Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

17 hours ago, nikamari said:

Er det bare meg, eller virker det som at Robin er totalt likegyldig til henne? På hver eneste snutt han er med i enten i bakgrunnen, eller er med som «hovedperson», så ser det nesten ut som han irriterer seg over hele SE eksistens. 
SE nevnte i helgen at de har en dårlig periode nå, men har fulgt henne i over ett år, og han har vært like likegyldig hele veien..Håper for hennes del at det bare ser slik ut, og at det ikke er slik i virkeligheten.

Synes også han virker uinteressert i det hun styrer med. Med andre ord, uinteressert i sminking, skifte klær, klage og flytte rundt på vaskerommet. Tror han er uinteressert i dette i virkeligheten, ja. 
Tipper hun heller ikke er overinteressert i det han tukler med på jobb.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang dette klesmerke hun skal starte opp. Jeg håper hun husker sin egen irritasjon over klesstørrelser oppi det hele. Ellers så synes jeg det er gøy at hun starter opp med noe nytt og er spent på hvordan klær hun skal selge 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det helt stille på snappen hennes om dagen?

 

Edit, såg nå at abonnementet hadde blitt avsluttet...  Merkelig, jeg har ikke trykt avfølg

Endret av Anonym2019
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym2019 said:

Er det helt stille på snappen hennes om dagen?

 

Edit, såg nå at abonnementet hadde blitt avsluttet...  Merkelig, jeg har ikke trykt avfølg

Det tror jeg er snap sin skyld. Jeg har "avfulgt" masse. Hsdde plutselig bare en jeg fulgte her en dag 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det langt fra Nittedal til Oslo ? Siden hun aldri har kjørt inn til Oslo selv før? Trodde det var sånn 30 minutter jeg? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alex_rude skrev (På 4.3.2021 den 21.38):

Er det langt fra Nittedal til Oslo ? Siden hun aldri har kjørt inn til Oslo selv før? Trodde det var sånn 30 minutter jeg? 🤔

Ikke langt nei

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alex_rude skrev (På 4.3.2021 den 21.38):

Er det langt fra Nittedal til Oslo ? Siden hun aldri har kjørt inn til Oslo selv før? Trodde det var sånn 30 minutter jeg? 🤔

20-30min. Nittedal grenser til Oslo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager skal hun gi ut bok? Hva er greia med at alle influencere gir ut bok for tiden?🤦🏽‍♀️ Virker som Sara E har litt mange prosjekter på gang nå, ikke så rart så pr-kåt som hun er..🤦🏽‍♀️

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HøOmPø skrev (På 26.2.2021 den 3.34):

Ang dette klesmerke hun skal starte opp. Jeg håper hun husker sin egen irritasjon over klesstørrelser oppi det hele. Ellers så synes jeg det er gøy at hun starter opp med noe nytt og er spent på hvordan klær hun skal selge 😊

Jeg håper hun lager klær av KVALITET og ikke HM klær som mister fasongen etter første vask eller som de fitnessklærne hun reklamerer for som krymper bare de kommer i nærheten av en vaskemaskin. 
 

Håper også at de som lager klærne får betalt for jobben og at det ikke blir slik som Cubus og HM at det er moderne slaveri. 
Det hele koker ned til hvor grådig hun ønsker å være. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (På 10.3.2021 den 13.01):

Hvorfor i alle dager skal hun gi ut bok? Hva er greia med at alle influencere gir ut bok for tiden?🤦🏽‍♀️ Virker som Sara E har litt mange prosjekter på gang nå, ikke så rart så pr-kåt som hun er..🤦🏽‍♀️

Sååå enig. Jeg lurer på om utgiverne virkelig tjener så sykt godt på dette, siden de bokstavlig talt kaster bøker etter influencere som alt har sagt alt de har å si. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke klemt moren sin på et helt år så jeg nå på snap?  

Greit å være forsiktig, men dette er mennesker de møter som er i deres "kohort". Som barna overnatter hos. 

Jeg syns dette blir for hysterisk. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken888 skrev (2 timer siden):

Ikke klemt moren sin på et helt år så jeg nå på snap?  

Greit å være forsiktig, men dette er mennesker de møter som er i deres "kohort". Som barna overnatter hos. 

Jeg syns dette blir for hysterisk. 

Hun klemmer jo på venninnene.....

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

allesote skrev (23 minutter siden):

Hun klemmer jo på venninnene.....

Det er sant når du nå nevner det. Jeg syns det bare er merkelig å sitte og gråte for det på snap. Da får hun priotere familien i stedenfor vennene hvis det er så fælt. 

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frøken888 skrev (8 timer siden):

Ikke klemt moren sin på et helt år så jeg nå på snap?  

Greit å være forsiktig, men dette er mennesker de møter som er i deres "kohort". Som barna overnatter hos. 

Jeg syns dette blir for hysterisk. 

Det har ikke jeg heller. Og det er faktisk ikke anbefalt. Det er derimot uttalt at barnebarn og besteforeldre kan ha kontakt. Oppfatter sara emilie som relativt god på smittevern. 

Endret av heiida
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken888 skrev (5 timer siden):

Det er sant når du nå nevner det. Jeg syns det bare er merkelig å sitte og gråte for det på snap. Da får hun priotere familien i stedenfor vennene hvis det er så fælt. 

 

Hun sover jo i samme seng som venninnene hennes av og til, så ja ble litt dumt og ikke gi moren en klem. Jeg tror ikke helt på det jeg😅

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WhiteSwan skrev (5 timer siden):

Hørte podcasten hennes og hun nevner sex alt for ofte. Hva er greia..

Nei skjønner heller ikke greia.. Syns det blir litt for mye av og til, men prøver bare å lukke ørene 🙈 Syns litt synd i Therese som må forholde seg til det i hver podcast.😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...