ikke hva hun lever av men slik som Davidsen oppfører seg i sosiale medier når det kommmer til lovbrudd, løgner, eksponering av mindreårige og så videre vil jeg si at barna hennes taper på hennes levebrød. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Malum skrev:

Så Andersen&Jacobsen har ifølge dem (på instastory) en hyggelig og oppklarende telefonsamtale med Anne Birth (hvor hun attpåtil har fortalt dem hemmeligheter om eksen som de helst ikke ville høre), mens hennes versjon til VG er at hun har grått og vært lei seg i hele dag, og ikke er i nærheten av å ha skværet opp..?

Jaja. Intet nytt der i gården, altså.

Drittpreik om andre mens hun inntar offerrollen... Hvor lenge skal denne tåpelige oppførselen pågå mon tro?

Endret av Snaskesnusken
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Drittpreik om andre mens hun inntar offerrollen... Hvor lenge skal denne tåpelige oppførselen pågå mon tro?

Hun får jo gi ut bok og what not. Så tipper det fortsetter så lenge samarbeidspartnere ikke bryr seg om å bruke huet. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, neiognei skrev:

Hun får jo gi ut bok og what not. Så tipper det fortsetter så lenge samarbeidspartnere ikke bryr seg om å bruke huet. 

🤨

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg bli 0% sjokkert hvis dette podcaststuntet viser seg å være avtalt spill 🙄 Det tror jeg hun der er i stand til. Snakk om GULL VERDT timing for å bygge opp narrativet om den å så hata alenemoren, og som attpåtil gråter. Hater ikke det pøkk, men misliker slik oppførsel; ja. Null sjarme og karisma. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Snaskesnusken skrev:

Hun sier at de har gått inn i hennes privatliv.. Hæ??  Hvem kjøper denne uttalelsen? Davidsen har selv brettet ut både sitt eget og mindreåriges liv på egen blogg. 

Jeg blir overrasket over at avisene ser ut til å sluke alt AB sier rått! En ting er at de siterer henne, men da ville en god journalist stilt noen oppfølgingsspørsmål rundt disse uttalelsene hennes eller googlet litt, og fort funnet ut at dette privatlivet som ble snakket om er det samme privatlivet hun selv har brettet ut for hvermannsen. For det er jo fryktelig dumt at sånne sitater bare får lov til å stå slik, det ser jo ut som om at AB er utsatt for hetsende stalkere i artikkelen.

Denne type journalistikk virker å være gjennomgående i artikler i VG og Dagbladet om AB og mange andre bloggere. 

Er det slik at journalistene ikke tørr eller er de fryktelig naive? 

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AntiBullshit skrev:

Jeg ser at det står i artikkelen at episoden er slettet, men den er fortsatt tilgjengelig for meg når jeg går inn på podcast-appen. Synes dog det er noe merkelig at ABD hevder hun har grått pga podcasten når hun tidligere nevner at hun ikke rakk å høre episoden selv? 

Hvordan får du til det? Dør av nysgjerrighet her, har så lyst til å høre!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Kinder skrev:

Jeg blir overrasket over at avisene ser ut til å sluke alt AB sier rått! En ting er at de siterer henne, men da ville en god journalist stilt noen oppfølgingsspørsmål rundt disse uttalelsene hennes eller googlet litt, og fort funnet ut at dette privatlivet som ble snakket om er det samme privatlivet hun selv har brettet ut for hvermannsen. For det er jo fryktelig dumt at sånne sitater bare får lov til å stå slik, det ser jo ut som om at AB er utsatt for hetsende stalkere i artikkelen.

Denne type journalistikk virker å være gjennomgående i artikler i VG og Dagbladet om AB og mange andre bloggere. 

Er det slik at journalistene ikke tørr eller er de fryktelig naive? 

Klikkhoreri på sitt beste tror jeg. Selv om jeg tviler på at noen bryr seg om en avdanka blogger noen knapt har hørt om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det forundrer meg at journalister ikke undersøker sakene de skriver om. Kjedisjournalistikk er blitt en sånn ensidig mikrofonstativ-greie - det virker som om det eneste som er viktig er å finne noe å skrive om en eller noen c-kjendis.

VVP sier at pressen har et spesielt ansvar for at at ulike syn kommer til uttrykk (VVP 1.2) og for å se kritisk på de selv oppfyller sin samfunnsrolle (VVP1.4) . Kjendisjournalistikken er vel ikke akkurat preget av dette. https://presse.no/pfu/etiske-regler/vaer-varsom-plakaten/ Det er veldig synd.

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Marimba skrev:

Jeg hadde forøvrig ikke blitt overrasket om podcasten i dag med beklagelse var avtalt spill. Dama virker jo utspekulert. Blest rundt boka er til hennes fordel. 

Utspekulert, kalkulert og flink til å pynte kaker er noen positive sider som skinner igjennom. Tenk om hun klarte å bruke de evnene til noe positivt, istedet for å bygge hat. 

 😃 Tja, hvis du mener at det å være utspekulert og kalkulert er positivt, kunne jeg tenke meg å høre hvilke egenskaper du mener er negative? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AntiBullshit skrev:

Har hørt at flere ikke får opp den som de tydeligvis sletta. Tror kanskje den bare er tilgjengelig for de som abonnerer på den? Hos meg var den i alle fall lasta ned allerede når de sletta den, så det gikk an å høre.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...