Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

På 25.10.2020 den 13.03, *Stjerne*støv* skrev:

NB dette er ikke diskusjon om kropp, men klær. 

hun burde går opp 1-2 str på underdelene. Ofte er det litt for stramt/lite. 

Hun er smal rundt midjen, men hun burde lære å ha riktig snitt på underdelene også.. 
 

 

Men det er viktigere med størrelse S eller at klærne sitter pent!
 Firmaet fremstilles ganske useriøst og teit. Syk er dama, men alt hun får til? Firmaet er friskt😂😂 

Nei, hun er ikke så kreativ som hun tror.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest adinterim

"Vil du dele treningsøvelsene dine?" 

"Ja, klart!" 

*legger ut reklameinnlegg for klesmerket til treningsklærne*

 

Convenient. Tilfeldig. Not. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"4 grunner til at tobarnsmoren valgte Zoe som sin familiebil" fikk hun den ikke sponsa? Det var vel planlagt fra starten at de skulle skrives om hennes erfaringer med bilen, så det var vel den eneste grunnen? 😅

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bloodflowers skrev:

"4 grunner til at tobarnsmoren valgte Zoe som sin familiebil" fikk hun den ikke sponsa? Det var vel planlagt fra starten at de skulle skrives om hennes erfaringer med bilen, så det var vel den eneste grunnen? 😅

Hun valgte den ivertfall ikke sånn som det blir lagt frem 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Bloodflowers skrev:

"4 grunner til at tobarnsmoren valgte Zoe som sin familiebil" fikk hun den ikke sponsa? Det var vel planlagt fra starten at de skulle skrives om hennes erfaringer med bilen, så det var vel den eneste grunnen? 😅

 

2 timer siden, BethD skrev:

Hun valgte den ivertfall ikke sånn som det blir lagt frem 

 Bare jeg som la merke til snik reklamen til KappAhl med to poser i gangen når hun kler på barna i reklamen? 🙈 Nice moove!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Bloodflowers skrev:

"4 grunner til at tobarnsmoren valgte Zoe som sin familiebil" fikk hun den ikke sponsa? Det var vel planlagt fra starten at de skulle skrives om hennes erfaringer med bilen, så det var vel den eneste grunnen? 😅

Jupp. 
blir så useriøs reklame fra en bilprodusent/vg eller hvem det nå var som lagde reklamen. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Bloodflowers skrev:

"4 grunner til at tobarnsmoren valgte Zoe som sin familiebil" fikk hun den ikke sponsa? Det var vel planlagt fra starten at de skulle skrives om hennes erfaringer med bilen, så det var vel den eneste grunnen? 😅

Så tåpelig, hadde hun ikke blitt sponset hadde hun nok ikke valgt den heller. Blir definitivt ikke zoe på oss som tenkt .

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid vært så glad i å følge Sara, mens det siste kjenner jeg at jeg har irritert meg mer og mer over ting som blir gjort. Jeg er virkelig ikke en person som peker på foreldre som drikker ett glass vin i ny og ne eller som har barnefri en gang i blandt. Men synes seriøst enten hun eller samboeren er borte hver eneste helg, og at det alltid er vin i bildet gjerne flere dager i uka (og ikke misforstå, tviler ikke på at barna hennes blir satt først og at de får masse av foreldrene sine). Synes jeg ikke ser mer enn sponset innlegg på kanalene hennes lenger, og hver gang hun får kritikk som ikke er stygt ment mot henne så er det alltid en lang forklaring og en rekke unnskyldninger. Alt i alt så digger jeg henne og det hun har oppnådd, men som sagt så er det mye små ting jeg har begynt å irritere meg over faktisk🤭

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ceccar skrev:

Har alltid vært så glad i å følge Sara, mens det siste kjenner jeg at jeg har irritert meg mer og mer over ting som blir gjort. Jeg er virkelig ikke en person som peker på foreldre som drikker ett glass vin i ny og ne eller som har barnefri en gang i blandt. Men synes seriøst enten hun eller samboeren er borte hver eneste helg, og at det alltid er vin i bildet gjerne flere dager i uka (og ikke misforstå, tviler ikke på at barna hennes blir satt først og at de får masse av foreldrene sine). Synes jeg ikke ser mer enn sponset innlegg på kanalene hennes lenger, og hver gang hun får kritikk som ikke er stygt ment mot henne så er det alltid en lang forklaring og en rekke unnskyldninger. Alt i alt så digger jeg henne og det hun har oppnådd, men som sagt så er det mye små ting jeg har begynt å irritere meg over faktisk🤭

Enig! Hun sier de aldri har barnevakt eller er ute på fest, men etter sommerferien syns jeg de har vert ute nesten hvert helg enten begge eller minst en av de. Helt greit at de vil ut å kose seg, men ikke si en ting å gjør helt motsatt! Føler det er sånn med det meste hun hiver ut på kanalene sine om dagen. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trykket avfølg og blokkér på henne for en stund siden nå, og det er så godt! Jeg vet at det ikke er svaret på debatten om influensere (🤢), men for min egen psykes skyld er det innmari godt å ikke få henne opp i feeden lengre. Hun var som en bilulykke, nesten umulig å ikke følge med på. 

Endret av Lubbetutt
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 30.10.2020 den 18.38, Bloodflowers skrev:

"4 grunner til at tobarnsmoren valgte Zoe som sin familiebil" fikk hun den ikke sponsa? Det var vel planlagt fra starten at de skulle skrives om hennes erfaringer med bilen, så det var vel den eneste grunnen? 😅

I følge Renault har de fått så mye positive tilbakemeldinger på samarbeidet med SE.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Orly skrev:

I følge Renault har de fått så mye positive tilbakemeldinger på samarbeidet med SE.  

Det er det verste.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den videoen med vin og hjemmetest av corona er en kopi av en som har sirkulert lenge på Facebook. Så utrolig lite originalt å kopiere andre på den måten.. Jeg har nettopp begynt å kikke på henne på Insta, og har forstått at slike videoer har hun mye av. Er de alle kopiert/«inspirert» (som influencere kaller det?)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Carrosen skrev:

Den videoen med vin og hjemmetest av corona er en kopi av en som har sirkulert lenge på Facebook. Så utrolig lite originalt å kopiere andre på den måten.. Jeg har nettopp begynt å kikke på henne på Insta, og har forstått at slike videoer har hun mye av. Er de alle kopiert/«inspirert» (som influencere kaller det?)

Ja. Absolutt alt er kopiert

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt overgjett over den dama der. Nå er det greit for henne og kødde med korona? huff, nei alt for likes ser det ut som...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ganske sykt at hun ikke har lært å kle på seg klærne rett enda og hun er vell snart 30 år? Begynner å bli litt flau på hennes vegne🤭

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.11.2020 den 16.30, Orly skrev:

I følge Renault har de fått så mye positive tilbakemeldinger på samarbeidet med SE.  

Tviler ikke på det...nå har ikke jeg lest artikkelen, for det orket jeg ikke. Men det kommer vel ikke fram der at det er et sponset samarbeid, eller? Hvis det ikke gjør det, går vel folk 5 på..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...