Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Gjest Chroma
Alex_rude skrev (24 minutter siden):

Greien er at jo at hun har ikke TID til å rydde . Har hun TID til å ha hund da? Eller er det sånn at hun egentlig har masse tid🤪🤔🤭

 

 

 

Kanskje hun ikke har tid nettopp fordi hun prioriterer hunden? 
Jeg prioriterer ofte hesten, med stor glede. 😄 Det gir selvsagt mindre tid til andre ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Chroma skrev (13 minutter siden):

Kanskje hun ikke har tid nettopp fordi hun prioriterer hunden? 
Jeg prioriterer ofte hesten, med stor glede. 😄 Det gir selvsagt mindre tid til andre ting. 

Men det var ikke det hun sa i! Hun satt på snap og klaget over at døgnet ikke hadde nok timer å hun hadde det så travelt med alle prosjektene og bedriftene sine. Men at hun elsket at det var hektisk og elsket jobben sin. Men hadde ikke tid til å prioritere rydding .

I neste snap prater hun om at hun går tur med hunden 3 ganger for dagen🤪. Ingenting av det henger på greip for meg da men🤪. Det gjør det tydeligvis for dere🤣

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lubbetutt skrev (På 5.4.2021 den 9.43):

De lekte noe, og SE gjorde stemmen sin mørk for å være politi. Da hadde sønnen sagt: mamma, du trenger ikke å være mann for å være politi.  Damer kan også være politi.

eh, dette kan så absolutt en femåring si! nå må dere roe dere ned med kritikken! Jeg har ei datter på 3 år som sier slike ting hele tiden! Hun spurte meg for ikke lenge siden hvorfor det het brannMANN, når mammaen til en gutt i bhg var branndame. Så at FEMåringer reflekterer rundt dette et helt normalt!

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (På 12.3.2021 den 20.41):

Hun sover jo i samme seng som venninnene hennes av og til, så ja ble litt dumt og ikke gi moren en klem. Jeg tror ikke helt på det jeg😅

kanskje moren er i risikogruppe? Jeg gir klem til min venninne og min søster (begge er i min kohort), men jeg klemmer IKKE mamma da hun er i risikogruppe! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kalini skrev (1 time siden):

kanskje moren er i risikogruppe? Jeg gir klem til min venninne og min søster (begge er i min kohort), men jeg klemmer IKKE mamma da hun er i risikogruppe! 

Men bare noen dager etter hun sa det dro hun på overnatting hos foreldrene i en uke. Hadde hun vert i risikogruppen hadde hun vel ikke dratt dit for å sove? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gasellen skrev (3 timer siden):

Selvfølgelig kan hun lufte bikkja. Jesus

Det var for faen ikke poenget! Er folk så forbanna treg i oppfattelsen?? Jesus !!!😝

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
Alex_rude skrev (14 timer siden):

Men det var ikke det hun sa i! Hun satt på snap og klaget over at døgnet ikke hadde nok timer å hun hadde det så travelt med alle prosjektene og bedriftene sine. Men at hun elsket at det var hektisk og elsket jobben sin. Men hadde ikke tid til å prioritere rydding .

I neste snap prater hun om at hun går tur med hunden 3 ganger for dagen🤪. Ingenting av det henger på greip for meg da men🤪. Det gjør det tydeligvis for dere🤣

Okei, jeg fikk ikke med meg hva hun sa, svarte egentlig kun på det med prioriteringer. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hollie321 skrev (5 timer siden):

Men bare noen dager etter hun sa det dro hun på overnatting hos foreldrene i en uke. Hadde hun vert i risikogruppen hadde hun vel ikke dratt dit for å sove? 

hvis hun holder 2 meter avstand eller bruker munnbind så!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge tror dere hun og Robin bor sammen? Hun forteller at hun ikke har det bra om dagen, og tidligere at huk og Robin ikke har hatt det bra.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luluk skrev (1 time siden):

Hvor lenge tror dere hun og Robin bor sammen? Hun forteller at hun ikke har det bra om dagen, og tidligere at huk og Robin ikke har hatt det bra.. 

Med tanke på at de har to små barn, så håper jeg for alltid. Så lei småbarnsforeldre som gir opp. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alex_rude skrev (4 timer siden):

Det var for faen ikke poenget! Er folk så forbanna treg i oppfattelsen?? Jesus !!!😝

Man prioriterer kjæledyr før man rydder og vasker. 
Du får spesifisere hva poenget ditt var heller. 
 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luluk skrev (1 time siden):

Hvor lenge tror dere hun og Robin bor sammen? Hun forteller at hun ikke har det bra om dagen, og tidligere at huk og Robin ikke har hatt det bra.. 

som skillsmissebarn Jeg håper de holder ut. Barn er forskjellige og jeg taklet to hjem meget dårlig. Parterapi hjelper mange.
det må jo være slitsomt for han også å komme hjem til ei dame som er høyt og lavt og konstant i jobbmodus for å lage hundre reklamefilmer og flyr rundt å fiLmer alt og alle hele tiden for å lage innhold

. Aldri ro i huset liksom. 
Pluss at jeg hadde blitt pissd hvis jeg kom hjem fra jobb og samboer hadde skiftet gulv i stua uten å spørre meg hva jeg hadde lyst på og sånn først. 

Det er sikkert moro første par gangene men når man gjør det igjen og igjen for likes begynner det å bli dumt

Jeg synes egentlig at hun virker ganske slitsom å bo med. 
 

Bra de ikke gjorde alvor av ønskene hennes om en tredje kid. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gasellen skrev (5 timer siden):

Man prioriterer kjæledyr før man rydder og vasker. 
Du får spesifisere hva poenget ditt var heller. 
 

Det har jeg da spesifisert . Ikke min feil at du er litt treg🤷🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alex_rude skrev (10 timer siden):

Det har jeg da spesifisert . Ikke min feil at du er litt treg🤷🏻‍♀️

Jeg skjønner heller ikke poenget ditt selvsagt har man tid til hund selv om man ikke prioriterer å rydde? Jeg har hund og jeg klager over mangelen på ork til å rydde om dagen, men ærlig talt er ikke jeg en person som prioriterer å ha det ryddig fremfor å ha en fornøyd hund, barn, jobb og litt egentid. Jeg skulle ønske døgnet hadde et par timer ekstra som jeg kunne viet til litt rydding, men slik som ting er nå så er det nederst på lista - selv om jeg gjerne skulle hatt at rotet ryddet seg bort selv. Burde jeg kvitte meg med hund og barn fordi jeg ikke har "tid" til å rydde

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BunnyChester skrev (2 timer siden):

Jeg skjønner heller ikke poenget ditt selvsagt har man tid til hund selv om man ikke prioriterer å rydde? Jeg har hund og jeg klager over mangelen på ork til å rydde om dagen, men ærlig talt er ikke jeg en person som prioriterer å ha det ryddig fremfor å ha en fornøyd hund, barn, jobb og litt egentid. Jeg skulle ønske døgnet hadde et par timer ekstra som jeg kunne viet til litt rydding, men slik som ting er nå så er det nederst på lista - selv om jeg gjerne skulle hatt at rotet ryddet seg bort selv. Burde jeg kvitte meg med hund og barn fordi jeg ikke har "tid" til å rydde

Nei, du kan heller reise alene til en venninne å drikke deg full! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Minni75 skrev (5 timer siden):

Nei, du kan heller reise alene til en venninne å drikke deg full! 

Det dumme med tråden om Sara kontra flere andre bloggere er nivået på debatten. Laaaame. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått inntrykk av at de er i ferd med å gå ifra hverandre, jeg. Hvor kommer dette fra? Noe jeg ikke har fått med meg? Skal de ikke gifte seg om et par år?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, MammaLinda said:

Har ikke fått inntrykk av at de er i ferd med å gå ifra hverandre, jeg. Hvor kommer dette fra? Noe jeg ikke har fått med meg? Skal de ikke gifte seg om et par år?

Syns ryktene sier det hele tiden, men leser det bare her. Sett folk skrive det siden jeg begynte å følge henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...