Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Relin skrev (40 minutter siden):

Vet du at det er sånn? Er du tilstede hver gang de er sammen? 
Hvor ofte man besøker hverandre og hvem som besøker hvem er da opp til dem å bestemme.

Har aldri sett Sara til Therese og de filmer nå bestandig sammen.😅 Så er kanskje ikke så rart at noen lurer? Men er jo ikke nøye hvem som besøker hvem🙈 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Minni75 skrev (På 22.12.2020 den 10.02):

Hvorfor er det alltid Therese som er hos Sara? Hadde ikke giddet slik enveis vennskap!

Tuller du?? 😅 Jeg slutter aldri å forundre meg over slike kommentarer! 🤪

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest adinterim

Jeg syns det er merkelig stil hun har gått for i hjemmet sitt. Syns ikke akkurat den passer personligheten hennes? 🤷🏼‍♀️ Og det hele er gjort veldig halvveis, selv om jeg skjønner at det kan ta tid bytte stil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (På 22.12.2020 den 23.40):

Har aldri sett Sara til Therese og de filmer nå bestandig sammen.😅 Så er kanskje ikke så rart at noen lurer? Men er jo ikke nøye hvem som besøker hvem🙈 

Kanskje Therese ikke vil at Sara skal filme hjemme hos henne? Jeg hadde ikke villet at venninna mi skulle dele fra mitt hjem til 400 000 følgere. 

adinterim skrev (14 timer siden):

Jeg syns det er merkelig stil hun har gått for i hjemmet sitt. Syns ikke akkurat den passer personligheten hennes? 🤷🏼‍♀️ Og det hele er gjort veldig halvveis, selv om jeg skjønner at det kan ta tid bytte stil. 

Tar tid og bytte stil. Og følger vel trendene og benytter seg av spons for å holde seg aktuell. Ikke sikkert at det er så veldig "henne"

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gasellen skrev (31 minutter siden):

Kanskje Therese ikke vil at Sara skal filme hjemme hos henne? Jeg hadde ikke villet at venninna mi skulle dele fra mitt hjem til 400 000 følgere. 

Tar tid og bytte stil. Og følger vel trendene og benytter seg av spons for å holde seg aktuell. Ikke sikkert at det er så veldig "henne"

Therese filmer jo hjemme hos seg selv hele tiden, så hva har det å si om Sara også gjør det? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

adinterim skrev (På 23.12.2020 den 19.33):

Jeg syns det er merkelig stil hun har gått for i hjemmet sitt. Syns ikke akkurat den passer personligheten hennes? 🤷🏼‍♀️ Og det hele er gjort veldig halvveis, selv om jeg skjønner at det kan ta tid bytte stil. 

Hva tenker du at ikke er henne med den stilen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1995m skrev (På 24.12.2020 den 10.18):

Therese filmer jo hjemme hos seg selv hele tiden, så hva har det å si om Sara også gjør det? 

Ok. I see. Aner ikke hvem Therese er utover at de er venner. Antar hun er influencer hun også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gasellen skrev (På 26.12.2020 den 13.45):

Ok. I see. Aner ikke hvem Therese er utover at de er venner. Antar hun er influencer hun også?

ja, hun er det🙈😂 Derfor jeg skrev det med filmingen😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lubbetutt skrev (På 30.12.2020 den 16.36):

Og der var nye dådyrvipper klistret på igjen.  Snakk om å like seg selv som man er.

Jeg synes det er en så rar ting å skulle forbedre. ØYEVIPPER. 

En ting er pupper, overvekt, neseoperasjoner osv. men ØYEVIPPER 😅 det blir litt som fake negler føler jeg. Hvem faen bryr seg om øyevippene sine og neglene sine liksom 🤷‍♀️
 

Det må jo gjøre skade på de naturlige vippene å drive å lime på fake hele tiden?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gasellen skrev (16 timer siden):

Jeg synes det er en så rar ting å skulle forbedre. ØYEVIPPER. 

En ting er pupper, overvekt, neseoperasjoner osv. men ØYEVIPPER 😅 det blir litt som fake negler føler jeg. Hvem faen bryr seg om øyevippene sine og neglene sine liksom 🤷‍♀️
 

Det må jo gjøre skade på de naturlige vippene å drive å lime på fake hele tiden?

Ja gjør veldig mye skade. Er nok derfor de som bruker de hele tiden må fylle på falske 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest adinterim
Gasellen skrev (17 timer siden):

Jeg synes det er en så rar ting å skulle forbedre. ØYEVIPPER. 

En ting er pupper, overvekt, neseoperasjoner osv. men ØYEVIPPER 😅 det blir litt som fake negler føler jeg. Hvem faen bryr seg om øyevippene sine og neglene sine liksom 🤷‍♀️
 

Det må jo gjøre skade på de naturlige vippene å drive å lime på fake hele tiden?

Om det er profesjonelle som gjør jobben skader det ikke så veldig mye. Vippelimet gir etter, men det kan gå et par vipper likevel ja, men vipper vokser fort ut igjen. Problemet er at de blir vant med å se de store dådyrøynene sine i speilet hver dag, så når de falske vippene har falt av så ser de nakne ut. Jeg har samme følelsen når jeg har brukt briller en lengre periode før jeg tar på linser igjen, føler meg naken og rar i ansiktet. Forskjellen er at jeg lever ikke av å se på meg selv på kamera hver eneste dag, og tenker ikke 24/7 på hvordan jeg ser ut og hvordan jeg kan se bedre ut på kamera etc. Jeg bryr meg, for all del, men jeg bryr meg for meg selv - ikke for 250.000 følgere. 

Men å kritisere vipper, og falske negler blir for kort igjen. Himler dere med øynene når venner farger håret også? Det blir også samme greia. Folk må få gjøre som de vil. Jeg syns det er merkelig at det er mer forståelig å operere puppene eller ta fettsuging enn å bruke falske vipper... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Relin skrev (På 22.12.2020 den 22.59):

Vet du at det er sånn? Er du tilstede hver gang de er sammen? 
Hvor ofte man besøker hverandre og hvem som besøker hvem er da opp til dem å bestemme.

Er dette også ett problem? Hvem som besøker hvem? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker reklameinnslagene hennes. Hun har et talent 😊

Men nå syns jeg hun drar dette med Gjerdrum litt vel langt. Alle innlegg hun lager handler nå kun om denne saken. 

Syns det er en smule usmakelig. Holder med at pressen har et overfokus på dette. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aidensfield skrev (På 1.1.2021 den 19.48):

Er dette også ett problem? Hvem som besøker hvem? 

Tydeligvis for noen.. Jeg skjønner det ikke 🤷‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken888 skrev (1 time siden):

Liker reklameinnslagene hennes. Hun har et talent 😊

Men nå syns jeg hun drar dette med Gjerdrum litt vel langt. Alle innlegg hun lager handler nå kun om denne saken. 

Syns det er en smule usmakelig. Holder med at pressen har et overfokus på dette. 

Det blir litt for mye av det gode, jeg forstår at hun mener det beste, det er veldig tøft for mange som bor rundt områdene og i nabokommunene og vite at folk er savnet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå måtte hu reise til venninna si for det var for tøft å være hjemme. Reise for å drikke vin. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litenoggod skrev (1 time siden):

Nå måtte hu reise til venninna si for det var for tøft å være hjemme. Reise for å drikke vin. 

Avbrekk fra mann og barn / være hjemme 24/7 og ikke Gjerdrum kanskje? For en ting å henge seg opp i. Syntes det er fint at hun viser omsorg rundt saken og opplyser om hvor man kan hjelpe, ytterst få Influencere som gjør det! 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

silikon123 skrev (31 minutter siden):

Avbrekk fra mann og barn / være hjemme 24/7 og ikke Gjerdrum kanskje? For en ting å henge seg opp i. Syntes det er fint at hun viser omsorg rundt saken og opplyser om hvor man kan hjelpe, ytterst få Influencere som gjør det! 

Hun reiste til Jevnaker. Men denne saken i Gjerdrum bør egentlig ikke påvirke henne så mye. Det er et kjempe digert fjell mellom Nittedal og Gjerdrum. 
rart hun kunne kjøre på kvelden til venninna si nå for hu har sagt tidligere at hu ikke kjører bil på kvelden pga mørke

Endret av Litenoggod
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litenoggod skrev (9 timer siden):

Hun reiste til Jevnaker. Men denne saken i Gjerdrum bør egentlig ikke påvirke henne så mye. Det er et kjempe digert fjell mellom Nittedal og Gjerdrum. 
rart hun kunne kjøre på kvelden til venninna si nå for hu har sagt tidligere at hu ikke kjører bil på kvelden pga mørke

Ærlig talt, hvem er du som skal bestemme hva som går inn på folk eller ikke? Og hvor går grensen for hvor man kan bo før man ikke skal la seg berøre av det som skjer i Gjerdrum? Jeg bor et kvarter unna, er det nær nok? 

Og selv om man ikke liker å kjøre bil på kvelden, kan det hende man gjør det i blant, allikevel. Enten fordi man må, eller fordi man føler for å få et lite miljøskifte. Det får være måte på hva man skal kritisere hos influensere og, altså. Det skader overhodet ingen at hun kjører til venninnen sin, eller lar seg berøre av tragedien i Gjerdrum.

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...