Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

3 timer siden, supermamz skrev:

ganske sykt at hun ikke har lært å kle på seg klærne rett enda og hun er vell snart 30 år? Begynner å bli litt flau på hennes vegne🤭

Du er i gang igjen ja. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest adinterim

Dropper familiebesøk pga tilstanden i Oslo for tiden. Er det virkelig så stor forskjell på situasjonen nå, kontra mote-eventet hun dro på for noen få uker siden? ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.10.2020 den 9.27, baremeg skrev:

Jeg  sluttet å følge henne for to uker siden og det er såååå deilig!!!!!  

Så enig! Mistet respekten når hun plutselig er venner med de andre topp ti bloggerne. Og at de er bestevenner med henne i kommentarfeltet etter er par pris utdelinger og vors🙈pinlig 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, adinterim skrev:

Dropper familiebesøk pga tilstanden i Oslo for tiden. Er det virkelig så stor forskjell på situasjonen nå, kontra mote-eventet hun dro på for noen få uker siden? ☺️

Ja, slik er det for mange. Jeg var på seminar på hotell med hele jobben for få uker siden. Samtidig har vi avlyst familiesamling denne helgen. 
Vet du ikke at det er kommet nye retningslinjer? 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest adinterim
11 minutter siden, Ellevill skrev:

Ja, slik er det for mange. Jeg var på seminar på hotell med hele jobben for få uker siden. Samtidig har vi avlyst familiesamling denne helgen. 
Vet du ikke at det er kommet nye retningslinjer? 

Veileder. Det er kommet en ny veileder. 

Selvsagt vet jeg det.  Jeg vet også at man kan ha 5 gjester, i tillegg til husstanden, og at to familier kan møtes selv om man har flere barn som totalt overgår antallet på 5 personer. 

Seminar med jobben kan ikke sammenlignes med en fyllafest for mote-Oslo midt i en pandemi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, adinterim skrev:

Veileder. Det er kommet en ny veileder. 

Selvsagt vet jeg det.  Jeg vet også at man kan ha 5 gjester, i tillegg til husstanden, og at to familier kan møtes selv om man har flere barn som totalt overgår antallet på 5 personer. 

Seminar med jobben kan ikke sammenlignes med en fyllafest for mote-Oslo midt i en pandemi. 

Helt enig

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, adinterim skrev:

Veileder. Det er kommet en ny veileder. 

Selvsagt vet jeg det.  Jeg vet også at man kan ha 5 gjester, i tillegg til husstanden, og at to familier kan møtes selv om man har flere barn som totalt overgår antallet på 5 personer. 

Seminar med jobben kan ikke sammenlignes med en fyllafest for mote-Oslo midt i en pandemi. 

Poenget er at ting har endret seg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest adinterim
3 timer siden, Ellevill skrev:

Poenget er at ting har endret seg. 

Men det er jeg er uenig i. Situasjonen i Oslo har vært alvorlig hele veien, selv om det har nådd et nytt smertenivå i månedsskiftet. At folk har tatt lettere på ting og overgått antall anbefalte nærkontakter er nettopp årsaken til at situasjonen er slik den er i dag. 

Og poenget mitt er enda: oppførselen hennes nå ift Korona vs oppførselen hennes i mars. Det er kleint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sier hun at hun bruker utdanningen sin? Hun har da ikke fullført videregående, slik jeg har oppfattet det?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.11.2020 den 14.26, adinterim skrev:

Men det er jeg er uenig i. Situasjonen i Oslo har vært alvorlig hele veien, selv om det har nådd et nytt smertenivå i månedsskiftet. At folk har tatt lettere på ting og overgått antall anbefalte nærkontakter er nettopp årsaken til at situasjonen er slik den er i dag. 

Og poenget mitt er enda: oppførselen hennes nå ift Korona vs oppførselen hennes i mars. Det er kleint. 

Helt sant, i mars begynte hun jo å vise på snap at hun hadde hamstret inn hermetikk mat og lignende når det var sterkt frabedt å unngå hamstring..

Endret av Ceccar
Skrive feil
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ceccar skrev:

Helt sant, i mars begynte hun jo å vise på snap at hun hadde hamstret inn hermetikk mat og lignende når det var sterkt frabedt å absolutt unngå hamstring..

Hun oppfordret alle til å hamstre også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Minni75 skrev:

Hvorfor sier hun at hun bruker utdanningen sin? Hun har da ikke fullført videregående, slik jeg har oppfattet det?

Ja hun nevner ofte utdanningen hennes. Så det høres ut så man har en utdanning bare man har gått et år på vgs.🤔

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, supermamz skrev:

Ja hun nevner ofte utdanningen hennes. Så det høres ut så man har en utdanning bare man har gått et år på vgs.🤔

Nå sto det vel noe som «bruke litt av den lille utdanningen og hobbyen jeg har som fotograf» så helt utrolig å henge seg opp i. Hun gikk ut alle fag på medier og kommunikasjon på vgs. Hun jobbet også som journalist og i fotograf studio ved siden av/etter skolen også mener jeg å huske. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.11.2020 den 23.25, adinterim skrev:

Dropper familiebesøk pga tilstanden i Oslo for tiden. Er det virkelig så stor forskjell på situasjonen nå, kontra mote-eventet hun dro på for noen få uker siden? ☺️

Tenkte samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, silikon123 skrev:

Nå sto det vel noe som «bruke litt av den lille utdanningen og hobbyen jeg har som fotograf» så helt utrolig å henge seg opp i. Hun gikk ut alle fag på medier og kommunikasjon på vgs. Hun jobbet også som journalist og i fotograf studio ved siden av/etter skolen også mener jeg å huske. 

Å trodde hun var syk jeg. 
 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, silikon123 skrev:

Nå sto det vel noe som «bruke litt av den lille utdanningen og hobbyen jeg har som fotograf» så helt utrolig å henge seg opp i. Hun gikk ut alle fag på medier og kommunikasjon på vgs. Hun jobbet også som journalist og i fotograf studio ved siden av/etter skolen også mener jeg å huske. 

Det har jeg aldri hørt så det visste jeg ikke! 😟 Men så flott at hun har fullført og har fagbrev! Jeg trodde hun ikke klarte å jobbe eller noe siden hun ble syk av ME. Er liksom det som har blitt salgt at hun ble ufør så ung at hun ikke har fått noe særlig arbeidserfaring. Så rart at hun ikke motiverer og inspirerer om å fullføre skole og utdanning fordi om man sliter da! Det kunne jo så mange ha trengt og fått tips på. Ikke bare hvordan hun ble ufør. Er jo veldig bra at hun har fått til det, syns hun burde være stolt og snakke om det da! For man mistolker henne så fort når hun for det meste bare snakker om hvordan og når hun ble ufør. 😱😟😓

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

38 minutter siden, supermamz skrev:

Det har jeg aldri hørt så det visste jeg ikke! 😟 Men så flott at hun har fullført og har fagbrev! Jeg trodde hun ikke klarte å jobbe eller noe siden hun ble syk av ME. Er liksom det som har blitt salgt at hun ble ufør så ung at hun ikke har fått noe særlig arbeidserfaring. Så rart at hun ikke motiverer og inspirerer om å fullføre skole og utdanning fordi om man sliter da! Det kunne jo så mange ha trengt og fått tips på. Ikke bare hvordan hun ble ufør. Er jo veldig bra at hun har fått til det, syns hun burde være stolt og snakke om det da! For man mistolker henne så fort når hun for det meste bare snakker om hvordan og når hun ble ufør. 😱😟😓

En meget bra refleksjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, supermamz skrev:

Det har jeg aldri hørt så det visste jeg ikke! 😟 Men så flott at hun har fullført og har fagbrev! Jeg trodde hun ikke klarte å jobbe eller noe siden hun ble syk av ME. Er liksom det som har blitt salgt at hun ble ufør så ung at hun ikke har fått noe særlig arbeidserfaring. Så rart at hun ikke motiverer og inspirerer om å fullføre skole og utdanning fordi om man sliter da! Det kunne jo så mange ha trengt og fått tips på. Ikke bare hvordan hun ble ufør. Er jo veldig bra at hun har fått til det, syns hun burde være stolt og snakke om det da! For man mistolker henne så fort når hun for det meste bare snakker om hvordan og når hun ble ufør. 😱😟😓

Her vrir du både på sannheten og innlegget du siterer. Svært uredelig av deg. Skjerpings!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Porcelain skrev:

Her vrir du både på sannheten og innlegget du siterer. Svært uredelig av deg. Skjerpings!

Da må nesten noen begynne å fortelle sanheten her.... Har hun utdanning eller ikke??? Det har du vell entn hvis du har tatt fagbrev eller gått høyskole... ikke vgs!? Så skjønner ikke hvordan jeg vrir det om og når noen skriver her inne at hun har utdanning hvorfor snakker hun ikke om det mer???  Ikke rart man blir helt ør av dette. Alle sier jo forskjellige ting!!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har gått media og kommunikasjon på vgs. Denne linjen gir studierett. Er som en hvilken som helst annen studiespesialiserings vgs.

Ikke fagbrev.

Hun sa også "den lille utdanningen". Tviler ikke på at hun kan mye mer om foto enn meg som tok realfag på vgs.

Flisespikkeri på høyt nivå, sånn uansett..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...