Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Forstår ikke hvordan hun orker all denne oppussingen. Maling, nytt gulv, nytt vaskerom.. Stadig nye prosjekter. Blir stressa av å se på.. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flettfrid skrev (6 timer siden):

De er så åpne om mye og avtaler nok mer på forhånd, enn vi får vite.

Det handler kanskje ikke om utbytte av å vite, men å fjerne "skam" rundt noe som er tabubelagt for mange. 

Lite eller ingen sex i ett forhold er mer normalt enn mange tror. Men "ingen" tørr innrømme at de har ett praktisk talt "dødt sexliv". 

I noen øyne er 1-2 ganger i mnd lite, i andres helt perfekte og for noen mye. 

Det å normalisere å snakke om sex er viktig for at mange skal skjønne at de kan leve i ett bra partnerskap fordi om man ikke har sex 3-4 ganger i uken. Det er viktig og snakke om at sexlyst og behov er forskjellig fra person til person og at det ikke er noen skam å ha ett annet behov enn f.eks bestevenninna. 

Sara når nok frem/inn til mange i sin målgruppe som kan føle en skam/slite med dette. Mange har dårlig selvtilit pga lav sexlyst, å føler det er noe galt med de. 

Veldig gode poeng! Kanskje jeg som var litt korttenkt der :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (24 minutter siden):

Syns det er mer spesielt at ikke mora møtte opp på legevakta når barnet skal dit enn at de har barnepass ofte. 

Er vel begrensa hvor mange som kan troppe opp på legevakta nå og det dreide seg om ett maiskorn i nesa eller øret, det hadde jeg også tenkt at bestemor hadde fiksa greit. 

Endret av GulleGull
Skrivefeil
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (45 minutter siden):

Er vel begrensa hvor mange som kan troppe opp på legevakta nå og det dreide seg om ett maiskorn i nesa eller øret, det hadde jeg også tenkt at bestemor hadde fiksa greit. 

Ja jeg sa bare hva jeg syns!

Dessuten handler det ikke om at ikke besteforeldre fikser biffen. Tror jeg så gjerne de hadde greid. 
Men mer om at jeg vil være der for barnet mitt i noe som kan være skremmende for han/henne. Men så er jo det bare hva JEG ville gjort.  

Endret av BethD
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (43 minutter siden):

Syns det er mer spesielt at ikke mora møtte opp på legevakta når barnet skal dit enn at de har barnepass ofte. 

Enig! Hadde kjørt dit på sekundet! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GulleGull skrev (7 timer siden):

Er vel begrensa hvor mange som kan troppe opp på legevakta nå og det dreide seg om ett maiskorn i nesa eller øret, det hadde jeg også tenkt at bestemor hadde fiksa greit. 

Enig med deg. Er ikke sikkert barnet var redd heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (15 timer siden):

Ja jeg sa bare hva jeg syns!

Dessuten handler det ikke om at ikke besteforeldre fikser biffen. Tror jeg så gjerne de hadde greid. 
Men mer om at jeg vil være der for barnet mitt i noe som kan være skremmende for han/henne. Men så er jo det bare hva JEG ville gjort.  

Barn er forskjellig og ikke alle trenger det samme. Min tantebarn er en tøff jente som tar det meste på strak arm. Er hun ikke redd hadde hun ikke trengt å ha med moren. Det er og korona og ikke lurt å møtte opp på legevakten alle sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke utlevert det på snap med engang iallefall😊 Hadde minst ventet til barnet mitt var kommet hjem før jeg skulle informere hele verden om det. 😊 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
Hollie321 skrev (På 26.11.2020 den 16.50):

Og ikke minst kan det ikke være særlig bra for miljøet å bruke så mye maling.. 

skal innrømme at jeg lo litt for meg selv når hun måtte sende tilbake stolene Robin ikke likte. 😅 må vel være bedre for lommeboka å kommunisere med den man bor med så slipper man sånne glipper. 

Hva det noe å le av da? Djises 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaymie skrev (På 18.11.2020 den 22.12):

Jeg leste også dette, også har jeg fått med meg at hun er ung ufør. Har hun sagt fra seg uførheten, eller blir hun trukket i trygd de månedene hun tjener for mye? Jeg har stor forståelse for at man kan bli ufør av ME, men ikke like stor forståelse hvis man kan jobbe som influenser ved siden av med så store lønninger. Kanskje hun kun fungerer som selvstendig næringsdrivende, men da har hun fortsatt en viss arbeidsevne innenfor noen yrker, eller tar jeg feil? Må understreke at jeg ikke har noe imot uføretrygdede, reagerer kun på inntekten hennes siden jeg kjenner så mange uføre som sliter med lav inntekt uten mulighet for å endre sin situasjon.

Med 1 million i inntekt så får hun ikke 1 krone i uførepensjon. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hollie321 skrev (På 2.12.2020 den 19.19):

Enig! Hadde kjørt dit på sekundet! 

På sekundet? For en mais i øret? Snakk om hysterisk mamma...

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sirenas skrev (2 timer siden):

På sekundet? For en mais i øret? Snakk om hysterisk mamma...

Bedre å vær hysterisk eller å ikke bry seg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minni75 skrev (1 minutt siden):

Bedre å vær hysterisk eller å ikke bry seg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det finnes da jaggu en mellomting🤣

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minni75 skrev (34 minutter siden):

Bedre å vær hysterisk eller å ikke bry seg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Minni75 skrev (49 minutter siden):

Bedre å vær hysterisk eller å ikke bry seg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ikke bry seg? Det er maiskorn kjære deg ikke liv og død. Bestemor fikset det fint hun da. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minni75 skrev (1 time siden):

Bedre å vær hysterisk eller å ikke bry seg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvet du om hun bryr seg eller ikke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om reklamen hennes for eyepadsene fra Xlash som hun la ut i dag? Det blir litt for mye «wow de var superbra jeg kjente virkelig forskjell». Og det etter én gang. Jeg kan ikke ta det seriøst og jeg vurderer å avfølge. Det er så åpenbart at hun prøver å selge inn et produkt uten å sette seg inn i ingredienser, hva det gjør med huden osv. Det eruprofesjonelt. Det blir for lite seriøst og gjennomskuelig at hun gjør dette for pengenes skyld.

og forresten, skulle ikke hun ha mindre reklame i desember? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hockeypulver skrev (På 9.12.2020 den 19.48):

 

og forresten, skulle ikke hun ha mindre reklame i desember? 

Jepp. Hun sa det. Jeg avfulgte henne for noen uker siden. Når (seriøst) 95% av feeden ble reklame så orket jeg ikke mer. 
Jeg fulgte henne for å få bedre selvfølelse rundt kroppen min og for å se at andre småbarnsmødre var i samme båt som meg. Ikke for å få 10% avslag på Kappahl, eller se reklame for Prior og Renault Zoe. 
 

Jeg tittet innom IGen hennes for ikke så lenge siden og så at hun fortsatt bombarderte med reklame. Men så også at hun hadde mista følgere. 
Det er nok prisen av grådighet..

Sara Emilie kommer til å bli en sånn influenser som forsvinner like fort som hun kom. Det var ikke reklame folk begynte å følge henne for.. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...