Grennellik Skrevet 15. februar 2019 #2921 Del Skrevet 15. februar 2019 1 time siden, Purple Basil skrev: Dette her må jo være tull? Men det er jo sånn hun har blitt kjendis... hun er en karakter som folk elsker å hate. Flere sider ved henne bidrar til dette. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 15. februar 2019 Populært innlegg #2922 Del Skrevet 15. februar 2019 Nå har vi nylig vært vitne til hvordan en kjent person sin adferd på privaten har eksplodert i media. Mange av de som har tidd stille i løpet av årene, tør nå å snakke ut. Å være mange, gir mot. Det ironiske er at det som tenkte alle faklene i landsbyen, var hovedpersonen selv, i sitt forsøk på å legge hele saken bak seg (og promotere podden sin, da) Anne Brith, se på det som skjer med den andre personen nå, i media, og ikke minst i sosiale media. Også ber jeg deg tenke deg om en gang til, om å prøve å framstå som et offer virkelig er en god ide. Har du råd til å provosere fram DEN ANDRE SIDEN sine historier? Du vet at den finnes, og den ligner ikke på din. I det hele tatt. 134 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 15. februar 2019 #2923 Del Skrevet 15. februar 2019 Hør på @FruJohansen 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 15. februar 2019 #2924 Del Skrevet 15. februar 2019 Håper hun nevner seg selv i boken, som et av de største trollene vi har. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 15. februar 2019 #2925 Del Skrevet 15. februar 2019 2 minutter siden, Kollontaj skrev: Hør på @FruJohansen Det vil hun desverre aldri gjøre 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 15. februar 2019 #2926 Del Skrevet 15. februar 2019 (endret) 9 timer siden, Aricia skrev: Boken eller Davidsen er ikke å se på nettsiden til Pantagruel, så jeg kjenner jeg er litt skeptisk. http://pantaforlag.no/ Forsidebildet på forlagets FB-side er reklame for ABs bok. Endret 15. februar 2019 av formula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love2017juni Skrevet 15. februar 2019 #2927 Del Skrevet 15. februar 2019 (endret) Hohoh.. Gleder meg til treningkast skal trilles og de stakkars journalistene blir hengt ut som troll og det som verre er om (LES; når😉) terningene ikke føles riktige for AB😆🥴 Endret 15. februar 2019 av Love2017juni 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 15. februar 2019 Populært innlegg #2928 Del Skrevet 15. februar 2019 Blir jo interessant å se om Panta Forlag har lært noe som helst av kritikken som fulgte i kjølvannet av Anniken Jørgensen sin bok. AB har vært i konflikt med mange som kan identifiseres, og jeg tror neppe de vil sette pris på å bli hengt ut som nettroll i boken til AB. 67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 15. februar 2019 #2929 Del Skrevet 15. februar 2019 5 minutter siden, Love2017juni skrev: Hohoh.. Gleder meg til treningkast skal trilles og de stakkars journalistene blir hengt ut som troll og det som verre er om (LES; når😉) terningene ikke føles riktige for AB😆🥴 Får nok stoff til enda en bok da 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpion57 Skrevet 15. februar 2019 #2930 Del Skrevet 15. februar 2019 53 minutter siden, Oppland skrev: Hun som ikke får gå i fred og blir snikfotografert så hun må løpe hjem, alle de stormer nok nå til nærmeste bokhandel .😁 Blir det en eventyrbok tro som omhandler ting hun tror hun vet, tror hun ser og tror hun hører og tror hun opplever??. Jeg vil lese boken med det i hu at er det sant det hun skriver...eller fiction????? Kan nok bli spennende lesning 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Ariel* Skrevet 15. februar 2019 #2931 Del Skrevet 15. februar 2019 Dette kan jo bli en interessant føljetong utover våren, å se hva som dukker opp i kjølvannet av denne lanseringen. Hvis språket i boken ligner på innleggene hennes på bloggen spørs det om noen i det hele tatt kommer til å forstå hva hun vil frem til. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Pust Skrevet 15. februar 2019 Populært innlegg #2932 Del Skrevet 15. februar 2019 (endret) Det er det sjukeste jeg har sett på lenge. At hun tør, Nå skal hun altså bruke en hel bok på å fortelle hvor grusom alle andre er, mens sannheten ligger et helt annet sted, det er bare å lese DN for å få en bittebittebitteliten flik av hvordan det står til, egentlig. Forlaget ser bare pengene de kan tjene på at en husmorblogger som er ute av stand til å se hvordan hun selv er navet i hathjulet, og det ikke på den måten hun framstiller det som. Det ligger blogginnlegg, på blogginnlegg lagret på nettet, som forteller en helt annen historie enn at hun er den stakkaren som har holdt kjeft. Minner om at dette forlaget har en skitten historie bak seg, med både juks og dårlig redaksjonsjobbing. Håper AB er klar over at hun ikke kommer til å få noe hjelp fra forlaget dersom bokens innhold blir årsaken til offentlig skittentøyvask. Og skittentøyet finnes. Endret 15. februar 2019 av Pust 68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCortado Skrevet 15. februar 2019 #2933 Del Skrevet 15. februar 2019 "Mer om det i oppfølgeren til boka." 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SjokoLine Skrevet 15. februar 2019 #2934 Del Skrevet 15. februar 2019 (endret) Det største nettrollet her er AB. Det finnes det nok eksempler på. Jeg håper inderlig at Dagens Næringsliv plukker opp boken og skriver om dette mennesket nok en gang. Jeg kunne sagt mye annet om AB også for å beskrive hva jeg synes om hennes oppførsel, men da hadde jeg brutt alle forumsregler her på Kvinneguiden. Endret 15. februar 2019 av SjokoLine 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg TinaG Skrevet 15. februar 2019 Populært innlegg #2935 Del Skrevet 15. februar 2019 (endret) Kvinner som hater kvinner.... Jeg lærer mine barn at hat er et sterkt ord som en ikke skal bruke unødvendig. (Jeg hater fisk, mamma vs Jeg hater at barn i Syria har det fælt) Og de har lært å finne andre gode ord for dette. At hun velger en sånn tittel for å provosere (wild guess) er for meg, som så mye annet i hennes verden, helt uforståelig. Å kritisere og å hate er ikke det samme, sjekk ordboken! Hvis hun ønsker å bygge opp andre kvinner, heie frem, være et forbilde så er dette ikke veien å gå. Sånn ref hennes nye selskap der hun virker å skulle være mentor for andre bloggere. Men ABs agenda kjenner ingen. Og hva målet med dette stuntet er annet enn penger vites ikke. For å bruke et av mine favorittsitat, fritt oversatt til norsk; "Ditt lys skinner ikke sterkere, selv om du blåser ut en annens" Endret 15. februar 2019 av TinaG Skrivefeil 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Lilla-damen Skrevet 15. februar 2019 Populært innlegg #2936 Del Skrevet 15. februar 2019 Regner med hun har «stjålet» tittelen fra Stieg Larsson sin bok « Menn som hater kvinner». Tittelen er god den, men når sannheten kanskje ikke står i forhold til tittelen er det muligens ikke lurt å gå så hardt ut. Hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trodd dette var en «dameroman». Reklamen fra boka gir meg iallefall kioskroman-følelsen. Jeg jobber med bøker og har god oversikt over de ulike forlagene og det oser ikke akkurat kvalitet av Pantagruel forlag. 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg ¤flicka¤ Skrevet 15. februar 2019 Populært innlegg #2937 Del Skrevet 15. februar 2019 Et nettroll gir ut bok om å bekjempe nettroll? Jeg gir opp 84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Malum Skrevet 15. februar 2019 Populært innlegg #2938 Del Skrevet 15. februar 2019 Hva faen? Denne galskapen vil jo ingen ende ta. Vel, jeg har i hvert fall lært noe nytt i dag : det finnes et forlag som heter Pantagruel, og det er et useriøst forlag med minst like shady forretningsmetoder som AB. 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 15. februar 2019 #2939 Del Skrevet 15. februar 2019 23 minutter siden, Lilla-damen skrev: Jeg jobber med bøker og har god oversikt over de ulike forlagene og det oser ikke akkurat kvalitet av Pantagruel forlag. Kjenner at det er litt synd at jeg ikke jobber som bokanmelder lenger.. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morhjertegod Skrevet 15. februar 2019 #2940 Del Skrevet 15. februar 2019 Hva f.... Dama spammer ho insta i dag, blir ikke det minste nysgjerrig, bare irritert og slutter følge sporenstreks! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg