Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Ble glad når jeg så at hun skulle fremsnakke Instagramkontoer med under 10k følgere i dag, men jammen var det de samme kontoene som sist gang hun gjorde det gitt 😅 Hva tror dere skal til for at hun reposter en konto? Kjenner hun dem fra før?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Moonies skrev (23 timer siden):

Ble glad når jeg så at hun skulle fremsnakke Instagramkontoer med under 10k følgere i dag, men jammen var det de samme kontoene som sist gang hun gjorde det gitt 😅 Hva tror dere skal til for at hun reposter en konto? Kjenner hun dem fra før?

Hehe, Ja la merke til det samme selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moonies skrev (På 13.1.2021 den 22.44):

Ble glad når jeg så at hun skulle fremsnakke Instagramkontoer med under 10k følgere i dag, men jammen var det de samme kontoene som sist gang hun gjorde det gitt 😅 Hva tror dere skal til for at hun reposter en konto? Kjenner hun dem fra før?

Jepp, de fleste er venner, eller venners venner tror jeg 😂 mye samarbeid mellom instragram kontoer. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så mye til overs for konseptet eller damen men en ting skal hun ha, hun har arbeidsmoral! Mange av de andre influencerene (ala paprika, mammaentil osv) hadde hatt litt å lære der. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moonies skrev (På 13.1.2021 den 22.44):

Ble glad når jeg så at hun skulle fremsnakke Instagramkontoer med under 10k følgere i dag, men jammen var det de samme kontoene som sist gang hun gjorde det gitt 😅 Hva tror dere skal til for at hun reposter en konto? Kjenner hun dem fra før?

Det som også var irriterende var jo at hun gidde fremsnakk til ei som kun stjeler idèr fra andre. Alle filmrullene hun lager er stjelt fra andre på appen tiktok. Vet mange reagerte på dette. 
 

men ellers en fin tanke å dele de små, men enig i at det hadde vært bra med nye brukere...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peppa96 skrev (11 timer siden):

Det som også var irriterende var jo at hun gidde fremsnakk til ei som kun stjeler idèr fra andre. Alle filmrullene hun lager er stjelt fra andre på appen tiktok. Vet mange reagerte på dette. 
 

men ellers en fin tanke å dele de små, men enig i at det hadde vært bra med nye brukere...

Hvem er dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peppa96 skrev (10 timer siden):

Sandraa.andersen 

Gikk inn og kikka nå, hos henne. Flere ting jeg reagerte på, men har hun virkelig ikke fått med seg at man skal prøve bilstol i bilen, for å få rett helning? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diamant20 skrev (9 timer siden):

Gikk inn og kikka nå, hos henne. Flere ting jeg reagerte på, men har hun virkelig ikke fått med seg at man skal prøve bilstol i bilen, for å få rett helning? 

Ikke alltid så lett å få til det. Spesielt ikke med korona, er faktisk ikke alle forhandlere som tillater dette nå. Det er også mange seter som funker i de aller aller fleste biler. Og axkid one kan stilles inn slik at den passer stortsett overalt.

Jeg har selv bestilt en britax max Way plus fra nett og målte helling da vi satte den i bilen. Hadde jeg ikke kommet i mål med rett helning hadde vi sendt den i retur og forsøkt en annen stol. Det går også an å spørre i bilstolgruppa på Facebook om hvilke stoler som passer godt i egen bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«hvem» dag er det? 

Er hun seriøs? Eller Snakker folk sånn på Østlandet? 

Har fått meg meg at det er urovekkende mange på østkanten av landet som ikke vet at det heter «HVILKEN» og ikke «HVEM» ... hva skyldes det? Latskap? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, BethD said:

«hvem» dag er det? 

Er hun seriøs? Eller Snakker folk sånn på Østlandet? 

Har fått meg meg at det er urovekkende mange på østkanten av landet som ikke vet at det heter «HVILKEN» og ikke «HVEM» ... hva skyldes det? Latskap? 

 

Hvem-syken sprer seg her i øst ja :(

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm... er det bare meg som så snappen hennes idag, og tenkte «ahhh, rip-off av Eveline på bloggerne-episoden fra igår, eller..!»...? Det var jo ca ordrett det Eveline sa i gårsdagens episode - er så lei av meg selv, ser meg selv hele dagen, filmer meg selv, redigerer meg selv osv. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (På 20.1.2021 den 18.32):

«hvem» dag er det? 

Er hun seriøs? Eller Snakker folk sånn på Østlandet? 

Har fått meg meg at det er urovekkende mange på østkanten av landet som ikke vet at det heter «HVILKEN» og ikke «HVEM» ... hva skyldes det? Latskap? 

Har lagt merke til det selv..🤦🏽‍♀️ Det høres så veldig feil ut å si «hvem» dag er det...🤦🏽‍♀️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BethD skrev (På 20.1.2021 den 18.32):

«hvem» dag er det? 

Er hun seriøs? Eller Snakker folk sånn på Østlandet? 

Har fått meg meg at det er urovekkende mange på østkanten av landet som ikke vet at det heter «HVILKEN» og ikke «HVEM» ... hva skyldes det? Latskap? 

Nope ingen på Østlandet sier hvem dag, det sies hvilken dag. Nå er jo hu fra Hadeland, men fortsatt så sier man hvilken dag. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litenoggod skrev (49 minutter siden):

Nope ingen på Østlandet sier hvem dag, det sies hvilken dag. Nå er jo hu fra Hadeland, men fortsatt så sier man hvilken dag. 

Ingen? Hører virkelig den bruken av det ordet mye på tv og hos mennesker som bor på Østlandet 

Endret av BethD
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (6 minutter siden):

Ingen? Hører virkelig den bruken av det ordet mye på tv og hos mennesker som bor på Østlandet 

Tror det er di unge som sier hvem og ikke hvilken. Er trend

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trude4 skrev (10 minutter siden):

Tror det er di unge som sier hvem og ikke hvilken. Er trend

Unga mine sier ikke hvem dag, de sier hvilken dag. Kanskje det er mer folk som bor i Oslo som sier hvem dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litenoggod skrev (2 timer siden):

Nope ingen på Østlandet sier hvem dag, det sies hvilken dag. Nå er jo hu fra Hadeland, men fortsatt så sier man hvilken dag. 

De fra Fredrikstad , Halden området sier hvem

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (8 timer siden):

De fra Fredrikstad , Halden området sier hvem

Nei, jeg er fra Halden og både jeg og de rundt meg sier hvilken. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (2 minutter siden):

Nei, jeg er fra Halden og både jeg og de rundt meg sier hvilken. 

Mange derfra sier det hvertfall 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...